Opinie użytkownika (17)

Trzy razy odwiedziłam...
Trzy razy odwiedziłam ten sklep i trzy razy zawiodłam się na obsłudze. Pierwszy raz było to jakieś kilka miesięcy temu gdy kupowałam płytę gazową i piekarnik elektryczny. Podjechałam do sklepu i skierowałam się na dział AGD. Podszedł do mnie pan z obsługi i zapytał w czym może pomóc. Wskazałam mu wybraną płytę gazową i piekarnik i w tym momencie zaczął się problem ponieważ jak mi wytłumaczył ten pan nie ma możliwości zakupu takiego zestawu i zaproponował mi inny piekarnik do tej płyty, którą wybrałam. Zrezygnowałam z tego zakupu i pojechałam do Media Markt w Czeladzi. Tam bez problemu zakupiłam to co chciałam i po kliku minutach wracałam ze sprzętem do domu. W ten weekend znowu odwiedziłam ten sklep chciałam kupić kartę do telewizji na kartę. Pan z działu telewizory powiedział mi , że nie ma możliwości zakupu takiej karty, jest tylko w zestawie z dekoderem. Zapytałam więc czy ten zakup wiąże się z jakąś umową i pan trzy razy zapewnił mnie, że ten zakup nie wiąże się z żadną umową. Wzięłam opakowanie i przeczytałam, że jednak muszę podpisać umowę na co najmniej rok. Niekompetencja tego pracownika kosztowałaby mnie comiesięczne opłaty, których chciałam uniknąć. Zakupiłam kartę w innym sklepie i mimo, że już dwukrotnie zawiodłam się na Media w Bytomiu postanowiłam raz jeszcze skorzystać z ich usług i to była moja ostatnia wizyta w tym sklepie. Potrzebowałam dokupić dekoder od tej karty, bo jak się okazało ten który posiadam nie obsługuje tego typu kart. Poszłam więc znowu na dział z telewizorami i tu pierwsze zaskoczenie. Na środku stało pięciu pracowników i oglądali skoki narciarskie. Trzeba ich było przeprosić, żeby przejść w szukane miejsce. Ponieważ nie potrafiłam znaleźć ceny dekodera, który mnie interesował podeszłam do tej "grupy kibiców" i drugi szok. Panowie zaczęli się licytować, który ma ze mną podejść do półki i mi pomóc. W końcu jeden podszedł ale tylko parę kroków żeby nie stracić telewizora z oczu i palcem z odległości ok. 2 m wskazał mi dekoder i cenę, która okazała się zupełnie inna niż on podawał. Zrezygnowałam z zakupu i odwiedziłam konkurencję. Jeżeli tak wygląda obsługa każdego klienta w tym sklepie to gratuluję kierownictwu "profesjonalnego" personelu. Nie polecam!!!!!!

Beata_816

02.12.2013

Media Markt

Placówka

Bytom, Chorzowska .

Nie zgadzam się (0)
Pojechaliśmy z mężem...
Pojechaliśmy z mężem do Praktikera, bo potrzebowaliśmy kupić bojler. Podjechaliśmy na parking, bez problemu znaleźliśmy miejsce. Na parkingu znajdowały się boksy z wózkami, zwykłymi i takimi do przewożenia zakupów większych gabarytowo. W sklepie bardzo duży asortyment( jak to w marketach budowlanych). Sporo promocji. Dosyć długo chodziliśmy po dziale sanitarnym i niestety nikt do nas nie podszedł i nie zapytał czy ma w czymś pomóc. Wybraliśmy w końcu bojler i poszliśmy poszukać dodatkowych akcesoriów potrzebnych do montażu. Gdybym pojechała sama pewnie nie poradziłabym sobie . Mąż sam chodził i szukał wężyków i zaworów. W tym czasie w informacji działu siedziały dwie panie i rozmawiały o sprawach prywatnych. Ponieważ mieliśmy duży wózek, a mąż potrzebował jeszcze kliku rzeczy z działu majsterkowicza zostałam przy linii kas z córką i załadowanym koszem. Czynne były dwie kasy, przy każdej stało po 8-9 klientów. Kilka osób narzekało, że długa kolejka. Za nim wrócił mąż kolejki jeszcze bardziej się wydłużyły. Staliśmy ok 5 min. i dopiero gdy w zasadzie ruch się zmniejszył otwarto jeszcze jedną kasę.Kasjera przywitała się z nami, zapytała czy posiadamy kartę Praktiker po czym skasowała towar i pożegnała nas. Ceny konkurencyjne. Już trochę jeździliśmy za tym bojlerem i tam okazał się najtańszy. Z obsługą niestety troszeczkę na bakier.

Beata_816

23.05.2012

Praktiker

Placówka

Bytom, Strzelców Bytomskich 96

Nie zgadzam się (0)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu jestem stałą pasażerką linii 168. Autobus kursuje na trasie Piekary Śląskie- Katowice. Przeważnie autobus jedzie o czasie, czasami zdarzają się kilkuminutowe opóźnienia.Nie to jednak jest problemem. Na tej linii jeździ kilku kierowców i o ile dla kilku nie mam żadnych zastrzeżeń to dwóch mnie po prostu przeraża. Jeden z nich za każdym razem ma towarzystwo. Wsiadają na różnych przystankach liczni znajomi pana kierowcy i w czasie jazdy prowadzą bardzo intensywne dyskusje. Dwa razy zauważyłam, że nie można było dopchać się do kierowcy aby kupić bilet, bo znajomi okupowali strefę kierowcy. Ten sam kierowca kilka razy w czasie jazdy jadł kanapki i drożdżówki. Drugi z nich, mężczyzna już dojrzały za każdym razem w czasie jazdy pali papierosy i chociaż ma otwarte okno to zawsze czuć dym papierosowy na przodzie autobusu. Natomiast to co mnie naprawdę przeraża to fakt, iż ten kierowca notorycznie rozmawia przez telefon komórkowy ze swoimi znajomymi i rodziną. Robi to niestety z telefonem trzymanym w ręce. Próbowałam sprawę nakreślić u pracodawcy tych że kierowców ale niestety usłyszałam czy mam dowody na takie zachowanie. Poza tymi dwoma panami pozostali są zawsze bardzo mili. Autobusy tej linii są przeważnie czyste, kasowniki działają. W czasie okresu zimowego zawsze działało ogrzewanie.
Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam ten "market"...
Odwiedziłam ten "market" po namowie koleżanki, która już kilkukrotnie robiła tam zakupy. Sklep znajduje się na piętrze, nad Biedronką, więc gdy ma się małe dziecko to niestety wejście z wózkiem jest problematyczne. Poza tym sklep jest duży i przestronny. Podzielony na strefy dla mężczyzn, kobiet i dzieci, oraz artykuły nie odzieżowe. W tej chwili jest również strefa kibica bo EURO za pasem. Za naprawdę niewielkie pieniądze można się profesjonalnie przygotować do kibicowania. Ponieważ nie jestem zaciętym kibicem zainteresowałam się robieniem zakupów na Dzień Dziecka i Dzień Matki. Muszę przyznać, że wybór miałam naprawdę duży i musiałam się nagłowić co wybrać. Ubrania są naprawdę dobrej jakości (nie jakieś chińskie badziewie) i modne. Miła obsługa pomaga w doborze towaru cierpliwie znosząc fanaberie klientów (miałam okazję posłuchać jak można wybrzydzać). Myślę, że ten sklep będzie od teraz jednym z moich ulubionych sklepów gdzie zakupy są przyjemnością, a przy kasie nie dostajemy zawału serca z powodu wyczyszczenia portfela.

Beata_816

22.05.2012

TXM textilmarket

Placówka

Siemianowice Śląskie, 27-stycznia

Nie zgadzam się (0)
Od dwóch lat...
Od dwóch lat jestem klientką AXA direct. Nie muszę martwić się o to, że przegapię termin płatności ponieważ zawsze jestem poinformowana z odpowiednim wyprzedzeniem, że ten termin się zbliża. Właśnie za trzy tygodnie kończy się ubezpieczenie mojego samochodu i już otrzymałam propozycję ubezpieczenia. Ponieważ co roku sprawdzam czy inne firmy nie przedstawią mi lepszej oferty to też dzisiaj zrobiłam dokładnie tak samo i po raz kolejny okazało się, że AXA znowu jest najlepsza. Zawsze mam jeszcze jakieś pytania w sprawie kalkulacji, więc wysyłam e-mailem z zapytaniem i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby nikt do mnie nie oddzwonił i nie wyjaśnił moich wątpliwości. Przez kilka lat byłam klientka firm, które posiadały swoje biura w miejscu mojego zamieszkania, ponieważ wydawało mi się, że przez internet lub telefon to nic pewnego. Okazuje się, że jednak nie trzeba mieć obaw. Pełen profesjonalizm osób pracujących w AXA direct daje klientowi poczucie bezpieczeństwa. Na szczęście nie musiałam jeszcze nigdy korzystać z tego ubezpieczenia więc nie wiem jak wygląda sytuacja podczas likwidacji szkód.

Beata_816

22.05.2012

AXA

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientką ...
Jestem klientką Banku Śląskiego od 15 lat. Od dłuższego czasu korzystam z bankowości internetowej więc rzadko odwiedzam oddział. Dzisiaj jednak musiałam skorzystać z usług oddziału ponieważ gdyż chciałam wysłać przelewy mój system nie działał. Placówka jest nieduża. Znajduje się tam kilka stanowisk obsługi bezpośredniej i kasy. Dla klientów są krzesełka. Poza tym w holu jest bankomat i wpłatomat. Po wejściu do środka pobrałam z automatu numerek i czekałam w niewielkiej kolejce. Po kilku minutach na ekranie pojawił się mój numerek i numer stanowiska, do którego miałam podejść. Bardzo miła pani poprosiła żebym usiadła i zapytała w czym może pomóc. Gdy opowiedziałam o zaistniałej sytuacji pani poprosiła o dowód osobisty i dokładnie sprawdziła w czym tkwi problem. W tym czasie z innego stanowiska podeszła druga pracownica z kilkoma dokumentami do podpisu. Pani mnie przeprosiła, przejrzała dokumenty i wróciła do rozmowy ze mną. Sprawdziła system i poinformowała mnie, że faktycznie były jakieś problemy z logowaniem , ale już wszystko powinno działać. Przy okazji opowiedziała o nowych ofertach kredytowych i o różnych możliwościach lokowania gotówki. Zapytała również czy w czymś może jeszcze mi pomóc i gdy podziękowałam pożegnała się ze mną. Byłam bardzo miło zaskoczona, po powrocie do domu faktycznie system był sprawny i mogłam powysyłać swoje przelewy. Polecam ten oddział wszystkim, którzy chcieliby uzyskać fachową poradę w sprawach bankowości. Oddział czynny jest od godziny 8.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku.

Beata_816

17.05.2012

ING Bank Śląski

Placówka

Piekary Śląskie, Bytomska 88

Nie zgadzam się (0)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko oceniła Pani poziom obsługi klienta poprzez rzetelną informację i sposób obsługi. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z klientami. Pani opinia potwierdza słuszność strategii, którą wdrażamy w ING Banku, strategii gdzie klient znajduje się w centrum. Raz jeszcze dziękujemy za wysoką ocenę naszego oddziału.
W piątek postanowiłyśmy...
W piątek postanowiłyśmy z koleżanką odwiedzić sklep CCC w Piekarach Śląskich. W niedzielę syn znajomej szedł do komunii i chciała sobie kupić nowe buty. W sklepie nie było klientów, jedna pani oglądała buty dziecięce. Panie z obsługi nie zainteresowały się ani tą panią ani nami. Dwie z nich stały na środku i dyskutowały na prywatne tematy, jedna przy kasie coś układała. Pooglądałyśmy różne buty i jeden model spodobał się znajomej. Przez dobre 5 min. szukałyśmy odpowiedniego rozmiaru, a ponieważ również modele były wymieszane było to dosyć skomplikowane. Wreszcie znalazłyśmy odpowiednie pudełko, ale w środku był tylko jeden but. Żadna z ekspedientek nawet na nas nie spojrzała. Ponieważ znajomej buty bardzo się spodobały sama podeszła do pani i poprosiła o znalezienie drugiego buta. Pani podeszła do nas bardzo zniesmaczona i powiedziała, że pewnie but jest wystawiony w oknie. Sprawdziła czy tak jest i gdy podała go już mojej koleżance natychmiast zniknęła i wróciła do rozmowy z koleżanką. Wyszłyśmy ze sklepu bardzo niezadowolone i pojechałyśmy do innego sklepu tej sieci i kupiłyśmy te buty. Niestety nie był to pierwszy taki przypadek w tym sklepie gdzie klienta traktuje się jak intruza. Już kilka razy zauważyłam, że obsługa interesuje się klientami, którzy oglądają buty z wyższej półki cenowej, a zwykli klienci niech radzą sobie sami. Szkoda, bo asortyment duży i dobrej jakości .

Beata_816

17.05.2012

CCC

Placówka

Piekary Śląskie, Bytomska 71

Nie zgadzam się (0)
W sobotę miałam...
W sobotę miałam do załatwienia kilka spraw w Chorzowie. Musiałam trochę pobiegać po mieście i w pewnym momencie zgłodniałam.Miałam kawałek do centrum i nie chciałam się wracać, bo jest problem z parkingami.Przypadkiem na drodze zauważyłam bar QUICK. Na kratach wisiał napis już otwarte zapraszamy więc postanowiłam wejść i zobaczyć co tam serwują.Niedaleko był bar z kebabem co szczerze mówiąc już mi się objadło.Z zewnątrz bar nie wygląda bardzo atrakcyjnie ale myślę ,że jest to kwestia czasu (przecież dopiero go otwarto). W środku bardzo czysto.Kilka czarnych stolików było nakrytych ładnymi jasnymi serwetkami.Na każdym stoliku był też wazonik ze świeżymi tulipanami i małe świeczki. Można było zjeść typowy fast-food (hamburgery,hot-dogi itp), ale też dania obiadowe. Postanowiliśmy z mężem zjeść obiad. Mąż zamówił sobie zupę pomidorową i placki ziemniaczane( tarte ręcznie co się rzadko zdarza ) z sosem pieczarkowym ja natomiast żurek i sałatkę z polędwiczkami. Byliśmy zachwyceni smakiem. W między czasie przyszło kilka osób na obiad ,oraz parę młodych osób na ciabatę z kurczakiem. Ceny naprawdę bardzo przystępne.Za obiad 13,50 zł.Ciabata kosztuje 8,50 zł. W menu zauważyłam wpis o tym ,że codziennie nowe zestawy obiadowe. Dwie osoby pytały o tradycyjny śląski obiad czyli kluski i roladki ,oraz rosół i otrzymały odpowiedź od szefa kuchni ,że w niedzielę oczywiście będą w sprzedaży, również w kwocie 13,50 zł.Byłam bardzo miło zaskoczona i już wiem ,że w przyszłym tygodniu gdy będę w Chorzowie na pewno odwiedzę bar QUICK bo mam ochotę na tortillę :)) Bar czynny jest od godziny 12 do 20.

Beata_816

27.02.2012

QUICK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam salon T-Mobile...
Odwiedziłam salon T-Mobile w C.H. Kaufland w Piekarach Śląskich ponieważ kończyła mi się umowa i chciałam zapoznać się z ofertą , którą podobno dla mnie przygotowano.Wybrałam się tam z moim mężem i dziećmi więc pani uznała ,że robimy zakupy w Kauflandzie i przyszliśmy sobie tylko pooglądać co oznacza ,że nie trzeba klientem się zająć.Sama podeszłam do stolika przy którym owa pani siedziała i poprosiłam o ofertę.Myślałam ,że jeżeli jestem klientem tej sieci od 5 lat to oferta będzie dużo lepsza niż dla nowych klientów.Niestety okazało się ,że klient nowy jest bardziej pożądany niż taki stały.Po mojej delikatnej uwadze na ten temat pani bardzo się poirytowała i z oburzeniem powiedziała ,że to nie ona ustala to wszystkiego i jak chcę mogę zawsze zmienić operatora.Byłam tak zdumiona ,że nie potrafiłam wykrzesać słowa.Poza tym w salonie było czysto ,telefony ładnie wyeksponowane.Dostałam ulotkę z pieczątką salonu i informacją ,że model telefonu ,który mnie interesował jest na stanie i jak chcę to mam zadzwonić i sobie go zarezerwować.Zgodnie z sugestią pani w T-Mobile zmieniłam operatora.Szkoda ,że w tak błahy sposób tracą klientów, bo wiem ,że nie jestem pierwszą osobą która rezygnuje z usług tej firmy.

Beata_816

15.02.2012

T-Mobile

Placówka

Piekary Śląskie, Bytomska 41

Nie zgadzam się (12)
W październiku zakupiłam...
W październiku zakupiłam w tym sklepie kozaczki.Niestety po dwóch miesiącach użytkowania popękały i powstały dziury na skórze.Zgłosiłam reklamację i od tego momentu zaczął się totalny koszmar. Po dwóch tygodniach otrzymałam odmowę mojego zgłoszenia i zarzucono mi ,że źle użytkowałam buty,oraz to że nie zgłosiłam reklamacji od razu gdy zauważyłam wadę.Od czasu zauważenia tej wady do dnia zgłoszenia minęło 7 dni ,ale w tym czasie były święta Bożego Narodzenia.Napisałam kolejną reklamację ,oraz pismo odwoławcze.Pani kierownik sklepu poinformowała mnie ,że teraz znowu mam czekać dwa tygodnie do rozpatrzenia mojego odwołania. Po upływie tego czasu zadzwoniłam do tej firmy i otrzymałam informację ,że wysłano do mnie pismo.Był to blef ze strony tej firmy ,bo pismo i owszem zostało napisane ale dopiero po mojej interwencji. W piśmie poinformowano mnie ,że mam zgłosić się do sklepu i złożyć już teraz trzecią reklamację.Buty kosztowały 59 zł i chciałam już odpuścić ale uważam ,że nawet gdyby kosztowały 20 zł to należy się klientowi szacunek. W tej chwili o całej sytuacji został poinformowany rzecznik praw konsumentów i zobaczymy co dalej będzie.Szczerze mówiąc często kupowałam buty w tej firmie i nigdy nie musiałam składać reklamacji.W dniu kiedy składałam reklamację pani miała już 20 zgłoszeń, a to dopiero początek roku,więc chyba sprzedają buble.Czekam teraz na rozwój sytuacji ale sklep będę mijała szerokim łukiem.Musiałam kupić kolejne buty ,straciłam mnóstwo nerwów i czasu.Żal mi trochę pań ,które tam sprzedają ,bo atak klientów jest na nie ,a przecież to nie one są takiej sytuacji winne.Poza tym w sklepie panuje porządek.Buty ładnie wyeksponowane ,można liczyć na pomoc personelu w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru.No cóż może właściciele pomyśleliby też o klientach ,bo to oni tworzą również wizerunek tego sklepu.

Beata_816

07.02.2012

WIP

Placówka

Piekary Śląskie, Wyszyńskiego

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj przed południem...
Dzisiaj przed południem odwiedziłam sklep Żabka w Siemianowicach Śląskich w celu zakupienia biletu autobusowego.Sklep był bardzo czysty.Przy samym wejściu znajdowało się stoisko kasowe gdzie zaraz po wejściu miła młoda pani zapytała mnie w czym może mi pomóc. Rozejrzałam się chwilkę po sklepie i zauważyłam ,że towar na półkach jest ładnie poukładany z widocznymi cenami.Zajrzałam do lodówek i tam również pełny porządek ,oraz spory wybór różnych artykułów.Można też kupić podstawowe środki przemysłowe, oraz prasę. Na stanowisku kasowym zauważyłam ,że można zapłacić kartą( również kartą zbliżeniową). Zakupiłam bilety ,a pani mnie obsługująca podała mi kwotę do zapłaty, oraz kwotę reszty wydawanej po czym podziękowała i zaprosiła mnie ponownie ,oraz powiedziała do widzenia .Było to bardzo miłe.Nie wiem czy wszystkie Żabki tak funkcjonują ale ta miło mnie zaskoczyła.

Beata_816

27.01.2012

Żabka

Placówka

Siemianowice Śląskie, Świerczewskiego 45

Nie zgadzam się (6)
Bardzo lubię ten...
Bardzo lubię ten sklep. Można kupić fajne drobiazgi na prezent, ciuszki dla dzieci i dorosłych.Stanęłam właśnie przed sytuacją gdzie mój syn oznajmił mi że idzie na urodziny do kolegi i potrzebuje prezent na popołudnie. Pierwszą myśl skierowałam na Pepco i się nie zawiodłam.Sklep jet przestronny, czysty ,łatwo znaleźć to czego się szuka.Czasami na wieszakach i półkach panuje bałagan ale myślę że jest to wina dużej ilości klientów.Zauważyłam ,że nie ma pań na sklepie ,które zwróciłyby uwagę na ten chaos na wieszakach i po porostu przywróciłyby tam porządek.Cieszy mnie to ,że można znaleźć jedno ubranko w różnych rozmiarach i kolorach. Można również kupić zastawę stołową , obrusy, narzuty na łóżko.Panie przy kasie proponują doładowanie do telefonu i informują o możliwości płacenia kartą.Niestety trzeba poprosić o zapakowanie zakupów. Na ladzie kasowej panuje spory bałagan (może jest to spowodowane dużą ilością drobiazgów , które mimo ułożenia w pudełkach powodują takie wrażenie). Ceny są bardzo przystępne, a towar nie jest chińską tandetą , która rozpada się po jednym praniu (już kilka razy sprawdziłam). Można też trafić na przecenę nawet o 50%. Sklep też ma swoją stronę internetową i gazetkę promocyjną więc można wcześniej sprawdzić co można kupić .Wracając do prezentu i mój syn i jego kolega byli zadowoleni i to jest chyba najlepsza rekomendacja dla tego sklepu

Beata_816

27.01.2012

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Na początku stycznia...
Na początku stycznia zadzwoniłam do tej poradni w poszukiwaniu neurologa.W mojej okolicy oczekiwanie na wizytę to ok.2-3 miesięcy.Ponieważ kiedyś już korzystałam z usług tej przychodni(wykonywałam badanie usg) postanowiłam tam szukać jakiegoś wcześniejszego terminu.Pani która odebrała telefon zapytała w czym może pomóc i zaproponowała mi termin wizyty w poradni neurologicznej na 19 stycznia.Poinformowała mnie też jakie dokumenty są potrzebne przy rejestracji , oraz poprosiła o przybycie kilka minut przed wizyta w celu założenia kartoteki.Poprosiła również o numer telefonu do mnie i pożegnała się ze mną.Dzień przed wizytą oddzwoniono do mnie z poradni z potwierdzeniem wizyty i zaproszono następnego dnia.Gdy dotarłam na miejsce w poradni przy rejestracji znajdowało się kilka osób.Dwie panie obsługiwały pacjentów więc w zasadzie nie było kolejki.Po podejściu do okienka zostałam poproszona o skierowanie oraz o kartę chipową.Po rejestracji pani powiedziała mi , pod który gabinet mam się udać.W poczekalni znajdował się stojak na ubranie wierzchnie, oraz miejsce na parasole. Ładne plastikowe krzesełka ułożone obok siebie , oraz miejsce ze stolikiem i prasą znajdowały się wokół gabinetów. Nie miałam okazji sprawdzić jakie czasopisma leżały na stoliku ponieważ zostałam poproszona do gabinetu. Pan doktor poprosił żebym usiadła ,odczytał skierowanie i zapytał co mnie do niego sprowadza.Cały czas notował w komputerze to co do niego mówiłam.Poprosił o wyniki badań, które posiadałam. Później przeprowadził bardzo dokładne badania.Poinformował mnie o konieczności wykonania kilku badań ,oraz opowiedział dlaczego je trzeba zrobić i jak będą wyglądać.Wszystkie skierowania zostały wydrukowane więc nie ma problemu ,że ktoś nie odczyta co należy zrobić.Dodatkowo otrzymałam receptę też wydrukowaną ze stopniem refundacji. Pan doktor pooddzielał skierowania na badania ,które mam do wykonania w poradni i na te ,które muszę wykonać w poradni przyszpitalnej.Wyszłam z gabinetu mile zaskoczona takim przebiegiem wizyty.Udałam się do rejestracji gdzie pani poinformowała mnie w jakim dniu mam się zgłosić na badania, oraz poinformowała mnie gdzie mam zadzwonić aby umówić się na pozostałe.Podziękowałam i zostałam pożegnana przez obie panie.W między czasie przysłuchałam się kilku rozmową telefonicznym z pacjentami i za każdym razem informacja była profesjonalna. Miło pójść do poradni gdzie człowiek szukający pomocy ją otrzymuje .

Beata_816

20.01.2012

Grupowa Praktyka Lekarzy Rodzinnych "Familia"

Placówka

Siemianowice Śląskie, Wiejska 20

Nie zgadzam się (1)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny miło zostałam zaskoczona w tej aptece.Bardzo dużo teraz jest szumu wokół aptek i leków ,a tam jakoś tego nie widać.Zawsze czynnych jest kilka okienek co bardzo usprawnia pracę i rozładowuje kolejki.Panie bardzo miłe ,odpowiadają na wszystkie pytania.Potrzebowałam lek ,którego nie było na stanie apteki i pani farmaceutka przy mnie zadzwoniła do hurtowni mimo późnej już pory i zamówiła ten lek.Dzisiaj rano otrzymałam telefon ,że lek jest do odbioru.Wszystkie panie zawsze są w fartuchach.Gdy zdarzy się sytuacja,że np.recepta jest wypisana niewyraźnie jest od razu konsultowana.Zauważyłam, również że wiele leków ma niższą cenę niż w innych aptekach.Jest też wiele promocji.Apteka jest czynna do godz 22 ,a w soboty do 16 więc można swobodnie zrobić zakupy.Można płacić kartą .

Beata_816

13.01.2012

Zdrowit

Placówka

Piekary Śląskie, Diamentowa 3

Nie zgadzam się (3)
Bardzo miło zostałam...
Bardzo miło zostałam zaskoczona w tym sklepie.Poszukiwałam zabawki dla mojej córki i niestety nie mogłam jej odnaleźć.Pani ekspedientka chwilkę mnie obserwowała po czym podeszła do mnie i zapytała w czym może pomóc.Była bardzo miła.Odszukała moją zabawkę bez problemu i wszystko mi o niej opowiedziała (jak działa, jakie baterie są potrzebne). Zapytała czy jeszcze w czymś może pomóc i zaprosiła do kasy.Poinformowała mnie o możliwości zapłaty kartą lub bonami. Zaproponowała zapakowanie zabawki w torbę ozdobną , gdy odmówiłam włożyła ją do firmowej reklamówki i poinformowała mnie o warunkach gwarancji.Cały czas była uśmiechnięta.Podziękowała i pożegnała się ze mną bardzo serdecznie. Było mi bardzo miło i wyszłam z tego sklepu z wyraźnym zadowoleniem.Jak będę musiała znowu poszukać jakiś zabawek to na pewno tam wrócę.

Beata_816

12.01.2012

Smyk

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (2)
Niestety moja opinia...
Niestety moja opinia jest negatywna. Kilka razy próbowałam podpisać aneks do umowy w tym punkcie i za każdym razem odchodziłam z kwitkiem. Obsługa beznadziejna.Pan nawet nie był łaskaw udzielić mi informacji gdzie znajdę inny punkt twierdząc, że mogę sobie znaleźć w internecie adresy.Raz uszkodzona była drukarka za drugim razem nie mieli połączenia z internetem.Strój pracownika też pozostawiał dużo do życzenia (granatowy polar i dżinsy). Znalazłam inny punkt i moje odczucia zmieniły się o 180 stopni.

Beata_816

10.01.2012

Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Placówka

Siemianowice Śląskie, Jagiełły 4

Nie zgadzam się (3)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kulturalna obsługa.Przy każdym zadawanym pytaniu otrzymałam pełną odpowiedź.W związku z uszkodzeniem systemu informatycznego zmuszona byłam odwiedzić punkt dwa razy.Zostałam przeproszona(awaria nie była z winy obsługi),a gdy odwiedziłam ten punkt drugi raz oferta dla mnie była już przygotowana mimo ,że Pani nie wiedziała czy jeszcze przyjdę.Jestem bardzo zadowolona gdyż nie wszystkie punkty Cyfrowego Polsatu pracują tak profesjonalnie

Beata_816

10.01.2012

Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Placówka

Piekary Śląskie, Karola Miarki 23

Nie zgadzam się (6)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi