KZK GOP Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego

(2.01)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (80 z 103)

Kolejna wizyta w...
Kolejna wizyta w katowickim punkcie obsługi klienta ma dworcu PKP okazała się udana. Obsługujący mnie pracownik był miły, uprzejmy i kompetentny, a zakup biletów na fakturę VAT okazał się bezproblemowy. Zostałem obsłużony sprawnie i profesjonalnie.

Stanisław_76

27.11.2017

Placówka

Katowice, Plac Szewczyka 2

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny w punkcie obsługi klienta KZK GOP, który znajduje się na katowickim dworcu kolejowym nie zostałem obsłużony jak należy. Obsługujący mnie pracownik był niemiły, a przede wszystkim nie zależało mu, by mi pomóc. Nie mogłem kupić biletów papierowych na fakturę, bo podobno nie działa system. Taka sytuacja powtarza się cyklicznie w tym właśnie punkcie. Gdy próbowałem uzyskać dodatkowej informacji, pracownik mnie po prostu zbył, mówiąc "miłego dnia". Nadmienię, że jako reprezentacyjny punkt obsługi klienta KZK GOP, powinien działać bez zarzutu, ale czego wymagać od tak poważnej firmy, skoro pracownicy punktu są niechlujnie ubrani, nie noszą też identyfikatorów. Nie polecam korzystania z tego punktu obsługi KZK GOP.

Stanisław_76

18.11.2017

Placówka

Katowice, Plac Szewczyka 2

Nie zgadzam się (2)
Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w tym punkcie obsługi raczej bez zarzutu. Panie obsługują sprawnie i z życzliwością. Nie ma żadnego problemu z uzyskaniem potrzebnej informacji.

Stanisław_76

18.11.2017

Placówka

Katowice, Pocztowa 9

Nie zgadzam się (0)
To co zrobił...
To co zrobił kierowca autobusu nr 870 w relacji Gliwice - Katowice nie powinno mieć miejsca. Po dojechaniu do przystanku Ruda Południowa, kierowca stwierdził, że ktoś z pasażerów zepsuł drzwi i dalej nie pojedzie. Mimo, że był to ostatni kurs tego dnia na tej linii, kierowca powiadomił o incydencie tylko policję, pasażerów pozostawiając działaniu na własną rękę. Czy kierowca postąpił zgodnie z procedurą w takich wypadkach? Dlaczego nie poinformował bazy, dlaczego nie zapewniono autobusu zastępczego. Co z tego, że do Katowic są inne linie z tego przystanku, skoro autobus kursuje trasą, jaką nie kursuje żaden inny autobus? Uważam, że zachowanie kierowcy i pozostawienie pasażerów ostatniego kursu w dniu na przystanku było naganne!

Stanisław_76

31.03.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ja rozumiem, że...
Ja rozumiem, że jest trochę zawirowań z kartą ŚKUP, ale żeby być opryskliwym dla uśmiechniętego klienta, to się nie godzi. Weszłam z dobrym humorem, tryskając energią, zadawałam pytania a Pani burkanęła kilka razy cos pod nosem. Ani "dzień dobry " ani "do widzenia ". Nic. Fatalnie!

zarejestrowany-uzytkownik

20.06.2016

Placówka

Katowice, Pocztowa 9

Nie zgadzam się (1)
Kilka miesięcy temu...
Kilka miesięcy temu popularny tramwaj linii nr 18 z Bytomia do Rudy Śląskiej zastąpiono autobusami. Z początku byłam bardzo przeciwna tej zmianie, ale teraz coraz bardziej wyraźnie widzę same plusy. Autobusy linii nr 118 są punktualne, trasę do Rudy Śląskiej pokonują nieco szybciej niż dawniej tramwaje. Kierowcy jeżdżą rozważnie i bezpiecznie. Drobnym mankamentem jest jedynie tabor używany na tej linii, który do nowych i czystych, niestety, nie należy.

zarejestrowany-uzytkownik

25.03.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa tragiczna, najdroższy...
Obsługa tragiczna, najdroższy przewoźnik w całej Polsce!!! Bilety drogie, do autobusów wpuszczani są bezdomni- Śmierdzi!!! Proszę wybaczyć ale płacąc tak wysokie ceny za bilety i jadąc w takich warunkach to chyba jest coś nie tak. Wolę jeździć autem lub pociągami bo ta komunikacja odraża

Adrianna_109

03.12.2015

Placówka

Katowice, Barbary 21a

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny KZK GOP pokazał jaką "genialną" jest spółką. Nie dojść że tramwaj(11) o godzinie 8:00 w ogóle nie przyjechał, następny pojawił się z opóźnieniem. Chciałam kupić bilet za 2,40 u motorniczego jednak okazało się że nie posiada on ulgowego biletu, więc byłam zmuszona kupić bilet za 4,80. Po dojechaniu do przystanku Chorzów Metalowców pani z obsługi powiedziała że nic nie jedzie w stronę Katowic, że trzeba dojechać na Stadion Śląski i przesiąść się w tramwaj 0. Tramwaj stał jednak odjechał po ponad 10 minutach, a w międzyczasie w stronie Katowic normalnie z ludźmi w środku pojechała 6 i 19.

Dominika_568

24.01.2015

Placówka

Katowice, Barbary 21a

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj niestety miałam...
Dzisiaj niestety miałam okazję się przekonać jak niekompetentni i nieodpowiedzialni są pracownicy KZK GOPu. Po raz kolejny czekałam na autobus 102 na przystanku Piaśniki Skrzyżowanie od godziny 11:04, według rozkładu autobus miał przyjechać o godzinie 11:11. Co do punktualności to nie ma zastrzeżeń, problem polega tylko na tym że kierowca nie raczył w ogóle podjechać na przystanek i skrócił sobie swoją "długą" trasę z 7 przystanków do dwóch tzn. jechał spod szkoły prosto na przystanek Chropaczów Wiślan

Dominika_568

28.10.2014

Placówka

Katowice, Barbary 21a

Nie zgadzam się (0)
Wracałam do domu...
Wracałam do domu wieczorem z Katowic linią 61. Autobus przyjechał o czasie, był nowy, ogrzewany, czysty a pan kierowca miły i uprzejmy. Bez problemu szybko mi bezpiecznie dojechałam do domu, chociaż pogoda była niesprzyjajaca a warunki na drodze złe.Tym bardziej cieszy mnie że tabor jest coraz nowszy, ponieważ linia 61 była przeważnie obsługiwana starymi, drżącymi,zimnymi - chyba Ikarusami. Czasem strach było wsiadać. Dobrze, że z wiosną idą zmiany na lepsze.

Aleksandra_1397

15.03.2013

Placówka

Katowice, Barbary 21a

Nie zgadzam się (0)
Najpierw spostrzeżenie dotyczy...
Najpierw spostrzeżenie dotyczy dnia12 stycznia br sobota, rozumiem weekend- choć nie dla wszystkich.Na tramwaj wyszłam dośc wcześnie, z doświadczenia wiem, że jedzie on kiedy chce i o jakiej porze chce jeśli chodzi o sobotnie poranki. Na domiar złego na trasie,która liczy od mojego przystanku począwszy do końca mojej jazdy przystanków11 ten tramwaj 4 razy mija się z innymi tramwajami, co skutkuje oczekiwaniem na tę mijankę postojem za każdym razem.Wracając do tematu, jakież było moje zdziwienie, gdy wagon podjechał spóźniony o całe 15 minut, no cóż na mrozie spędziłam w efekcie 35 minut dodatkowo. W tramwaju niestety nie ogrzałam się jak po cichu marzyłam, ogrzewanie wyłączone, na dodatek na przystankach, gdzie ludzie nie wysiadali, ani na dworze nie stali w oczekiwaniu na pojazd tramwaju, ten nie zatrzymywał się, czym nadrabiał chyba opóźnienie.W Chebziu znajduje się centrum dowodzenia, podeszłam wiec do okienka z zapytaniem czy jest zmiana godzin kursowania tramwajów, na co nie pani przy okienku, lecz niewidzialny głoś z wewnątrz huknął:" ma pani coś do pisania, to prosze zanotować" ... i podaje mi numer telefonu zaczynający sie na 601... i tak dalej, po czym stwierdza- "tam zadzwonić z pretensjami".Uf.. pełen profesjonalizm, a bilety coraz droższe. To tyle gwoli wstępu.Przejdzmy do sedna sprawy. Jest dzień 14 stycznia poniedziałek, spieszę się do pracy.Przed wyjściem z domu sprawdzam na stronie internetowej rozkład jazdy- mój tramwaj ma jechać 7.12, wychodzę więc o 6.55, Na przystanek mam 3-4 minuty (nie spiesząc się), niestety tramwaj jedzie o 2 minuty za wcześnie(czyli nie wg rozkłady), wsiadam, po przejechaniu połowy 1 przystanku -przerwa, d ł u g a , czekamy uwięzieni w tramwaju,aż w końcu ruszamy,właśnie pierwsza mijanka za nami,potem kolejna, znów kolejna, i jeszcze jedna, po czym standardowo przystanek przy Starej Silesii jest omijany (czyli motorniczy nie zatrzymuje się), i dobijamy do ostatniej mijanki, koszmar.Jeszcze jeden ostatni przystanek i już- jesteśmy,.Efekt tej jazdy jest taki, że zamiast 16 minut , które obiecuje nam KZKGOP do celu, w rzeczywistości w Chebziu jestesmy po 38 minutach.W wagonie zimno, motorniczy zamiast ogrzewania zafundował nam chłodzienie .Minusem tej linii są też brudne wagony, co już z rana można zaobserwować . Do procederu tej linii należy również "zabawa": polega ona na tym, że motorniczy czekają na podbiegających pasażerów i w chwili, gdy oni dobiegają do drzwi-motorniczy zamykają drzwi i odjeżdżają- byłam wielokrotnie tego świadkiem sama dwukrotnie tego doświadczyłam.Mam nadzieję,że ten proceder wkrótce sie skończy i ktoś odpowiedzialny położy temu kres.

Rozważna

18.01.2013

Placówka

Katowice, Barbary 21a

Nie zgadzam się (0)
Wracając dzisiaj z...
Wracając dzisiaj z zakupów poszłam na dworzec by zobaczyć o której mam jakiś autobus. Jak się okazało autobus linii 14 miał podjechać za 3 minuty, więc pomyślałam, że zdążę kupić bilet, ale gdy się obejrzałam autobus już podjeżdżał na przystanek. Kierowca autobusu - Pan Bogdan na pierwszych trzech przystankach wpuszczał pierwszymi drzwiami i wyrywkowo sprawdzał bilety, a na kolejnych otwierał już normalnie wszystkie drzwi do wsiadania. Jestem za sprawdzaniem biletów, ale powinno to obowiązywać każdego i na wszystkich przystankach a nie wedle humoru kierowcy.

zarejestrowany-uzytkownik

22.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziś wybierając się...
Dziś wybierając się na zakupy do biedronki byłam zmuszona do skorzystania z autobusu linii 183. Autobus przyjechał punktualnie na przystanek na którym czekałam. W środku było w miarę czysto. Kierowca zatrzymywał się na każdym przystanku i nie było problemu z otwieraniem drzwi. Kasowniki były przy każdym wejściu. Autobus na miejsce docelowe dotarł o wyznaczonym czasie.

zarejestrowany-uzytkownik

22.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dużo minusów jest,...
Dużo minusów jest, w zimie stare autobusy ledwo ruszają, w lecie można się w nich ugotować. Spóźnianie jest na porządku dziennym. Co do biletów - bardzo drogo, a poza tym są marnie zrobione, szczególnie miesięczne. Brak kontrolerów sprawdzających uczciwość. Wczoraj- Koniecznośc przesiadki do zastępczej linii mimo braku powodu, bo remont jest dalej.

zalogowany_użytkownik

25.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj przyjechałem do...
Dzisiaj przyjechałem do pracy bez samochodu i potrzebowałem kilka spraw załatwić korzystając z komunikacji miejskiej KZK GOP w Katowicach. Najpierw czekałem na autobus 154, jaki wogóle nie przyjechał o wyznaczonej godzinie, ani w ciągu najbliższych 30 minut. Zrezygnowałem i na spotkanie poszedłem na nogach. Wieczorem wracałem z kolei do domu autobusem tej samej linii, jaki był ekstremalnie brudny. Nie było tam porozrzucanych śmieci, ale plastiki, obicia foteli i okna sprawiały wrażenie nieczyszczonych od miesięcy. Aż dziwne, że Sanepid się do tego nie przyczepił.

zarejestrowany-uzytkownik

25.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Autobus spóźnił się...
Autobus spóźnił się ponad 20 minut, gdy chciałam kupić bilety pan powiedział że "co ja mu daję" i powinnam dać mu zgodne a nie 10zł, powiedziałam ze moge kupić więcej tych biletów, będzie miał mniej do wydania. kierowca kazał mi czekac na nastepny przystanek. W między czasie o mały włos nie zabił człowieka który na poboczu naprawiał samochód. Zahamował przed nim tak ostro, że stojąc przy szybie przedniej wyladowałam na niej cała, a na mnie połowa autobusu. Pan naprawiający samochód stał ode mnie na wyciągnięcie ręki. Całą drogę autobusem szarpało, tak jakby to była pierwsza jazda jakimkolwiek pojazdem tego kierowcy. Okropne emocje, zbulwersowani pasażerowie i złamany obcas- jedyne pamiatki po tej podróży.

dagny44_1

28.09.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tramwaje w Zabrzu...
Tramwaje w Zabrzu kursują więc koszmarnie. Prawie każdy tramwaj albo przyjedzie za wcześnie i się na niego nie zdąży albo za późno i się gdzieś spóźni. Uważam, że coś takiego jest niedopuszczalne, ponieważ bilety są coraz droższe a konduktorów wymagających tego biletu coraz więcej. Osobiście uważam, że nie powinno tak być, a KZK GOP nic z tym nie robi i tak coś myślę, że jeszcze przez dłuższy czas (o ile w ogóle) cokolwiek z tym zrobią i coś się "ruszy". Nie polecam przeżywać codziennie to samo i się rozczarowywać.

Patrycja_489

25.09.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Druga przygoda z...
Druga przygoda z KZK GOP i druga zakończona potężnym niesmakiem. Po raz drugi firma uświadomiła mi że jest liderem w wyłudzaniu pieniędzy. Otóż znów jednorazowo wybrałem się z żoną autobusem na imprezę gdyż jako odpowiedzialni kierowcy nie ruszamy samochodu gdy spodziewamy się obecności alkoholu. Jak się później okaże - lepiej było zainwestować w taksówkę...Ja jako że studia już mam ukończone - skasowałem bilet normalny. Żona - jako uczennica szkoły policealnej, ledwo po dwudziestce - bilet ulgowy. I jak to bywa w KZK GOP - nie ma kursu bez kontroli tj. kanarów zawsze jeździ więcej niż pasażerów - zażyczono sobie od nas biletów. U mnie ok, u żony - króka informacja - będzie mandat... jedzie na zaniżonym bilecie. Zdziwienie moje, żony i współpasażerów - ogromne. Ważna legitymacja okazuje się nic nie wartym dokumentem. Dokumentem na który żona wchodzi na basen, do kina a nwet jeździ pociągiem ze zniżką - w KZK GOP jest nic nie wartm dokumentem. Standardowo kanar zaproponował łaskawie niższy wymiar kary tj. płatność gotówką 93zł. Ale to by było przyznanie się do winy. Więc nic nie zapłaciliśmy żeby najpierw zapoznać się z procedurami i regulaminem KZK GOP. Kanar był nachalny. Bardzo.Po pewnym czasie przyszło wezwanie do zapłaty 150zł. W pełnym regulaminie faktycznie można wyczytać że szkoły policealne nie łapią się na zniżki KZK GOP, więc zapłaciliśmy mandat. ALE!...po szczegółowej lekturze regulaminów itp itd można doczytać że za jazdę na bilecie bez ważnego dokumentu zaświadczającego o ulgach mandat wynosi na miejscu 45, kredytowany 75 złotych! Ale KZK GOP zażyczyło sobie 150 (i tyle zapłąciliśmy) a kanar chciał w gotówce 93. Jest to nic innego jak wyłudzenie zgłoszone już do kilku instytucji, tym bardziej że na mandacie jest klauzula że bilet był ok, tylko dokument nieważny! Czy pracownicy KZK GOP sami nie znają swoich cenników czy celowo wyłudzają większe kwoty?Niestety w krótkim czasie dwa razy naciąłem się na komunikację miejską. Obiecywałem sobie że już więcej busem nie pojadę i żałuję jak nie wiem że się ugiąłem. Dziwić się że mają coraz mniej klientów... Jakość usług i obsługi na poziomie poniżej żenującym...

szabelka

30.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziś rano wracając...
Dziś rano wracając z pracy, udałem się na przystanek autobusowy aby pojechać autobusem linii 76 do domu. Autobus miał odjazd 5.13 lecz dziś jak nigdy odjechał z przystanku o 5.10. Dodam, że z tego przystanku autobus ten zaczyna swoją trasę. Widząc z jakichś 30m, że autobus odjeżdża zacząłem biec i machać kierowcy żeby zaczekał. Kierowca tylko spojrzał się na mnie, uśmiechnął się i jechał dalej. Nie byłoby w tym nic takiego jakby nie fakt, że jeszcze nigdy ten autobus nie odjechał z tego przystanku przed czasem, jak już to tylko po czasie odjazdu wyruszał na trasę. i w ten sposób musiałem poczekać na kolejny autobus.

Sebastian_380

03.07.2012

Placówka

Mysłowice, Kopalniana 5

Nie zgadzam się (0)
Powrót z cmentarza...
Powrót z cmentarza zaplanowaliśmy autobusem numer 155, którym można dojechać do Rudy Śląskej Południowej, gdzie miałem mieć przesiadkę na autobus na dworzec PKP w Katowicah. Autobus przyjechał punktualnie na przystanek w Bielzowicach, ale jego stan był fatalny. Trudo mi się przyzwyczaić do taboru, jakim jest obsługwana komunikcja miejska na terenie miasta Ruda Śląska. Autobusy są stare, wysłużone, a przede wszystkim bardzo zaniedbane i praktycznie bez okien, które można otworzyć. W takie upalne dni, jak ten, w środku jest gorzej niż w saunie. Dziwie się, kto dopuszcza takie autobusu do użytku komunikacyjnego. Modliłem się, by na miejsce przesiadki dojechać jak najszybciej, bo z powodu upału nie można było w tym autobusie wytrzymać. Autobus był też bardzo brudny, a przez szyby praktycznie nic nie było widać. Współczuję kierowcy, który takim gruchotem musi jeździć cały dzień.

Stanisław_76

19.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

KZK GOP Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KZK GOP Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.