Na początku stycznia zadzwoniłam do tej poradni w poszukiwaniu neurologa.W mojej okolicy oczekiwanie na wizytę to ok.2-3 miesięcy.Ponieważ kiedyś już korzystałam z usług tej przychodni(wykonywałam badanie usg) postanowiłam tam szukać jakiegoś wcześniejszego terminu.Pani która odebrała telefon zapytała w czym może pomóc i zaproponowała mi termin wizyty w poradni neurologicznej na 19 stycznia.Poinformowała mnie też jakie dokumenty są potrzebne przy rejestracji , oraz poprosiła o przybycie kilka minut przed wizyta w celu założenia kartoteki.Poprosiła również o numer telefonu do mnie i pożegnała się ze mną.Dzień przed wizytą oddzwoniono do mnie z poradni z potwierdzeniem wizyty i zaproszono następnego dnia.Gdy dotarłam na miejsce w poradni przy rejestracji znajdowało się kilka osób.Dwie panie obsługiwały pacjentów więc w zasadzie nie było kolejki.Po podejściu do okienka zostałam poproszona o skierowanie oraz o kartę chipową.Po rejestracji pani powiedziała mi , pod który gabinet mam się udać.W poczekalni znajdował się stojak na ubranie wierzchnie, oraz miejsce na parasole. Ładne plastikowe krzesełka ułożone obok siebie , oraz miejsce ze stolikiem i prasą znajdowały się wokół gabinetów. Nie miałam okazji sprawdzić jakie czasopisma leżały na stoliku ponieważ zostałam poproszona do gabinetu. Pan doktor poprosił żebym usiadła ,odczytał skierowanie i zapytał co mnie do niego sprowadza.Cały czas notował w komputerze to co do niego mówiłam.Poprosił o wyniki badań, które posiadałam. Później przeprowadził bardzo dokładne badania.Poinformował mnie o konieczności wykonania kilku badań ,oraz opowiedział dlaczego je trzeba zrobić i jak będą wyglądać.Wszystkie skierowania zostały wydrukowane więc nie ma problemu ,że ktoś nie odczyta co należy zrobić.Dodatkowo otrzymałam receptę też wydrukowaną ze stopniem refundacji. Pan doktor pooddzielał skierowania na badania ,które mam do wykonania w poradni i na te ,które muszę wykonać w poradni przyszpitalnej.Wyszłam z gabinetu mile zaskoczona takim przebiegiem wizyty.Udałam się do rejestracji gdzie pani poinformowała mnie w jakim dniu mam się zgłosić na badania, oraz poinformowała mnie gdzie mam zadzwonić aby umówić się na pozostałe.Podziękowałam i zostałam pożegnana przez obie panie.W między czasie przysłuchałam się kilku rozmową telefonicznym z pacjentami i za każdym razem informacja była profesjonalna. Miło pójść do poradni gdzie człowiek szukający pomocy ją otrzymuje .
Na początku stycznia zadzwoniłam do tej poradni w poszukiwaniu neurologa.W mojej okolicy oczekiwanie na wizytę to ok.2-3 miesięcy.Ponieważ kiedyś już korzystałam z usług tej przychodni(wykonywałam badanie usg) postanowiłam tam szukać jakiegoś wcześniejszego terminu.Pani która odebrała telefon zapytała w czym może pomóc i zaproponowała mi termin wizyty w poradni neurologicznej na 19 stycznia.Poinformowała mnie też jakie dokumenty są potrzebne przy rejestracji , oraz poprosiła o przybycie kilka minut przed wizyta w celu założenia kartoteki.Poprosiła również o numer telefonu do mnie i pożegnała się ze mną.Dzień przed wizytą oddzwoniono do mnie z poradni z potwierdzeniem wizyty i zaproszono następnego dnia.Gdy dotarłam na miejsce w poradni przy rejestracji znajdowało się kilka osób.Dwie panie obsługiwały pacjentów więc w zasadzie nie było kolejki.Po podejściu do okienka zostałam poproszona o skierowanie oraz o kartę chipową.Po rejestracji pani powiedziała mi , pod który gabinet mam się udać.W poczekalni znajdował się stojak na ubranie wierzchnie, oraz miejsce na parasole. Ładne plastikowe krzesełka ułożone obok siebie , oraz miejsce ze stolikiem i prasą znajdowały się wokół gabinetów. Nie miałam okazji sprawdzić jakie czasopisma leżały na stoliku ponieważ zostałam poproszona do gabinetu. Pan doktor poprosił żebym usiadła ,odczytał skierowanie i zapytał co mnie do niego sprowadza.Cały czas notował w komputerze to co do niego mówiłam.Poprosił o wyniki badań, które posiadałam. Później przeprowadził bardzo dokładne badania.Poinformował mnie o konieczności wykonania kilku badań ,oraz opowiedział dlaczego je trzeba zrobić i jak będą wyglądać.Wszystkie skierowania zostały wydrukowane więc nie ma problemu ,że ktoś nie odczyta co należy zrobić.Dodatkowo otrzymałam receptę też wydrukowaną ze stopniem refundacji. Pan doktor pooddzielał skierowania na badania ,które mam do wykonania w poradni i na te ,które muszę wykonać w poradni przyszpitalnej.Wyszłam z gabinetu mile zaskoczona takim przebiegiem wizyty.Udałam się do rejestracji gdzie pani poinformowała mnie w jakim dniu mam się zgłosić na badania, oraz poinformowała mnie gdzie mam zadzwonić aby umówić się na pozostałe.Podziękowałam i zostałam pożegnana przez obie panie.W między czasie przysłuchałam się kilku rozmową telefonicznym z pacjentami i za każdym razem informacja była profesjonalna. Miło pójść do poradni gdzie człowiek szukający pomocy ją otrzymuje .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.