Opinia użytkownika: Beata_816
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jestem klientką Banku Śląskiego od 15 lat. Od dłuższego czasu korzystam z bankowości internetowej więc rzadko odwiedzam oddział. Dzisiaj jednak musiałam skorzystać z usług oddziału ponieważ gdyż chciałam wysłać przelewy mój system nie działał. Placówka jest nieduża. Znajduje się tam kilka stanowisk obsługi bezpośredniej i kasy. Dla klientów są krzesełka. Poza tym w holu jest bankomat i wpłatomat. Po wejściu do środka pobrałam z automatu numerek i czekałam w niewielkiej kolejce. Po kilku minutach na ekranie pojawił się mój numerek i numer stanowiska, do którego miałam podejść. Bardzo miła pani poprosiła żebym usiadła i zapytała w czym może pomóc. Gdy opowiedziałam o zaistniałej sytuacji pani poprosiła o dowód osobisty i dokładnie sprawdziła w czym tkwi problem. W tym czasie z innego stanowiska podeszła druga pracownica z kilkoma dokumentami do podpisu. Pani mnie przeprosiła, przejrzała dokumenty i wróciła do rozmowy ze mną. Sprawdziła system i poinformowała mnie, że faktycznie były jakieś problemy z logowaniem , ale już wszystko powinno działać. Przy okazji opowiedziała o nowych ofertach kredytowych i o różnych możliwościach lokowania gotówki. Zapytała również czy w czymś może jeszcze mi pomóc i gdy podziękowałam pożegnała się ze mną. Byłam bardzo miło zaskoczona, po powrocie do domu faktycznie system był sprawny i mogłam powysyłać swoje przelewy. Polecam ten oddział wszystkim, którzy chcieliby uzyskać fachową poradę w sprawach bankowości. Oddział czynny jest od godziny 8.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku.