Opinia użytkownika: Beata_816
Dotycząca firmy: WIP
Treść opinii: W październiku zakupiłam w tym sklepie kozaczki.Niestety po dwóch miesiącach użytkowania popękały i powstały dziury na skórze.Zgłosiłam reklamację i od tego momentu zaczął się totalny koszmar. Po dwóch tygodniach otrzymałam odmowę mojego zgłoszenia i zarzucono mi ,że źle użytkowałam buty,oraz to że nie zgłosiłam reklamacji od razu gdy zauważyłam wadę.Od czasu zauważenia tej wady do dnia zgłoszenia minęło 7 dni ,ale w tym czasie były święta Bożego Narodzenia.Napisałam kolejną reklamację ,oraz pismo odwoławcze.Pani kierownik sklepu poinformowała mnie ,że teraz znowu mam czekać dwa tygodnie do rozpatrzenia mojego odwołania. Po upływie tego czasu zadzwoniłam do tej firmy i otrzymałam informację ,że wysłano do mnie pismo.Był to blef ze strony tej firmy ,bo pismo i owszem zostało napisane ale dopiero po mojej interwencji. W piśmie poinformowano mnie ,że mam zgłosić się do sklepu i złożyć już teraz trzecią reklamację.Buty kosztowały 59 zł i chciałam już odpuścić ale uważam ,że nawet gdyby kosztowały 20 zł to należy się klientowi szacunek. W tej chwili o całej sytuacji został poinformowany rzecznik praw konsumentów i zobaczymy co dalej będzie.Szczerze mówiąc często kupowałam buty w tej firmie i nigdy nie musiałam składać reklamacji.W dniu kiedy składałam reklamację pani miała już 20 zgłoszeń, a to dopiero początek roku,więc chyba sprzedają buble.Czekam teraz na rozwój sytuacji ale sklep będę mijała szerokim łukiem.Musiałam kupić kolejne buty ,straciłam mnóstwo nerwów i czasu.Żal mi trochę pań ,które tam sprzedają ,bo atak klientów jest na nie ,a przecież to nie one są takiej sytuacji winne.Poza tym w sklepie panuje porządek.Buty ładnie wyeksponowane ,można liczyć na pomoc personelu w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru.No cóż może właściciele pomyśleliby też o klientach ,bo to oni tworzą również wizerunek tego sklepu.