Opinia użytkownika: Beata_816
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Odwiedziłam salon T-Mobile w C.H. Kaufland w Piekarach Śląskich ponieważ kończyła mi się umowa i chciałam zapoznać się z ofertą , którą podobno dla mnie przygotowano.Wybrałam się tam z moim mężem i dziećmi więc pani uznała ,że robimy zakupy w Kauflandzie i przyszliśmy sobie tylko pooglądać co oznacza ,że nie trzeba klientem się zająć.Sama podeszłam do stolika przy którym owa pani siedziała i poprosiłam o ofertę.Myślałam ,że jeżeli jestem klientem tej sieci od 5 lat to oferta będzie dużo lepsza niż dla nowych klientów.Niestety okazało się ,że klient nowy jest bardziej pożądany niż taki stały.Po mojej delikatnej uwadze na ten temat pani bardzo się poirytowała i z oburzeniem powiedziała ,że to nie ona ustala to wszystkiego i jak chcę mogę zawsze zmienić operatora.Byłam tak zdumiona ,że nie potrafiłam wykrzesać słowa.Poza tym w salonie było czysto ,telefony ładnie wyeksponowane.Dostałam ulotkę z pieczątką salonu i informacją ,że model telefonu ,który mnie interesował jest na stanie i jak chcę to mam zadzwonić i sobie go zarezerwować.Zgodnie z sugestią pani w T-Mobile zmieniłam operatora.Szkoda ,że w tak błahy sposób tracą klientów, bo wiem ,że nie jestem pierwszą osobą która rezygnuje z usług tej firmy.