Opinia użytkownika: Beata_816
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Od dwóch lat jestem klientką AXA direct. Nie muszę martwić się o to, że przegapię termin płatności ponieważ zawsze jestem poinformowana z odpowiednim wyprzedzeniem, że ten termin się zbliża. Właśnie za trzy tygodnie kończy się ubezpieczenie mojego samochodu i już otrzymałam propozycję ubezpieczenia. Ponieważ co roku sprawdzam czy inne firmy nie przedstawią mi lepszej oferty to też dzisiaj zrobiłam dokładnie tak samo i po raz kolejny okazało się, że AXA znowu jest najlepsza. Zawsze mam jeszcze jakieś pytania w sprawie kalkulacji, więc wysyłam e-mailem z zapytaniem i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby nikt do mnie nie oddzwonił i nie wyjaśnił moich wątpliwości. Przez kilka lat byłam klientka firm, które posiadały swoje biura w miejscu mojego zamieszkania, ponieważ wydawało mi się, że przez internet lub telefon to nic pewnego. Okazuje się, że jednak nie trzeba mieć obaw. Pełen profesjonalizm osób pracujących w AXA direct daje klientowi poczucie bezpieczeństwa. Na szczęście nie musiałam jeszcze nigdy korzystać z tego ubezpieczenia więc nie wiem jak wygląda sytuacja podczas likwidacji szkód.