Opinie użytkownika (108)

Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

30.08.2016

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na plus:...
Źle. Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Bartosz_31

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

30.08.2016

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

30.08.2016

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

30.08.2016

Nest Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

30.08.2016

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

30.08.2016

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za przesłaną opinię odnośnie obsługi w mBanku. Przykro nam z powodu Pana negatywnych doświadczeń. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy kontakt klienta z bankiem był dla niego źródłem satysfakcji i zadowolenia. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

29.08.2016

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
.Dzień dobry, dziękuję za Pana opinię. Każda uwaga, szczególnie negatywna jest dla nas cennym źródłem informacji. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów, a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Sklep odwiedziłem w...
Sklep odwiedziłem w celu wykonania szybkich zakupów i przy okazji zjedzenia czegoś. Już przy wejściu zniechęca wygląd wózków (były brudne i ze śmieciami w środku). W samym sklepie było bardzo mało klientów, zakupy można było wykonać bardzo sprawnie. Wygląd półek sklepowych pozostawiał wiele do życzenia - towaru było mało, panował na nich bałagan. Plus należy się za ceny i promocje.Fatalnie wyglądała sytuacja przy stoisku z jedzeniem na ciepło. Przy ladzie musiałem czekać 4 minuty zanim ktoś podszedł i mnie obsłużył. W podobny negatywny sposób muszę ocenić obsługę przy kasie. Mimo minimalnej liczby klientów przy kasach były kolejki, a obsługa nie należała do wzorcowych. Kasjerce zwroty grzecznościowe nie były znane i cała obsługa przebiegała tak, że miałem wrażenie że Pani w czymś przeszkodziłem.

Bartosz_31

23.11.2015

Real

Placówka

Warszawa, Połczyńska 4

Nie zgadzam się (0)
Opinia dotyczy sklepu...
Opinia dotyczy sklepu w Factory Annopol, ale tego centrum nie ma na liście.Do sklepu wszedłem w celu rozeznania się w ofercie kurtek zimowych. Już przy wejściu w miły sposób mnie powitano, nie narzucając się przy tym z pomocą. Dopiero kiedy chwilę stałem przy wieszakach z kurtkami podeszła sprzedawczyni z zapytaniem czy może pomóc w wyborze. Kiedy powiedziałem czego dokładanie szukam bez problemu był a w stanie pokazać mi modele spełniające określone przeze mnie parametry. Wykazała się przy tym sporą wiedzą na temat systemów oferowanych w poszczególnych modelach i świetnym okiem w doborze rozmiaru. Kiedy po przymierzeniu kilku kurtek nic nie wybrałem, bez wyrzutów odwiesiła kurtki i mile mnie pożegnała. Skutkiem takiej obsługi zaoferowanych promocji było to, że po 15 minutach powróciłem i kupiłem kurtkę, która najbardziej mi odpowiadała. Na duży plus w tym sklepie należy zaliczyć panującą w nim temperaturę - była ona optymalna i nie było duszno (w przeciwieństwie do wielu innych sklepów w tym centrum).Cały wygląd sklepu oraz czystość oceniam wręcz idealnie, nie można do niczego się "przyczepić".

Bartosz_31

23.11.2015

Mountain Warehouse

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976 6

Nie zgadzam się (2)
Słabo. w dniu...
Słabo. w dniu dzisiejszym duży minus za pozamykanie części parkingu, mimo wczesnej godziny zaparkowanie samochodu stanowiło problem. Na minus: sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena.

Bartosz_31

15.11.2014

Blue City

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. produkty bardzo...
Rewelacyjnie. produkty bardzo dobre jakościowo, jednak w dosyć wysokich cenach obsługa i wygląd sklepu bez zarzutu. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_31

15.11.2014

Piotr i Paweł

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena.

Bartosz_31

15.05.2014

Pelcowizna

Placówka

Warszawa, Łojewska 11

Nie zgadzam się (0)
Zakupu w tym...
Zakupu w tym sklepie dokonałem poprzez aukcje wystawiane na allegro (użytkownik FH-MarTom). Jeżeli ktoś zastanawia się nad zakupami w tej firmie to już na początku je zdecydowanie ODRADZAM.Zakupu dokonałem 13/08 i zaraz zamówienie opłaciłem wybierając bezpłatną wysyłkę do punktu DHL oferowaną przez sprzedającego. Kolejnego dnia z rana otrzymałem maila z informacją, że firma nie oferuje od kilku dni wysyłek do punktów DHL ponieważ ten rodzaj wysyłki sprawia kupującym problem i zaproponowano mi bezpłatną wysyłkę listem zwykłym. Na to nie przystałem, bo nie miałbym wtedy żadnego potwierdzenia wysyłki i w licznych mailach domagałem się realizacji umowy, jednak firma tego odmawiała. Odpowiedź na maila była nieregularna, wpenym momencie przestałem dostawać odpowiedzi. Pomogło dopiero założenie sporu poprzez allegro. Sprzedajacy cały czas uchylał się od realizacji zawartej umowy. Chciałem iść w końcu na kompromis i poprosiłem o informację ile mam dopłacić do listu poleconego (przypomnę że zwykły oferowano mi bezpłatnie). Otrzymałem odpowiedź, że muszę zapłacić 8zł, czyli normalną cenę! Jak się z tym nie zgadzalem to otrzymałem wyjaśnienie że podanej cenie jest również koszt pakowania 1,5zł - dzisiaj otrzymałem przesyłke i firma na 1,5zł wycenia owinięcie firmowego kartonika folią! Niezgodny z umową był również czas realizacji zamówienia - na stronie jest informacja, że wysyłka jest natychmiast, dopłatę dokonałem 23/08 a wysyłka nastąpiła 26/08.Podsumowując firma MARTOM nie realizuje zawartych umów. Ludzie tam pracujący nie potrafią przyznać się do błędu, podejście proklienckie jest im obce. Jeśli chcesz zatem coś kupić bez problemów i szybko otrzymać przesyłkę to omijaj tę firmę z daleka.

Bartosz_31

29.08.2013

Martom

Placówka

Nie zgadzam się (0)
OK. plus dla...
OK. plus dla pracowników za miłą obsługę oraz dla sklepu za w miarę atrakcyjne ceny minus za kolejki przy kasach - za mało otwartych oraz ilość miejsca w sklepie, miejscami aż trudno przejść. Na minus: sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena.

Bartosz_31

10.07.2013

Pelcowizna

Placówka

Warszawa, Łojewska 11

Nie zgadzam się (1)
Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.

Bartosz_31

26.06.2013

Biedronka

Placówka

Stargard Szczeciński, Broniewskiego

Nie zgadzam się (0)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, oferta i cena.

Bartosz_31

26.06.2013

Rossmann

Placówka

Warszawa, Rembielińska 20

Nie zgadzam się (0)
Sprawa którą opisuję...
Sprawa którą opisuję ciągnęła się ponad dwa miesiące. Dotyczy ona Internetu, który zakupiłem w pakiecie od UPC. Usługa została zainstalowana w kwietniu i przez pierwszych kilka miesięcy nie było żadnego problemu. We wrześniu zauważyłem, że Internet zwolnił, strony wolniej się ładują co przy transferze 30 Mb/s nie powinno mieć raczej miejsca. Sprawdziłem prędkość łącza za pomocą testera na stronie UPC oraz innych niezależnych i wyniki były zbliżone. Prędkość pobierania oscylowała w granicach 10-12 Mb/s. Sprawdziłem to na swoim komputerze oraz dwóch innych zlokalizowanych w tym samym mieszkaniu. Wyniki były zbliżone. Dodam, że lokalizacja routera oraz poszczególnych komputerów nie ulegała zmianie. Jako pierwsze wystawiłem zgłoszenie poprzez stronę WWW, po jego złożeniu na maila otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz informację, że odpowiedź otrzymam w przeciągu 7 dni. Kiedy odpowiedź nie dotarła przez 3 tygodnie zadzwoniłem na infolinię. Czas oczekiwania na połączenie bardzo długi – ponad 10 min. Po uzyskaniu połączenia doradca stwierdził, że czas na odpowiedź to 30 dni i że tak w ogóle moje zgłoszenie źle zostało skierowane (pokrótce przedstawiłem doradcy swój problem). Stwierdził on, że konieczna jest wizyta technika, bez problemu ustaliliśmy dogodną godzinę wizyty za 3 dni. Obsługa na infolinii była raczej miła, konsultant posiadał odpowiednią wiedzę. Sama wizyta technika odbyła się w umówionym terminie, przybył terminowo od razu posiadał cały potrzebny sprzęt. Wykonał on test prędkości łącza na swoim sprzęcie stojąc blisko routera i też uzyskał prędkość ~12 Mb/s, sprawdził prędkość „po kablu” i wyszło 30 Mb/s. Stwierdził zatem, że wadliwy jest router i że go wymieni. Wymiana i konfiguracja przebiegła sprawnie, pierwszy test po wymianie wskazał 19 Mb/s lecz już kolejny 13 Mb/s i to praktycznie pod samym routerem. Mój komputer jest w kolejnym pokoju, po drodze jeszcze przedpokój, więc w sumie do pokonania 2 ściany, ale wcześniej miałem swój „prywatny” router i nie miałem problemu z przesyłaniem sygnału. Jestem świadom, że w przypadku przesyłania przez router nie będę miał do dyspozycji 100% sygnału, jednak wartości około 30% są nie do przyjęcia. Po wymianie routera i testach technik stwierdził, że on nic więcej nie może zrobić i że może by pomogła wymiana routera na innym model, jednak do tego jest oddzielne zlecenie z UPC. Zaraz po wyjściu technika wykonałem telefon na infolinię. Tym razem na połączenie musiałem czekać aż 17 minut. Doradcę poprosiłem o to, żeby w zgłoszeniu dopisał informację o wizycie technika i o tym, że wymiana routera nie przyniosła skutku. Uzyskałem informację, że niestety czegoś takiego nie może zrobić i muszę złożyć kolejną reklamację i czas jej rozpatrywania znowu wynosi 30 dni. Szczegółowo opisałem sytuacje podałem też sugestię technika o konieczności zmiany routera. Odpowiedź otrzymałem po 28 dniach z informacją że według UPC wszystko jest OK., że to musi być wina mojego komputera. Złożyłem więc kolejną reklamację, jako odwołanie gdzie opisałem jak wygląda sytuacja, że początkowo wszystko było dobrze tylko problemy pojawiły się po jakimś czasie, kiedy nie zmienił się ani sprzęt (dla pewności nawet robiłem format i kładłem system od nowa) ani układ przestrzenny w mieszkaniu. Napisałem też ponownie o sugestii technika dotyczącej zmiany routera na inny model. Po kolejnym miesiącu otrzymałem odpowiedź, że wina musi leżeć po mojej stronie i że sugeruje się przeniesienie routera luz komputera. Do kwestii zmiany modelu routera się nie odniesiono. W tym momencie już straciłem chęć i zapał, czekam tylko do końca umowy aby ją zakończyć i zmienić operatora.UPC jest przykładem firmy, która atrakcyjną ofertą przyciąga klientów, jednak później jakość obsługi drastycznie spada. Na infolinii są cały czas waity, klientów się zbywa ogólnikami nawet nie zajmując się szczegółowo treścią zgłoszenia. Wszystkim którzy myślą nad zawarciem umowy z tą firmą szczerze to odradzam. W tym przypadku niskie ceny są niestety równe niskiej jakości obsługi. Szkoda bo firma ofertę ma ciekawą.

Bartosz_31

09.01.2013

UPC

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sprawa którą opisuję...
Sprawa którą opisuję ciągnęła się ponad dwa miesiące. Dotyczy ona Internetu, który zakupiłem w pakiecie od UPC. Usługa została zainstalowana w kwietniu i przez pierwszych kilka miesięcy nie było żadnego problemu. We wrześniu zauważyłem, że Internet zwolnił, strony wolniej się ładują co przy transferze 30 Mb/s nie powinno mieć raczej miejsca. Sprawdziłem prędkość łącza za pomocą testera na stronie UPC oraz innych niezależnych i wyniki były zbliżone. Prędkość pobierania oscylowała w granicach 10-12 Mb/s. Sprawdziłem to na swoim komputerze oraz dwóch innych zlokalizowanych w tym samym mieszkaniu. Wyniki były zbliżone. Dodam, że lokalizacja routera oraz poszczególnych komputerów nie ulegała zmianie. Jako pierwsze wystawiłem zgłoszenie poprzez stronę WWW, po jego złożeniu na maila otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz informację, że odpowiedź otrzymam w przeciągu 7 dni. Kiedy odpowiedź nie dotarła przez 3 tygodnie zadzwoniłem na infolinię. Czas oczekiwania na połączenie bardzo długi – ponad 10 min. Po uzyskaniu połączenia doradca stwierdził, że czas na odpowiedź to 30 dni i że tak w ogóle moje zgłoszenie źle zostało skierowane (pokrótce przedstawiłem doradcy swój problem). Stwierdził on, że konieczna jest wizyta technika, bez problemu ustaliliśmy dogodną godzinę wizyty za 3 dni. Obsługa na infolinii była raczej miła, konsultant posiadał odpowiednią wiedzę. Sama wizyta technika odbyła się w umówionym terminie, przybył terminowo od razu posiadał cały potrzebny sprzęt. Wykonał on test prędkości łącza na swoim sprzęcie stojąc blisko routera i też uzyskał prędkość ~12 Mb/s, sprawdził prędkość „po kablu” i wyszło 30 Mb/s. Stwierdził zatem, że wadliwy jest router i że go wymieni. Wymiana i konfiguracja przebiegła sprawnie, pierwszy test po wymianie wskazał 19 Mb/s lecz już kolejny 13 Mb/s i to praktycznie pod samym routerem. Mój komputer jest w kolejnym pokoju, po drodze jeszcze przedpokój, więc w sumie do pokonania 2 ściany, ale wcześniej miałem swój „prywatny” router i nie miałem problemu z przesyłaniem sygnału. Jestem świadom, że w przypadku przesyłania przez router nie będę miał do dyspozycji 100% sygnału, jednak wartości około 30% są nie do przyjęcia. Po wymianie routera i testach technik stwierdził, że on nic więcej nie może zrobić i że może by pomogła wymiana routera na innym model, jednak do tego jest oddzielne zlecenie z UPC. Zaraz po wyjściu technika wykonałem telefon na infolinię. Tym razem na połączenie musiałem czekać aż 17 minut. Doradcę poprosiłem o to, żeby w zgłoszeniu dopisał informację o wizycie technika i o tym, że wymiana routera nie przyniosła skutku. Uzyskałem informację, że niestety czegoś takiego nie może zrobić i muszę złożyć kolejną reklamację i czas jej rozpatrywania znowu wynosi 30 dni. Szczegółowo opisałem sytuacje podałem też sugestię technika o konieczności zmiany routera. Odpowiedź otrzymałem po 28 dniach z informacją że według UPC wszystko jest OK., że to musi być wina mojego komputera. Złożyłem więc kolejną reklamację, jako odwołanie gdzie opisałem jak wygląda sytuacja, że początkowo wszystko było dobrze tylko problemy pojawiły się po jakimś czasie, kiedy nie zmienił się ani sprzęt (dla pewności nawet robiłem format i kładłem system od nowa) ani układ przestrzenny w mieszkaniu. Napisałem też ponownie o sugestii technika dotyczącej zmiany routera na inny model. Po kolejnym miesiącu otrzymałem odpowiedź, że wina musi leżeć po mojej stronie i że sugeruje się przeniesienie routera luz komputera. Do kwestii zmiany modelu routera się nie odniesiono. W tym momencie już straciłem chęć i zapał, czekam tylko do końca umowy aby ją zakończyć i zmienić operatora.UPC jest przykładem firmy, która atrakcyjną ofertą przyciąga klientów, jednak później jakość obsługi drastycznie spada. Na infolinii są cały czas waity, klientów się zbywa ogólnikami nawet nie zajmując się szczegółowo treścią zgłoszenia. Wszystkim którzy myślą nad zawarciem umowy z tą firmą szczerze to odradzam. W tym przypadku niskie ceny są niestety równe niskiej jakości obsługi. Szkoda bo firma ofertę ma ciekawą.

Bartosz_31

09.01.2013

UPC

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi