Opinie użytkownika (6)

Do Supermarketu Netto...
Do Supermarketu Netto w Nowym Tomyślu udałam się na małe sobotnie zakupy. Do koszyka włożyłam kilka produktów spożywczych i udałam się do kasy. Jak to w sobotę bywa przed kasami były spore kolejki. Zazwyczaj nie było problemy z obsługą w tym sklepie, jednak tym razem budziła ona wiele zastrzeżeń. Na kasie obsługiwał prawdopodobnie nowy pracownik, który chyba nie przeszedł żadnego gruntownego szkolenia. Jedyne co potrafił, to skanować kody produktów. Trudność sprawiało mu zakończenie transakcji, natomiast przyjęcie płatności kartą przekraczało jego możliwości. Nawet dwukrotne poinstruowanie kasjera przez przełożonego nie dało efektu - to klienci musieli mu podpowiadać jak przeciągnąć kartę przez czytnik, wprowadzić kwotę do zapłaty itd. Duży, duży minus oczywiście dla przełożonych, którzy zadecydowali o posadzeniu na kasie tak nieprzygotowanego pracownika i to w dniu największego ruchu.

Alicja_44

15.11.2011

NETTO

Placówka

Nowy Tomyśl, Poznańska 22

Nie zgadzam się (1)
Zdażyło się niestety,...
Zdażyło się niestety, że zapomniałam uregulować w terminie należność spłaty karty kredytowej. Przypomniał mi o tym pracownik banku, dzwoniąc do mnie - pan z miłym i spokojnym głosem. Rozmowa przebiegła zgodnie ze standardem banku - przedstawienie się, potwierdzenie tożsamości klienta (imię i nazwisko oraz data urodzenia). Pracownik poinformował mnie o powstałej zaległości oraz uprzejmie i spokojnie poprosił o uregulpwanie jej w podanym przez niego terminie. Poinformował, iż brak wpłaty będzie skutkować naliczeniem kolejnych opłat. Rozmowa przebiegła w miłym tonie, bez zbędnych słów krytyki czy nacisków - a słyszałam,że w podobnych sytuacjach takie mają miejsce.

Alicja_44

21.04.2010

Citi Handlowy

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Do salonu Plusa...
Do salonu Plusa udałam się w celu przedłużenia umowy na telefon oraz zakup nowego aparatu. Pierwsza wizyta ograniczała się tylko do zapytania, czy jest dostępny na miejscu interesujący mnie model telefonu. W salonie nie było klientów, więc panie z obsługi natychmiast zainteresoway się mną. Ponieważ miały na stanie ostatni egzemplarz, poprosiłam, aby odłożyły go dla mnie, a ja wrócę za niecałą godzinkę. Zgodziły się bez zastrzeżeń. Po powrocie w salonie było kilku klientów. Przejrzałam ulotki z aktualnymi promocjami oraz rozejrzałam się po wnętrzu. Salon był czysty, zadbany, dwie gabloty czyste i uzupełnione różnymi modelami telefonów, ich opisami i cenami. Na dwóch stojakach wyłożone były ulotki z aktualnymi promocjami. Panie szybko i uprzejmie obsługiwały klientów. Kiedy przyszła moja kolej, pani już miala na biurku telefon dla mnie. Sprawdzenie tożsamości, wybór taryfy, dodatkowej usługi oraz wydrukowanie i podpisanie umowy trwało zaledwie kilka minut. Pani szybko i rzeczowo odpowiadała na moje pytania. Jedynym i niewiele znaczącym minusem było to, że kwotę reszty za telefon otrzymałam w dość drobnym bilonie - za co jednak pani mnie przeprosila, po czym uprzejmie pożegnała.

Alicja_44

21.04.2010

PLUS

Placówka

Nowy Tomyśl, Plac F. Chopina 6

Nie zgadzam się (24)
W dniu 3...
W dniu 3 września złożyłam przez internet wniosek o kartę kredytową w partnerskim programie Citi Banku i Plusa. Następnego dnia pracownik banku skontaktował się ze mną w celu potwierdzenia danych i umówienia na spotkanie z doradcą. Termin uzgodniono, dostosowując do moich warunków. W dniu umówionego spotkania (08.09) doradca skontaktował się telefonicznie w celu potwierdzenia spotkania. Przybył w umówione miejsce o umówionej porze. Doradca przeprowadził spotkanie rzeczowo, konkretnie i wyczerpująco odpowiadał na moje pytania, a miałam ich dość sporo. Na wszystkie uzyskałam satysfakcjonującą mnie odpowiedź. Doradca poinformował mnie jakie są kolejne etapy postępowania wnioskowego. Spotkanie nie trwało dłużej niż 15 min, co było dla mnie ważne, a jednocześnie uzyskałam wyczerpującą informację. Cztery dni od spotkania z doradcą otrzymałam na adres domowy kartę kredytową wraz z informacją o sposobie przeprowadzenia aktywacji. Miałam na to 7 dni. Ostatniego dnia (18.09) zadzwoniłam na CitiPhone i aktywowałam kartę. Rozmowa z konsultantem przebiegła dość sprawnie i szybko.

Alicja_44

22.09.2008

Citi Handlowy

Placówka

Nie zgadzam się (16)
Celem wizyty w...
Celem wizyty w sklepie był zakup konretnego, wcześniej wybranego na stronie www produktu, po telefonicznym potwierdzeniu jego dostępności. Po znalezieniu odpowiedniego działu, szybko zlokalizowałam poszukiwany produkt. Był wyraźnie, czytelnie oznakowany. Posiadał także szczegółowy opis wszystkich parametrów. Niestety w dziale nie było pracownika obsługi. Za to w sąsiednim było dwóch, jednak było tam sporo klientów i dwaj pracownicy "uwijali się wśród nich jak pszczółeczki". Nie czekałam, lecz udałam się do innego sąsiedniego działu, gdzie zastałam pracownika na stanowisku. Bez żadnego problemu udzielił potrzebnych informacji o produkcie, sprawdził jego dostępność oraz pokierował dokąd się udać w celu jego odbioru. Mijani po drodze do magazynu pracownicy w większości zajmowali się klientami, tylko w jednym z działów - oświetlenie, dwóch pracowników "urządziło sobie pogaduszki" troszkę za głośno. Między klientami dyskretnie "przemknęły" dwie panie sprzątające. Obsługa przy kasie - również miła i sprawna.

Alicja_44

18.09.2008

IKEA

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (21)
Zadzwoniłam na infolinię...
Zadzwoniłam na infolinię w celu sprawdzenia dostępności produktu, który chciałam zakupić. Połączyłam się z automatyczną sekretarką i zaczekałam na możliwość połączenia z doradcą. Odebrał już po pierwszym sygnale (co prawie nigdy nie zdarza się na infoliniach), miłym ciepłym głosem przedstawił się. Bardzo szybko udzielił mi informacji o interesującym mnie produkcie, mało tego powiedział ile sztuk jest aktualnie na stanie i kiedy przewiduje się wyczerpanie asortymentu. Ocena najwyższa za jakość obsługi telefonicznej, ponieważ chyba jeszcze nigdy tak szybko, konkretnie, rzeczowo i w tak miły sposób nie byłam obsłużona na infolinii.

Alicja_44

18.09.2008

IKEA

Placówka

Poznań, Szwedzka 6

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi