Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alicja_44

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Do Supermarketu Netto w Nowym Tomyślu udałam się na małe sobotnie zakupy. Do koszyka włożyłam kilka produktów spożywczych i udałam się do kasy. Jak to w sobotę bywa przed kasami były spore kolejki. Zazwyczaj nie było problemy z obsługą w tym sklepie, jednak tym razem budziła ona wiele zastrzeżeń. Na kasie obsługiwał prawdopodobnie nowy pracownik, który chyba nie przeszedł żadnego gruntownego szkolenia. Jedyne co potrafił, to skanować kody produktów. Trudność sprawiało mu zakończenie transakcji, natomiast przyjęcie płatności kartą przekraczało jego możliwości. Nawet dwukrotne poinstruowanie kasjera przez przełożonego nie dało efektu - to klienci musieli mu podpowiadać jak przeciągnąć kartę przez czytnik, wprowadzić kwotę do zapłaty itd. Duży, duży minus oczywiście dla przełożonych, którzy zadecydowali o posadzeniu na kasie tak nieprzygotowanego pracownika i to w dniu największego ruchu.