Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alicja_44

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: W dniu 3 września złożyłam przez internet wniosek o kartę kredytową w partnerskim programie Citi Banku i Plusa. Następnego dnia pracownik banku skontaktował się ze mną w celu potwierdzenia danych i umówienia na spotkanie z doradcą. Termin uzgodniono, dostosowując do moich warunków. W dniu umówionego spotkania (08.09) doradca skontaktował się telefonicznie w celu potwierdzenia spotkania. Przybył w umówione miejsce o umówionej porze. Doradca przeprowadził spotkanie rzeczowo, konkretnie i wyczerpująco odpowiadał na moje pytania, a miałam ich dość sporo. Na wszystkie uzyskałam satysfakcjonującą mnie odpowiedź. Doradca poinformował mnie jakie są kolejne etapy postępowania wnioskowego. Spotkanie nie trwało dłużej niż 15 min, co było dla mnie ważne, a jednocześnie uzyskałam wyczerpującą informację. Cztery dni od spotkania z doradcą otrzymałam na adres domowy kartę kredytową wraz z informacją o sposobie przeprowadzenia aktywacji. Miałam na to 7 dni. Ostatniego dnia (18.09) zadzwoniłam na CitiPhone i aktywowałam kartę. Rozmowa z konsultantem przebiegła dość sprawnie i szybko.