Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Alicja_44

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Do salonu Plusa udałam się w celu przedłużenia umowy na telefon oraz zakup nowego aparatu. Pierwsza wizyta ograniczała się tylko do zapytania, czy jest dostępny na miejscu interesujący mnie model telefonu. W salonie nie było klientów, więc panie z obsługi natychmiast zainteresoway się mną. Ponieważ miały na stanie ostatni egzemplarz, poprosiłam, aby odłożyły go dla mnie, a ja wrócę za niecałą godzinkę. Zgodziły się bez zastrzeżeń. Po powrocie w salonie było kilku klientów. Przejrzałam ulotki z aktualnymi promocjami oraz rozejrzałam się po wnętrzu. Salon był czysty, zadbany, dwie gabloty czyste i uzupełnione różnymi modelami telefonów, ich opisami i cenami. Na dwóch stojakach wyłożone były ulotki z aktualnymi promocjami. Panie szybko i uprzejmie obsługiwały klientów. Kiedy przyszła moja kolej, pani już miala na biurku telefon dla mnie. Sprawdzenie tożsamości, wybór taryfy, dodatkowej usługi oraz wydrukowanie i podpisanie umowy trwało zaledwie kilka minut. Pani szybko i rzeczowo odpowiadała na moje pytania. Jedynym i niewiele znaczącym minusem było to, że kwotę reszty za telefon otrzymałam w dość drobnym bilonie - za co jednak pani mnie przeprosila, po czym uprzejmie pożegnała.