Opinie użytkownika (30)

Chyba mój ulubiony...
Chyba mój ulubiony hipermarket. Obsługa jest tu sprawna i dobrze poinformowana. Wygląd personelu jest schludny. Ceny są przyzwoite, często są tu duże promocje. Uważam ze towar łatwo znaleźć i jest on dobrze posegregowany na działy. Czas obsługi zależy od ilości osób w sklepie ale w moim przypadku nie przekroczył 15 minut. Cały sklep jest w miarę możliwości czysty.

Aleksandra_1192

20.07.2012

Real

Placówka

Warszawa, Jubilerska 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep co prawda...
Sklep co prawda mały ale bardzo przejrzysty i zadbany. Towar jest dobrze posegregowany, znajduje się tu dużo testerów co zachęca do zakupów. Obsługa jest miła i kompetentna. Pracownicy wyglądają bardzo schludnie. W sklepie nigdy nie ma kolejek to też czas obsługi jest bardzo szybki. Plusem jest to że w sklepie jest program lojalnościowy. Cena jest umiarkowana aczkolwiek znajdują się tu produkty również bardzo drogie.

Aleksandra_1192

20.07.2012

Yves Rocher

Placówka

Warszawa, Jubilerska 1

Nie zgadzam się (0)
Po odnowieniu sklep...
Po odnowieniu sklep jest przestronniejszy i posiada większy asortyment jednak nadal według mnie za mało jest tutaj roślin doniczkowych i dekoracji wnętrz. Co do dostępności innych towarów nie mam zastrzeżeń. Pracownicy są na ogół pomocni i służą radą jednak uważam że ich poziom motywacji do pracy jest bardzo niski.

Aleksandra_1192

20.07.2012

NOMI

Placówka

Siedlce, Brzeska 134

Nie zgadzam się (0)
Jakość butów w...
Jakość butów w tym sklepie to totalna żenada. Po tygodniu buty się rozkleiły. W sklepie w takim wypadku ciężko dochodzić zwrotu albo wymiany towaru. Sam lokal jest ciemny i zagracony. Oglądanie towaru wiąże się z przeciskaniem między pudełkami na buty. Pracownicy sklepu nie należą do najmilszych osób.

Aleksandra_1192

20.07.2012

Ray

Placówka

Siedlce, Morska

Nie zgadzam się (2)
Sklep czysty i...
Sklep czysty i przestronny. Towar poukładany jest na odpowiednie sekcje co znacznie ułatwia lokalizację interesującej nas rzeczy. Obsługa sklepu jest pomocna i dobrze poinformowana odnoście dostępności i lokalizacji towaru. Ceny można umieścić w kategorii powyżej średniej ale nie jest przesadnie drogo.

Aleksandra_1192

20.07.2012

CCC

Placówka

Siedlce, Bohaterów Getta 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty. Towar...
Sklep czysty. Towar jest na bieżąco uzupełniany i w miarę możliwości poukładany. Panuje tutaj lekki chaos odnośnie rozmieszczenia produktów. Pracownicy sklepu zachowują się i wyglądają bez zastrzeżeń. Pieczywo jest świeżo pieczone co jakiś czas uzupełniane za co wielki plus. Ogólnie jest pozytywnie.

Aleksandra_1192

20.07.2012

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (1)
To co się...
To co się dzieje w tej firmie to jakieś nieporozumienie. Totalny chaos, brak organizacji i kompetencji kogokolwiek. Jestem klientem Vectry od ponad 8 lat. Niedawno otrzymałam zawiadomienie od Vectry że zalegam z rachunkiem po dwóch dniach wyłączyli mi internet. Na wezwaniu do zapłaty nie był podane za jaki okres tylko kwota do zapłaty która nie ukrywam była dość spora. Po udaniu się do biura Pani powiadomiła mnie że to zaległość przez 2 lat. To było już poniżej pasa. Po dwóch latach dostaje zawiadomienie że nie opłaciłam rachunku. Po pierwsze wydawało mi się że wszystkie takie rachunki były płacone na bieżąco a teraz jak ja to miałam sprawdzić?! Pani poinformowała mnie że muszę jak najszybciej to zapłacić inaczej będzie zmuszona sprawę skierować dalej. W domu okazało się że znalazłam ten rachunek i jest on zapłacony na czas. Jeszcze tego samego dnia wróciłam do Vectry aby wyjaśnić sprawę. Pani wyjaśniła mi wtedy że Vectra zmieniła numer konta i musiała nie wprowadzić tego na fakturę do zapłaty. Moje pieniądze po prostu gdzieś się zapodziały. Gdyby nie to że trzymam rachunki tyle czasu musiałabym ponownie zapłacić tyle pieniędzy. Bałagan który panuje w tej firmie zniechęca tylko do korzystania z jej usług.

Aleksandra_1192

19.07.2012

Vectra

Placówka

Siedlce, Piłsudskiego 9

Nie zgadzam się (1)
26.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazane uwagi na temat Vectra S.A. W momencie, gdy następuje zmiana numerów kont, informacja o nowym koncie zawsze znajduje się na blankiecie płatniczym lub fakturze VAT. Po zmianie numerów kont jeszcze przez najbliższy okres wpłaty dokonywane na dotychczasowe konto zostają automatycznie przeksięgowane. Pragniemy również poinformować, że jeśli na koncie abonenta występuje zaległość, każda następna płatność jest zaliczana w pierwszej kolejności na poczet odsetek, następnie zaległości widniejącej na koncie, a dopiero po spłacie zadłużenia na poczet bieżących i kolejnych rachunków. Odnosząc się do opisywanej przez Panią sytuacji, prześlemy Pani prywatną wiadomość, aby udzielić szczegółowych informacji w tej sprawie.
Dziś zjadłam tam...
Dziś zjadłam tam pizze ostatni raz. Zamówiłam pizze z szynką i pieczarkami. Do tej pory jadłam i byłam zadowolona ale tego dnia ta pizza to była jakaś pomyłka. Ciasto było w smaku sztuczne, ciało się wrażanie że je się sztuczne spulchniacze. Po zjedzeniu dwóch kawałków miałam dość tego smaku, lecz nie to było najgorsze. Ze 2 godziny po zjedzeniu pizzy zaczął boleć mnie żołądek. Brzuch bolał mnie tak bardzo że nie mogłam spać. Wtedy powiedziałam sobie nigdy więcej.

Aleksandra_1192

19.07.2012

Da Grasso

Placówka

Siedlce, Sienkiewicza 12

Nie zgadzam się (1)
Perfumeria ma plusy...
Perfumeria ma plusy i minusy wszystko zależy od stoiska. Jestem zachwycona ze stoiska Inglota. Ekspedientka była, bardzo miła i pomocna. Kupowałam akurat cienie do powiek, pani całą rękę poświęciła by pokazać mi,jak kolory wyglądają na skórze. Dodatkowo pani pięknie zapakowała mi to co kupiłam. Polecam.

Aleksandra_1192

19.07.2012

DOUGLAS

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Sklep mały i...
Sklep mały i zabałaganiony. Ciężko tu cokolwiek znaleźć towar jest mocno przemieszany. Niektóre ubrania są prze metkowane niektóre nie,panuje tu ogólny chaos. Pracownicy są nie widoczni jeżeli już są to tylko za kasą. Sklep w tak dużym centrum handlowym powinien dbać o wizerunek tymczasem w wielu mniejszych centrach salon jest bardziej zadbany.

Aleksandra_1192

19.07.2012

House

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Wstąpiłam tam rano...
Wstąpiłam tam rano na szybkie śniadanie. Obsługa była miła i sprawna. Jedzenie było podane bardzo szybko, było ciepłe i świeże. Plusem było to że Pani obsługująca zapytała się o to ile chcę cukru do kawy bo z tego co zauważyłam większość restauracji o to nie pyta i daje tyle ile sama uważa. Na pewno tu wrócę.

Aleksandra_1192

19.07.2012

McDonald's

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
Niestety ten bank...
Niestety ten bank to pomyłka. Obsługa i doradcy owszem mili, mówią, mówią ale i tak co innego wychodzi w taktyce. Zakładałam ostatnio konto osobiste wszystko ładnie i fajnie. Pani namówiła mnie na "lokatę nocną" polegającą na tym że o północy połowa środków na naszym koncie zostaje zabrana i na sześć godzin znika z konta po czym zostaje ponownie zwrócona. Wszystko miało się dziać codziennie i przez noc nasze pieniądze miały się pomnażać o 4%. Niestety prawda jest trochę inna o żadnym 4% nie ma mowy na nasze konto wypływają grosze. Niby nic na tym nie tracę ale uważam że jest to wprowadzanie klienta w błąd.

Aleksandra_1192

19.07.2012

Alior Bank

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (0)
Lokal czysty i...
Lokal czysty i przestronny. Obsługa miła i fachowa. Odstrasza mnie tylko czasami ilość makijażu nałożonego przez panie obsługujące. Według mnie panie pracujące w drogeriach powinny był jeżeli już to pomalowane gość naturalnie a nie jak osoby pracujące w cyrku. Minusem jest też to że asortyment jest rzadko uzupełniany.

Aleksandra_1192

19.07.2012

Drogerie Laboo

Placówka

Siedlec, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (1)
W sklepie panuje...
W sklepie panuje chaos i bałagan. Wiele ubrań jest przemieszanych,wygniecionych albo uszkodzonych. Ubrania z przymierzalni są rzadko zabierane a w związku z tym na sklepie brak konkretnych modeli i rozmiarów. Ochroniarz w sklepie zachowuje się tak jakby każdy był potencjalnym złodziejem. Obsługa nie jest pomocna.

Aleksandra_1192

17.07.2012

Reserved

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Na obsługę zajmującą...
Na obsługę zajmującą się LPG czeka się dość długi czas. Ostatnio zdarzyła mi się nawet sytuacja że pracownik że podłączył przewód tankujący, który podczas tankowania po prostu wypadł a pieniądze zostały naliczane dalej. Wiele razy mówiłam obsłudze że chcę zatankować za 30zł to przeważnie do zapłaty było 33-35zł. Może te trzy złote jest dla niektórych mało istotne ale jeżeli mam przy sobie tylko 30zł kto zapłaci za mnie resztę? Dlaczego zmusza się klienta do zapłaty więcej niż chciał.

Aleksandra_1192

17.07.2012

Shell

Placówka

Siedlce, Brzeska 43

Nie zgadzam się (1)
Bardzo przemiła obsługa....
Bardzo przemiła obsługa. Ekspedientki bez problemu doradzą i pomogą w razie problemu. Ostatnio pani była tak miła że przeszukała cały sklep żeby znaleźć dla mnie torebkę, gdy nie znalazła jej na sklepie przyniosła mi ją prosto z magazynu. Bez problemu można podejść do kasy spytać się o dowolną rzecz i uzyskać informację czy znajdziemy ją jeszcze w sklepie. Bez problemu można również zadzwonić do tego sklepu i również taką informację możemy uzyskać.

Aleksandra_1192

16.07.2012

Reserved

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
Ekspozycja towaru jak...
Ekspozycja towaru jak najbardziej prawidłowa. Pracownicy kompetentni i chętni do pomocy. Minusem wszystkiego jest brak rozmiarów butów. Najbardziej powszechne rozmiary rozchodzą się w ciągu tygodnia lub dwóch a później przez cały miesiąc dwa na półce zalegają najmniej używane rozmiary. Dlaczego sklep nie uzupełnia asortymentu nie wiem.

Aleksandra_1192

16.07.2012

DEICHMANN

Placówka

Siedlce, Wojskowa 3

Nie zgadzam się (1)
Lokal czysty i...
Lokal czysty i zadbany. Na wejściu obsługa od razu powiadamia że zaprasza gości na piętro. Jedzenie podane w około 20 minut. Kelner obsługujący stolik zadbał o wszystko. Gdy został poproszony o łyżeczkę do sosu bez problemu przyniósł i łyżkę i dodatkowy sos. Obsługa miła, kelnerzy bez problemu rozmawiali po angielsku z zagranicznymi gośćmi.

Aleksandra_1192

16.07.2012

Sphinx

Placówka

Warszawa, Świętokrzyska róg Marszałkowskiej 35

Nie zgadzam się (0)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Miło nam, że docenia Pani jakość usług świadczonych przez powyższą restaurację, a przede wszystkim cieszymy się, że obsługa kelnerska sprostała Pani oczekiwaniom i zapewniła przyjemną atmosferę. Jednocześnie Pani opinia sprawi, że nadal będziemy dokładali wszelkich starań, aby zagwarantować naszym Gościom niepowtarzalny klimat oraz profesjonalną obsługę. Serdecznie zapraszamy do restauracji SPHINX. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
Strona czytelna i...
Strona czytelna i zrozumiała jednak wykonanie zamówienia a raczej jego realizacja pozostawiają do życzenia. Do każdego zamówienia dostajemy prezent gratis za to duży plus. Jedyne co mnie zraża to fakt że czasami robiąc zamówienie nie mogę być pewna czy dany produkt dostanę. Zdarzało się już tak że w moim zamówieniu brakowało produktów, oczywiście wszystko w fakturze było wyjaśnione że produkt jest już niedostępny. Trochę to irytujące że zamawiając coś na stronie widzimy że produkt jest dostępny a w zamówieniu przychodzi nam informacja że niestety już nie. Firma powinna powiadomić chociażby mailowo o braku produktu wcześniej np. w trakcie realizacji zamówienia. Przykrą sytuacją jest a taka również miała miejsce, kiedy jednego z produktów nie ma a okazuje się na fakturze że jest on podliczony i opłacony już przez nas. Dociekanie i odzyskiwanie pieniędzy trwa około miesiąca.

Aleksandra_1192

16.07.2012

Yves Rocher

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Chodzenie do tej...
Chodzenie do tej perfumerii to udręka. Ekspedientki nie odstępują człowieka nawet na krok i nie raz narzucają własne zdanie. Poszłam nie dawno w poszukiwaniu podkładu interesował mnie odcień nieco ciemniejszy od tego który był w sklepie. Pani owszem przeszukała cały sklep ale przyszła z innym podkładem o zupełnie innych właściwościach i kolorze. Gdy nie wyraziłam chęci kupna chciała mi wcisnąć na to miejsce puder w dobrej cenie 29zł uznałam że do naprawdę dobra cena więc podeszłam do kasy. Tam okazało się że owszem ten puder kosztuje 29zł ale w odcieniu bardzo ciemnym a kosztuje tyle ponieważ nikt go nie kupuje. Odcień pudru dla mojej cery kosztuje 59zł...wątpię żeby ekspedientka o tym nie wiedziała. Podziękowałam za towar i miałam już wyjść ze sklepu kiedy podbiegła do mnie ta sama osoba i nie wiedząc że nie kupiłam pudru zaproponowała "fantastyczny i niedrogi" pędzel do pudru za 39zł. Tak się niestety złożyło że widziałam po już dzisiaj i jego cena wynosiła o 20zł więcej. Nie wiem na czym polega polityka firmy albo może konkretnych osób tam pracujących aby zwabiać klienta do kasy, naciągać go na promocje i produkty których nie potrzebuje. Brak tu prawdziwego doradztwa, jest tylko nachalność w namawianiu do kupna.

Aleksandra_1192

16.07.2012

Sephora

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi