Opinia użytkownika: Aleksandra_1192
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Strona czytelna i zrozumiała jednak wykonanie zamówienia a raczej jego realizacja pozostawiają do życzenia. Do każdego zamówienia dostajemy prezent gratis za to duży plus. Jedyne co mnie zraża to fakt że czasami robiąc zamówienie nie mogę być pewna czy dany produkt dostanę. Zdarzało się już tak że w moim zamówieniu brakowało produktów, oczywiście wszystko w fakturze było wyjaśnione że produkt jest już niedostępny. Trochę to irytujące że zamawiając coś na stronie widzimy że produkt jest dostępny a w zamówieniu przychodzi nam informacja że niestety już nie. Firma powinna powiadomić chociażby mailowo o braku produktu wcześniej np. w trakcie realizacji zamówienia. Przykrą sytuacją jest a taka również miała miejsce, kiedy jednego z produktów nie ma a okazuje się na fakturze że jest on podliczony i opłacony już przez nas. Dociekanie i odzyskiwanie pieniędzy trwa około miesiąca.