Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. pracownicy pomocni w doradztwie, szeroki wybór asortymentu, dostępne cenyNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. ceny nie zawsze adekwatne do jakości towarów.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. w sklepie Tchibo zawsze ładnie pachnie. Obsługa na wysokim poziomie. Asortyment jest zawsze poukładany. Wysoka jakość produktów. Miła atmosfera. Pyszna kawaNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. osoby pracujące w Pepco są pomocni dla klientów, zawsze mają czas aby pomóc i podpowiedzieć. w sklepie panuje porządek, a ceny są przystępne dla każdego.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
pani w okienku z biletami uśmiechnięta i zadowolona, nawet zagadała mnie co do podróży. na plus: czystość na dworcu i peronach, sprawna obsługa przy okienkach kasowych, czystość w pociągu, miły konduktor.
kupowałam w sklepie kask rowerowy oraz okulary sportowe. Super obsługa. Pracownik poświęcił mi tyle czasu co potrzebowałam. Zainteresowana była zakupem jeszcze innych kilku rzeczy i pracownik wykazywał duże zaangażowanie w obsługę. Polecam ten punkt w Bydgoszczy. Bardzo miła obsługa :)
Rewelacyjnie. Wszystkie kwestie można załatwić przez Internet lub telefon. Należę do nju ponad dwa lata i nigdy się na nich nie zawiodłam. Ceny mają konkurencyjne. Działanie sieci czy Internetu- bez zarzutu. Jak było dla mnie coś niejasne- uzyskałam informację na miejscu, telefonicznie. Bardzo miła obsługa. Polecam Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W sklepie panował porządek. Obsługa uśmiechnięta. Bardzo krótko czekałam w kolejce, mimo soboty. Rzecz, którą zakupiłam miała przyklejoną złą cenę. Osoba obsługująca powiedziała mi , że cena danej rzeczy jest wyższa i że ktoś źle okleił metkę. Powiedziałam, że oczekuję ceny niższej, ponieważ towar został wyceniony na niższą cenę. Pan obsługujący mnie przeprosił mnie grzecznie i zatelefonował do kierownika z zapytaniem co ma zrobić. Gdy pan z obsługi wrócił poinformował mnie, że przeprasza za problem i że sprzeda mi ten towar za niższą cenę, ponieważ błąd wynika po ich stronie. Sytuacja była niekomfortowa dla mnie jak i dla obsługi ale jestem zadowolona z finału.
Znalazłam najlepszą pizzerię w Bydgoszczy. Znajduje się ona na ul. Gdańskiej w Bydgoszczy, na przeciwko Drukarnii. Wystrój pizzerii jest bardzo przytulny,przyjemny, zauważalny jest ogólny porządek. Stoliki i krzesła były poustawiane prosto. Na stolikach znajdują się wyszukane świeczniki i lampki nocne-co nadaje sali nastroju. Obsługa jest na najwyższym poziomie- powitanie gości na wejściu oraz obsługa już przy samym stoliku. Pan który przyjmował zamówienie ( wysoki przystojny brunet ) wykazał się ogromnym profesjonalizmem, mam tu na myśli sposób podawania dań, podtrzymanie kontaktu wzrokowego z klientami, nawet sposób poruszania się po sali. Na podanie zamówionego dania czeka się bardzo krótko- około 10 minut, jedzenie mają pyszne, podane w smakowity sposób. Odczuwalne jest, że dla obsługi klient jest najważniejszy. Obsługa podchodzi do klientów w trakcie konsumpcji, pyta się czy smakuje, czy może coś jeszcze podać. Karta menu jest ciekawa, ceny również przystępne. Osobiście jestem bardzo zadowolona z wizyty i wszystkim znajomym polecę ową pizzerię.
Po pracy, będąc już bardzo głodna udałam się do NALEŚNIKARNI. W Manekinie bywam od czasu do czasu. Zauważyłam znaczącą różnicę w wielkości podawanej porcji naleśnika oraz w smaku jedzenia. Kiedyś jak zjadłam jednego naleśnika byłam bardzo najedzona, natomiast teraz nie odczuwam tego. Niestety, moja ulubiona naleśnikarnia staje się powoli kolejna z rzędu. Tym razem zamówiłam dwa naleśniki:):) dopiero się najadłam. Bardzo długo czekałam na picie, które zamówiłam- 15 minut, a klientów nie było dużo. Za naleśnikami czekałam 30 minut. Ogólnie byłam rozczarowana- zarówno w czasie oczekiwania na zamówienie oraz smaku tego jedzenia. Mam nadzieję że następnym razem będzie tylko lepiej
Przy okazji zakupów postanowiłam wejść i pooglądać buty w sklepie BATA w galerii Drukarnia Bydgoszcz. Już na samym wejściu powitał mnie z uśmiechem i serdecznością personel sklepu.Zdarza mi się o jakiś czas odwiedzać ten sklep i nie zdarzyło się jeszcze abym wyszła z niego niezadowolona. W sklepie było bardzo czysto, wszystkie buty i pudełka były poukładane. Istniejące promocje zostały uwidocznione, więc rzucały się od razu w oczy. Dwie Panie oraz jeden Pan z obsługi cały czas byli dostępni na sali sprzedażowej. To co najbardziej zapamiętałam to fakt że było można odczuć zainteresowanie potrzebami klienta oraz jego oczekiwaniami. Gdy poprosiłam o możliwość przymierzenia pewnej pary obuwia to Pani z wielką otwartością pomogła mi je odnaleźć, zostawiła mnie przy lustrze abym mogła spokojnie je przymierzyć oraz się w nich przejść, po czym podeszła z powrotem i zapytała czy mi odpowiadają. Poleciła mi również inne pary butów, przyniosła do przymierzenia. Czułam się bardzo swobodnie ponieważ nie stała nade mną i pozwoliła mi samej ocenić czy buty mi się podobają. Służyła również dobrą radą i słowem. Niestety nie znalazłam mojego rozmiaru w butach, które mi się spodobały. Mimo tego Pani ze sklepu pożegnała mnie z uśmiechem i zaprosiła ponownie. Polecam wszystkim odwiedzenie tego punktu, ponieważ personel jest bardzo miły, pomocny a oferta szeroka w przystępnych cenach.
Wyjeżdżając z Bydgoszczy w stronę Inowrocławia wjechałam do KFC niedaleko Makro. Miałam ochotę zjeść coś lekkiego. Byłam ze znajomymi. Bardzo się ucieszyliśmy, ponieważ nie było za dużo ludzi. Stanęliśmy w krótkiej kolejce aby zamówić jedzenie. Zamówiłam sałatkę, natomiast moi znajomi różne zestawy. Okazało się że nie wszystko jest dostępne od razu i przekazano nam informację, że będziemy musieli kilka minut poczekać na zamówienie. Ku mojemu zdziwieniu osoba, która przyjęła od nas zamówienie stwierdziła, że należy samemu podejść i się przypomnieć jeśli długo byśmy czekali przy stoliku. Zabraliśmy tackę z zamówieniem, które otrzymaliśmy i czekaliśmy na dalszą jego część. Czekaliśmy około 10 minut i oczywiście musieliśmy się przypomnieć (pani o nas zapomniała). Niestety ta sytuacja nie spowodowała abym chciała tam jeszcze kiedyś powrócić, zwłaszcza że było niewielu klientów a dużo osób obsługujących. Stoliki i krzesła nie były poustawiane, niektóre stoliki były zabrudzone z resztkami jedzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.