Bardzo źle. duża kolejka do kasy. brak pomocy ze strony obsługi- jedna z osób obsługujących nie znała odpowiedzi na moje pytanie o książkę, odesłała mnie do innej osoby,. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.
W sklepie był porządek. Towar na półkach poukładany i dołożony.Dużo asortymentu na stanowisku rybnym, mięsnym i warzywnym.Miła i szybka obsługa w kasie.
Fatalnie. obsługa pozostawia wiele do życzenia. Na stoisku była tylko jedna osoba do obsługi,która zajmowała się Klientm, pozostałe dwie osoby były na przerwie. spowodowało to oczekiwanie około 20 minutowe. próbowałam także uzyskać pomoc u osób w dziale obok, ponieważ stało tam 5 osób rozmawiając- jeden Pan z obsługi powiedział lekceważącym tonem ze nie może mi pomoc i mam czekać... tragiczne traktowanie Klientów. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.
Towar porozrzucany, niejednokrotnie leżący na podłodze.Przy kasie bałagan, jakieś dziecko zwymiotowało i przez około 15 minut nikt tego nie posprzątał.
Bardzo słaba jakość obsługi, przez około 15 minut oglądania różnych oprawek nikt nie podszedł z obsługi. Na sklepie były 3 osoby, jedna zajmowała się obsługą Klienta, natomiast dwie Panie najpierw rozmawiały ze sobą, a później układały okulary. Kilka razy mówiłam do koleżanki, że potrzebuję pomocy, bo nie wiem co wybrać, Pani która obsługiwała Klienta słyszała to i nawet nie zwróciła na to uwagi, mówiąc np. że podejdzie później. Tak lekceważącego podejścia dawno nie widziałam w żadnym sklepie.
Krótki czas oczekiwania na połączenie z Konsultantem. Konsultant zaangażowany, kompetentny. Sprawnie odpowiadał na pytania.Proponował rozwiązania.Na Infolinii można wykonać różne dyspozycje, które w innych Bankach dostępne są tylko w Oddziale.
Spotkała mnie w sklepie dziwna sytuacja- chciałam kupić dysk, cena w sklepie wynosiła dwa razy więcej niż w sklepie internetowym apple.Po pokazaniu sprzedawcy linka i ceny w sklepie internetowym okazało się, że cena jest podobna i tylko 10 zł większa niż w sklepie internetowym.Dodatkowo na minus był czas oczekiwania na sprzedawce- czekałam około 10 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.