Odwiedziłam dziś placówkę Credit Agricole mieszczącą się w Poznaniu przy ul. Szkolnej 13. Pojawiłam się, że tam, ponieważ ponad dwa miesiące temu byłam tam zarejestrować Kartę Rodziny Dużej, która miała mi umożliwić posiadanie darmowego konta i korzystanie bezpłatnie z karty. Niestety opłaty i tak się naliczały i to niemałe. Pracownik zupełnie nie wiedział, dlaczego tak się dzieje, jakie zwolnienia niesie Karta Rodziny Dużej i jak funkcjonuje ona w banku. Zaproponował przekształcenie konta na "Konto dla Ciebie". Dopiero gdy zaczęłam drążyć temat, okazało się, że ma się to nijak do Karty Rodziny Dużej. Wówczas zaczął szukać ratunku u kolegi, niestety on również nie posiadał żadnej informacji na ten temat. Zresztą obsługa doradcy obok, była skandaliczna. Obsługiwał on starszą Panią i cały czas dawał jej jasno do zrozumienia, że zabiera mu jego cenny czas, a ona sama nie potrafi określić swoich oczekiwań. Co jakiś czas głośno podkreślał, że obie (mówił w liczbie mnogiej, więc zrozumiałam, że tyczyło się to również mojej osoby) zabieramy im czas na konta, a oni od tego nie są. Oczywiście rozumiem, że może faktycznie byli przeznaczeni oboje do pracy w punkcie kasowym, jednak można było nas przekierować w sposób uprzejmy do innego doradcy, o wiele bardziej kompetentnego i życzliwego, zamiast wyładowywać swoje frustracje na innych. Wracając do osoby obsługującej mnie- pomimo iż był uprzejmy, nie potrafił w sposób rzeczowy mnie obsłużyć. Skończyło się na tym, że zamknęłam konto, zlikwidowałam oszczędności i nie zamierzam mieć z tym bankiem nic wspólnego. Szkoda, bo od wielu lat byłam ich klientką, a wszystko zaczęło się od Lukas Bank- ale wtedy był to zupełnie inny poziom obsługi. Dzisiejsze Credit Agricole, nie ma nic z tym wspólnego, niestety.
To jeden z moich ulubionych Piotrów i Pawłów. Duży, przestronny sklep. Wszędzie czysto. Towar prawidłowo wyeksponowany posiada etykiety cenowe i jest łatwo dostępne. Produkty świeże, można często znaleźć ciekawe promocje. Obsługa bez zastrzeżeń.
Okrutne kolejki mocno mnie zniesmaczają, zwłaszcza że zakupy robiłam z małym dzieckiem. Na sali sprzedażowej trudno też było znaleźć kogoś z obsługi a jeszcze trudniej kogoś, kto byłby zorientowany. Kasjerka natomiast bardzo sympatyczna i kulturalna.
Asortyment duży jednak ceny nie są wcale aż tak kuszące, promocji nie brakuje i trzeba przyznać, że niektóre z nich są naprawdę atrakcyjne i warto zatrzymać się przy nich na dłużej. Natomiast obsługa marna, wręcz na niskim poziomie. Pracownie obcesowe, zadufane w sobie, a czasami nawet wredne (szczególnie do osób starszych).
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Poznaniu.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważna, dlatego jesteśmy wdzięczni za informacje dotyczące zachowania pracowników oraz naszego asortymentu. Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Nagminny problem w...
Nagminny problem w tym sklepie to brak etykiet cenowych (szczególnie na dziale odzieżowym). Jak już się takowe znajdują, to niejednokrotnie nie są zgodne z tym, co wyświetla się na czytniku. Człowiek powinien każdą cenę sprawdzić, by czasem nie zdziwić się przy kasie. A obsługa, pozostawia wiele do życzenia.
Miałam dzisiaj chyba niefart do doradców w tym sklepie. Nikt nie potrafił mi pomóc. Odsyłano mnie od jednego do drugiego pracownika. Na końcu nie otrzymałam żadnej rzeczowej informacji i opuściłam sklep z niczym.
Jak za samym bankiem nie przepadam, to obsługa w tej placówce odbyła się na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalizm, życzliwość, otwartość i zrozumienie, to cechy doradcy, Pana Krzysztofa. Gorąco polecam tą placówkę!
Dzień dobry,
dziękujemy za zamieszczoną opinię. Satysfakcja Klientów jest dla nas bardzo ważna. Cieszymy się, że wizyta w naszej Placówce była pozytywnym doświadczeniem. Mamy nadzieję, że poprawi to Pani opinie o działaniu całego Banku. Zapraszamy ponownie i zapewniamy, że staramy się, aby taki sam standard obowiązywał we wszystkich Oddziałach.
Pozdrawiamy!
PKO Bank Polski
W tym sklepie...
W tym sklepie spotykam zawsze miłą, uprzejmą i kompetentną obsługę. Chętnie wracam na zakupy do tego sklepu.
Po fatalnym rozczarowaniu obsługą TLK wybrałam podróż liniami Regio. Od samego początku, tzn. obsługi przy kasie, byłam pod wielkim wrażeniem uprzejmości i kompetencji personelu. Również w pociągu spotkałam się z uprzejmością i życzliwością. Z pewnością będę często korzystać z ich usług, nie tylko ze względu na atrakcyjną cenową ofertę, ale głównie z powodu obsługi.
Wczoraj jechałam relacją Poznań-Wrocław liniami TLK. Konduktor podczas kontroli biletów poinformował mnie, że mój bilet jest nieważny. Dlaczego? Jestem matką niepełnosprawnego dziecka i podróżowałam z biletem ze zniżką 78% dla osoby niepełnosprawnej i opiekuna. Konduktor wylegitymował mnie z legitymacji i zażądał zaświadczenia celu podróży. Pokazałam maila potwierdzającego umówioną wizytę w ośrodku, wówczas dowiedziałam się, że to niewystarczający dokument, ponieważ nie posiada oryginalnej pieczątki. Po długiej dyskusji, groźbie wysokiej kary, postanowiłam zakupić kolejny bilet- który pozbawił mnie zarezerwowanego miejsca siedzącego i doliczono mi opłatę za wypisanie biletu w pociągu. Mam ogromny żal do konduktora, ale również do kasjerki, która sprzedała mi ten bilet. To była moja ostatnia podróż z tą firmą.
W tym miejscu można smacznie i świeżo (bo duży ruch to gwarantuje). Obsługa sympatyczna, choć nie raz zakręcona. Jednak zawsze wszystko przebiega bez większych komplikacji.
W odwiedzanym sklepie spotkałam się z bardzo sympatyczną i życzliwą obsługą. Pracownice potrafiły mi doradzić na działach świeżych, zarekomendować produkt i opisać jego walory smakowe. Obsługa przy kasie przebiegła sprawnie i bezproblemowo.
Ilekroć jestem w Sarbinowie, zawsze muszę tu zawitać. Choć lody nie najtańsze, jednak znakomite. Mam zawsze jednak problem, gdzie obsługuje kelner, a gdzie jest samoobsługa.
Jak dobrze móc wypożyczyć książkę nawet w nadmorskiej miejscowości jako turysta. Na dodatek sympatyczna, życzliwa i uśmiechnięta obsługa. Pewnie nie raz tam zawitam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.