Opinia użytkownika: Agnieszka_3636
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Odwiedziłam dziś placówkę Credit Agricole mieszczącą się w Poznaniu przy ul. Szkolnej 13. Pojawiłam się, że tam, ponieważ ponad dwa miesiące temu byłam tam zarejestrować Kartę Rodziny Dużej, która miała mi umożliwić posiadanie darmowego konta i korzystanie bezpłatnie z karty. Niestety opłaty i tak się naliczały i to niemałe. Pracownik zupełnie nie wiedział, dlaczego tak się dzieje, jakie zwolnienia niesie Karta Rodziny Dużej i jak funkcjonuje ona w banku. Zaproponował przekształcenie konta na "Konto dla Ciebie". Dopiero gdy zaczęłam drążyć temat, okazało się, że ma się to nijak do Karty Rodziny Dużej. Wówczas zaczął szukać ratunku u kolegi, niestety on również nie posiadał żadnej informacji na ten temat. Zresztą obsługa doradcy obok, była skandaliczna. Obsługiwał on starszą Panią i cały czas dawał jej jasno do zrozumienia, że zabiera mu jego cenny czas, a ona sama nie potrafi określić swoich oczekiwań. Co jakiś czas głośno podkreślał, że obie (mówił w liczbie mnogiej, więc zrozumiałam, że tyczyło się to również mojej osoby) zabieramy im czas na konta, a oni od tego nie są. Oczywiście rozumiem, że może faktycznie byli przeznaczeni oboje do pracy w punkcie kasowym, jednak można było nas przekierować w sposób uprzejmy do innego doradcy, o wiele bardziej kompetentnego i życzliwego, zamiast wyładowywać swoje frustracje na innych. Wracając do osoby obsługującej mnie- pomimo iż był uprzejmy, nie potrafił w sposób rzeczowy mnie obsłużyć. Skończyło się na tym, że zamknęłam konto, zlikwidowałam oszczędności i nie zamierzam mieć z tym bankiem nic wspólnego. Szkoda, bo od wielu lat byłam ich klientką, a wszystko zaczęło się od Lukas Bank- ale wtedy był to zupełnie inny poziom obsługi. Dzisiejsze Credit Agricole, nie ma nic z tym wspólnego, niestety.