Opinie użytkownika (70)

Zadzwoniłem dzisiaj na...
Zadzwoniłem dzisiaj na błękitną linie TP.SA. w sprawie założenia mi szybkiego internetu. Czas jaki musiałem poświęcić aby uzyskać pełne informacje to prawie 20 min OCZEKIWAANIA. Osoby obsługujące tą linie sprawiały wrażenie niedouczonych i niecierpliwych osób, którym nie chce się dokładnie wyjasnić , a raczej zbyć petenta zalecając mi studiowanie odpowiednich stron internetowych TP.SA.

Adam_9

08.09.2011

Telekomunikacja Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Po zawarciu umowy...
Po zawarciu umowy z telewizją n, od roku czyli od początku mam stałe problemy techniczne z odbiorem programów. Mimo co miesięcznych przyjazdów serwisu nie ma poprawy jakości odbioru. Problem polega na źle funkcjonującym odbiorniku satelitarnym i niedopracowanym oprogramowaniu do niego, które za każdą automatyczną zmianą oprogramowania nie wyświetla programów HD.

Adam_9

16.02.2011
Nie zgadzam się (3)
Kupując obuwie, byłem...
Kupując obuwie, byłem w sklepie sieci CCC. Niestety obsługa w nim to nieporozumienie. Panie zajęte rozmową ze sobą, były niechętne do przynoszenia innych rozmiarów niż te wystawione na sklepie. To skutecznie odwiodło mnie od zakupów w tym sklepie. Jeżeli w innych sklepach tej sieci tak samo jest traktowany klient, to należy unikać odwiedzania tych sklepów.

Adam_9

28.02.2010

CCC

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (17)
Zakup tv w...
Zakup tv w tym salonie to niewypał. Obsługa bardzo niemmrawa i zajeta swoimi sprawami. Zdaje się, że klient przeszkadza im w pracy. Gdy poprosiłem o przedstawienie mi interesującej mnie oferty lcd tv, kina domowego powiedziano mi,że wszystko jest wyeksponowane na sklepie. Gdy poprosiłem o prezentację kanałów na żywo to nie zrobiono tego, bo były jakieś problemy .

Adam_9

28.02.2010

Centrum SONY

Placówka

Kraków, Galeria Kazimierz

Nie zgadzam się (18)
Szukając ciekawej oferty...
Szukając ciekawej oferty na wczasy byłem w biurze Orbisu w Krakowie. Niestety szybkość obsługi klienta skutecznie mnie zniechęciła do szukania w tym biurze bylem drugim klientem i upłynęło ponad 15 min w których nie zostałem obsłużony mimo, że była wolna jedna pracownica.

Adam_9

24.02.2009

Orbis

Placówka

Kraków, Rynek Gł.

Nie zgadzam się (23)
Bardzo często dokonuje...
Bardzo często dokonuje zakupów w tym sklepie, który jest wspaniale zaopatrzony w artykuły spożywcze, chemiczne, kosmetyczne. Towar jest zawsze świeży i doskonałej jakości. Problemem jest niestety za mała liczba kasjerek, co bardzo wydłuża czas zakupów.

Adam_9

15.02.2009

Alma Market

Placówka

Kraków, ul. Pilotów 6

Nie zgadzam się (25)
Szukając ekskluzywnych butów...
Szukając ekskluzywnych butów byłem w sklepie firmy Kazar. Niestety jakość obsługi tzn. czas oczekiwania na podejście pracownicy i sposób obsługi sprawiający wrażenie, że przeszkadzałem zniechęciło mnie do dokonania w tym sklepie zakupu.

Adam_9

15.02.2009

Kazar

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (25)
Ponieważ zamierzam zmienić...
Ponieważ zamierzam zmienić ubezpieczyciela samochodów zadzwoniłem do Link4. Aby się dodzwonić próbowałem kilkanaście razy albo była linia zajęta albo nikt nie odbierał telefonu.

Adam_9

13.02.2009

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (26)
Szukając garnituru byłem...
Szukając garnituru byłem w sklepie firmowym Intermody w Krakowie. Niestety rozczarowałem się złą obsługą w sklepie. Mimo żę prosiłem o pomoc w wyborze nie doczekałem się, a na moje pytanie jak długo mam oczekiwać powiedziano mi, że trzeba czekać. W sklepie byłem tylko ja i dwie panie sprzedawczynie, zajęte bardziej sobą niż klientem.

Adam_9

06.02.2009

Intermoda

Placówka

Kraków, Galeria M1

Nie zgadzam się (14)
Ponieważ miałem problem...
Ponieważ miałem problem z zakłóceniami odbioru programu radiowego pojechałem do serwisu AUDI w Krakowie. Mimo że nie byłem wcześniej umówiony przyjęto mnie bez jakichkolwiek problemów. Bardzo szybko usunięto problem, a obsługa serwisu była bardzo uprzejma i miła.

Adam_9

06.02.2009

Audi

Placówka

Kraków, Kraków, Modlniczka

Nie zgadzam się (32)
Poszukując mebli biurowych...
Poszukując mebli biurowych pojechałem do tego sklepu, aby zapoznać się z ofertą firmy. Niestety brak personelu jak również niezbyt chętna do pomocy obsługa zniechęciła mnie do poszukiwania tych mebli w tym sklepie.

Adam_9

03.02.2009

Black Red White

Placówka

Kraków, Pilotów 6

Nie zgadzam się (18)
Gdy byłem na...
Gdy byłem na zakupach w sklepie firmy Camaieu zaskoczyło mnie brak zainteresowania się klientem ze strony obsługi sklepu. Na moją prośbe, aby ktoś pomógł mi w zakupach usłyszałem, że mam sam sobie szukać na sklepie, bo teraz są panie zajęte na zapleczu sklepu. Takie podejście po prostu zniechęciło mnie do dokonywania zakupu w tym sklepie.

Adam_9

03.02.2009

Camaieu

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (16)
Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach w sklepie firmy Gatta byłem mile zaskoczony bardzo uprzejma i pomocną mi obsługą w zakupie specjalnych rajstop dla mojej żony.

Adam_9

03.02.2009

Gatta

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (13)
W krakowskim sklepie...
W krakowskim sklepie firmy W. KRUK zostawiłem 8 grudnia 2008 roku zakupiony w tym sklepie komplet damskiej biżuterji, który kupiłem rok wcześniej, do renowacji i naprawy łancuszka. Usługa ta miała być wykonana do 22 grudnia 2008. Niestety terminu niedotrzymano mimo, że uprzedzałem iż będzie to prezent na wigilię i bardzo zależy mi na terminowym wykonaniu usługi. W dniu 12 stycznia 2009 zatelefonowano do mnie, że mogę odebrać biżurerię. Jakież było moje zdziwienie, kiedy oświadczono mi, że mam zapłacić za tą pracę. Kupując ten zestaw kosztujący ponad 8000 zł. otrzymałem kartę na darmowe usługi do tego zestawu takie jak drobna naprawa, odświeżanie itp. Okazało się, że jeszcze do tego potrzebny jest paragon. Ponieważ go nie miałem kazano mi zapłacić, mimo że naprawiono łańczyszek w taki sposób, że nie dało się go przecisnąć przez wisiorek i pozostawiono go do prawidłowego naprawienia. Tak więc kolejny raz zmuszony jestem tracić czas na dojazdy do firmy.

Adam_9

16.01.2009

W.Kruk

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (23)
Będąc w siedzibie...
Będąc w siedzibie TP.SA w Krakowie, aby złożyć reklamację w sprawie nieprawidłowości w naliczeniu rachunku, który zastał zapłacony, a TP nie ma go zaksięgowanego przeszedłem prawdziwą drogę przez męke. Wyjasnienie tego problemu okazało się trwać ponad 1,5 godz. Tempo załatwiania petentów to zamieszła epoka socrealizmu.

Adam_9

08.01.2009

Telekomunikacja Polska

Placówka

Kraków, Rakowicka

Nie zgadzam się (18)
Ze względu na...
Ze względu na chorobę starszej osoby 87 letniej kobiety i niemożliwości doczekania się przyjazdu lekarza do chorej, pojechałem z nią do dyżurującego szpitala Rydygiera w Krakowie. Tempo w jakim załatwiani są chorzy ludzie w poradni to koszmar. Na przyjęcie do lekarza internisty czekaliśmy półtorej godziny. W tym czasie czekało 3 pacjentów do internisty. Na prośbę o szybszą pomoc choćby ze względów na wiek chorej lekarka odpowiedziała, że to nie pogotowie i trzeba czekać.

Adam_9

06.01.2009

Szpital Rydygiera Kraków

Placówka

Kraków, oś. Złotej Jesieni 1

Nie zgadzam się (18)
Poszukując lokali użytkowych...
Poszukując lokali użytkowych w centrum Krakowa zgłosiłem się do firmy developerskiej KORAT 1, w której otrzymałem bardzo profesjonalnie przygotowane oferty lokali. Pracownik biura bez pośpiechu i natarczywości pokazał mi oferty szczegółowo informując mnie o plusach jak i minusach każdej z nich. Wiem że na pewno będę korzystał z usług tej firmy, gdyż podejście do klienta w tej firmie bardzo mi odpowiada.

Adam_9

06.01.2009

KORAT 1 sp. z o.o

Placówka

Kraków, Emaus 7

Nie zgadzam się (26)
Będąc na pływalni...
Będąc na pływalni w Parku Wodnym w Krakowie, byłem zaskoczony bardzo miła atmosferą, wspaniałą obsługą. Wszystkie pomieszczania w tym szatnie, łaźnie jak i baseny bardzo czyste. To miejsce i panująca tam atmosfera naprawdę wspaniale relaksują.

Adam_9

29.12.2008

Park Wodny w Krakowie

Placówka

Kraków, ul. Dobrego Pasterza 126

Nie zgadzam się (25)
Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach w sklepie IKEA w Krakowie straciłem bardzo wiele czasu na znalezienie osoby, która pomogła by sprawdzić czy są artykuły jakie poszukuję. Ponieważ trwało to prawie 30 min. zanim znalazłem odpowiednią osobę to okazało się, że muszę dalej czekać na tą właściwą która się tym zajmuje na danym dziale. W tej sytuacji zrezygnowałem z zakupów w tym sklepie.

Adam_9

29.12.2008

IKEA

Placówka

Kraków, ul. Josepha Conrada 66

Nie zgadzam się (14)
W święta starałem...
W święta starałem się znaleźć adresy dyżurnych aptek w Krakowie. Po prawie 20 min. udało mi się połączyć z nr. tel. 9439 Jakaś pani nie zbyt chętnie podała mi jeden adres, gdy prosiłem o następny również dostałem jeden i tak parę razy. Gdy poprosiłem o telefon do aptek, dostałem jeden po czym pani się wyłączyła.

Adam_9

27.12.2008
Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi