Centrum SONY

(3.95)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 16)

TYPOWY SKLEP FIRMOWY...
TYPOWY SKLEP FIRMOWY , SPRZĘT DOSYĆ ŁADNIE WYEKSPONOWANY , ZARAZ PO WEJŚCIU ZOSTAŁAM PRZYWITANA PRZEZ OBSŁUGĘ ... PAN SPRZEDAWCA CHĘTNIE DORADZIŁ MI PRZY WYBORZE TELEWIZORA , DOBRZE DOBRAŁ MI WIELKOŚĆ TELEWIZORA DO POKOJU I WYTŁUMACZYŁ MI CZYM SIĘ RÓŻNIĄ POSZCZEGÓLNE MODELE...POZYTYWNE WRAŻENIE SPRAWIŁA MA MNIE RÓWNIEŻ SOFA DLA KLIENTÓW NA ŚRODKU SALONU , MOŻNA NA NIEJ USIĄŚĆ , ODPOCZĄĆ LUB PORÓWNAĆ TELEWIZORY Z POZYCJI SIEDZĄCEJ ...

alicja_193

11.08.2012

Placówka

Rzeszów, Rejtana 69

Nie zgadzam się (0)
Dawno nie byłem...
Dawno nie byłem w sklepie firmowym Sony ale zainteresowałem się konsolą do gier więc wybrałem się do salonu aby dowiedzieć się więcej. Salon był bardzo czysty, zadbany, przedmioty ułożone były w starannych sposób i oznaczone etykietami cenowymi. Asortyment był szeroki, wybór przedmiotów satysfakcjonujący. W sklepie pracowały dwie osoby elegancko ubrane. Pracownicy uśmiechali się, używali zwrotów grzecznościowych. Ceny towarów Sony są jednak stosunkowo wysokie, ale ich jakość stoi za to na wysokim poziomie.

Toms

03.08.2012

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (0)
Sony Center oceniam...
Sony Center oceniam bardzo dobrze. Bardzo ładna nowoczesna wystawa ekskluzywnego sprzętu. Sam salon czysty, schludny bardzo dobrze się prezentuję. Obsługa jest raczej bez zarzutu w komplecie i stosunkowo miła. Może lekko chłodna w podejściu do klienta, ale za to na pewno posiadająca olbrzymią wiedzę. Telewizory w tym oświetleniu się bardzo ładnie prezentują, asortyment niestety można na rynku kupić ciut taniej.

Jakub_553

15.05.2012

Placówka

Gdynia, Świętojańska 103

Nie zgadzam się (0)
Niedawno zakupiłam aparat...
Niedawno zakupiłam aparat firmy Sony. Sprzętg sprawuje się bardzo dobrze. Odwiedziłam dziś ten sklep ponieważ chciałam dokupić sobie pokrowiec. Niestety na asortymencie sklepu nie było tego czego szukałam. Generalnie w sklepie bardzo czysto. Obsługa miła, choć w sklepie znajdowało się dużo ludzi każdy mógł zaczerpnąć specjalistycznej porady. Moim zdanie cena nie jest zbyt wygórowana jak na tak dobrej jakości sprzęt. Serdecznie polecam !

Agnieszka_2177

26.03.2012

Placówka

Szczecin, Niepodległości 16

Nie zgadzam się (0)
Wstąpiłem do salonu...
Wstąpiłem do salonu Sony Centre, aby rozejrzeć się wśród telewizorów i uzyskać od personelu informacje na ten temat. Salon bardzo mi się podobał, ponieważ było w nim czysto i elegancko, a towar był bardzo dobrze wyeksponowany. Asortyment sklepu był bardzo bogaty, a personel bardzo szybko się mną zainteresował i zaproponował swą pomoc. Obsługa sklepu była bardzo kompetentna i bardzo dobrze znała się na aktualnej ofercie oraz panujących trendach wśród telewizorów. Personel był bardzo sympatyczny i chętnie poświęcał mi swój czas. Uzyskałem naprawdę wyczerpujące informacje o oferowanych produktach. Jedynym minusem były dość wysokie ceny, jednak poinformowano mnie, że jest możliwość zakupu na raty na korzystnych warunkach.

Marlon

18.08.2011

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (0)
Miałem problem z...
Miałem problem z odtwarzaczem mp4. Dokładnie chodziło oto że się zawieszał. Udałem się do Salonu Sony. Panowie momentalnie mnie obsłużyli. Usunęli problem.Poinstruowali mnie co mam zrobić w razie powtórnego zawieszenia. Pomimo tego że nie kupiłem u nich odtwarzacza i gwarancja dawno mi się skończyła. Jestem mile zaskoczony.

Patrycjusz_7

18.01.2011

Placówka

Tarnów, Bitwy o Wał Pomorski 6

Nie zgadzam się (0)
Byłam w tym...
Byłam w tym salonie-sklepie dwa razy. RAz byłam w sprawie laptopa -notebooka Vaio, drugi raz w sprawie telewizora BRavia. Za każdym razem z tym samym panem-doradcą rozmawiałam i za każdym razem wszystkie niezbędne informacje zostały przekazane. pan usmiechniety , miły. W salonie tym jest duzy wybór sprzętu, kazdy znajdzie cos dla siebie -mozna liczyc na fachowa pomoc przy wyborze.

Anna_709

01.12.2010

Placówka

Radom, Plac Konstytucji 3 Maja 8

Nie zgadzam się (4)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu zakupiłem telewizor Sony Bravia, który ma możliwość oglądania filmów np. z USB. Faktycznie, filmy można oglądać, jednakże nie odtwarza napisów. Zdawał mi się, że w opisie widziałem taką informację o możliwości. W związku z powyższym wysłałem w dniu wczorajszym zapytanie ze strony interentowej do Biura Obsługi Klienta SONY z zapytaniem, jak należy uruchomić możliwość napisów i czy taka funkcja jest dostępna. Zostałem mile zaskoczony, gdyż w dniu wczorajszym po godzinie 20:00 otrzymałem odpowiedź. Niestety, takiej możliwości nie ma. Ale należy się duży plus, że nawet w porach wieczornych w sobotę odpowiadają dla klienta na pytanie.

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2010

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Zakup tv w...
Zakup tv w tym salonie to niewypał. Obsługa bardzo niemmrawa i zajeta swoimi sprawami. Zdaje się, że klient przeszkadza im w pracy. Gdy poprosiłem o przedstawienie mi interesującej mnie oferty lcd tv, kina domowego powiedziano mi,że wszystko jest wyeksponowane na sklepie. Gdy poprosiłem o prezentację kanałów na żywo to nie zrobiono tego, bo były jakieś problemy .

Adam_9

28.02.2010

Placówka

Kraków, Galeria Kazimierz

Nie zgadzam się (18)
Salon znajduje się...
Salon znajduje się w galerii handlowej Kazimierz w Krakowie. Jest to sklep firmowy.Zewnętrzna czystość witryn bez zarzutu. Czystość podłóg i sprzętu bez zarzutu. Oświetlenie sprawne . Cicha i przyjemna muzyka włączona ale nie przeszkadza w rozmowie .Produkt wyeksponowany wg kategorii sprzętu .Każdy produkt szczegółowo i czytelnie opisany . Personel aktywny , łatwy do zlokalizowania( stroje z napisem Sony i plakietki z nazwiskiem). Pracownik podszedł do mnie po 20 s . Ocena pracownika : uprzejmy, kompetentny , sympatyczny.Pracownik zadawał pytania w celu pełnego zrozumienia moich potrzeb, nie narzucający swojego zdania . bardzo duża wiedza techniczna i merytoryczna w zakresie sprzętu RTV i IT , a szczególnie sprzętu Sony. Przed wyjściem zostałam poinformowana o promocjach w sklepie , zachęcona do odwiedzenia strony internetowej i zaopatrzona w kolorowe katalogi sprzętu. To jedna z najlepszych moich wizyt ( z jako doświadczony Mystery Shopper zrobiłam ich już ponad 40).

zarejestrowany-uzytkownik

24.11.2009

Placówka

Kraków, Galeria Kazimierz

Nie zgadzam się (29)
Jestem zainteresowany zakupem...
Jestem zainteresowany zakupem kamery cyfrowej. Obsługa - dwaj elegancko ubrani (jak na firmowy salon przystało) panowie, wpatrzeni w ekran komputera. Mimo pokaźnej postury - jestem dla nich niewidoczny. Dopuszczam możliwość wyniesienia wyeksponowanego na półkach towaru. Chrząknięciem manifestuję swoją obecność. Zyskuję nieprzychylne spojrzenie jednego ze sprzedawców. Wyraźnie przeszkadzam. Po zbliżeniu się do lady, jeden z ekspedientów pyta się "czym mogę służyć?" ja słyszę - "czego?" Informuję o swych potrzebach i zaczyna być normalnie - czyli profesjonalnie.

Piotr_341

22.07.2009

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (31)
Do Centrum zadzwoniłam...
Do Centrum zadzwoniłam wczesnym popołudniem ( konkretnie do działu handlowego ) z prośbą, aby któryś z handlowców zaproponował mi uchwyt ścienny do mojego telewizora.Od razu zaznaczyłam,że potrzebuję taki uchwyt do telewizora 46".Pan zaproponował mi uchwyt, który był i funkcjonalny i atrakcyjny cenowo.Sama sobaczyłam go też na stronie internetowej sklepu.Niestety nie było wiadomo czy znajduje się on w magazynie.Handlowiec obiecał to sprawdzić i oddzwonić do mnie.Minęło kilka godzin i nic.Sama zadzwoniłam zatem z powrotem do sklepu - okazało się,że uchwyt gdzieś się "zawieruszył" i poszukiwania trwały.Znikną ponadto ze strony internetowej sklepu.Po chwili okazało się,że uchwyt odnalazł się i został dla mnie odłożony do wieczora.Po kilku godzinach otrzymałam telefon ze sklepu,że uchwyt nadal czeka,ale nie jest pełnowartościowy, a zdjęty z ekspozycji.Handlowiec zaproponował na niego rabat.Zgodziłam się i jadę po niego na drugi koniec Warszawy.Po przedarciu się przez korki docieram do sklepu i co się okazuje....? Uchwyt jest, czeka ale za nic nie pasuje do mojego telewizora.Ja ma 46cali , a on jest do telewizora max 37 cali.Od razu to zauważam, a pracownik na to bezczelnie " przecież to nie szkodzi -wkręci pani sobie dodatkowe śruby i telewizor na pewno będzie wisiał " Bezczelność ? Brak kompetencji? To mało powiedziane ! Wciskanie na siłę komukolwiek " kitu " o ofercie sklepu SONY niezgodnej z prawdą fatalnie wpływa na wizerunek firmy.Na domiar złego nie zaproponowano mi innego uchwytu i ze sklepu wyszłam z niczym.

Anna_290

16.07.2009

Placówka

Warszawa, Al. Komisji Edukacji Narodowej 105

Nie zgadzam się (23)

Centrum SONY

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Centrum SONY?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.