Orbis

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 11)

Planując wyjazd na...
Planując wyjazd na wakacje postanowiłam zorientować się w ubezpieczeniach na podróż. dzwoniłam do pewnej agencji turystycznej i uzyskałam wiele bardzo pomocnych informacji, jednak jak to przy zakupach wszelkiego rodzaju bywa: zawsze warto porównać oferty z konkurencją. Zadzwoniłam więc do Orbisu, a dokładnie do Biura sprzedaży usług turystycznych. Telefon odebrała Pani (przedstawiła się itd - zawsze miło wiedzieć z kim się rozmawia) i zapytana o oferowane ubezpieczenia rzeczowo i przystępnie ze szczegółami przedstawiła mi dwie możliwości w dość przystępnych cenach. Zapisałam wszystko, podziękowałam za rozmowę i rozłączyłam się. Po chwili jednak przyszło mi do głowy, żeby zapytać jak ta Pani porównałaby przedstawione przez siebie rozwiązania do tych, które już poznałam w innym biurze. Zadzwoniłam, przypomniałam się i zadałam pytanie. Otrzymałam odpowiedź, że nie jest możliwe dokonanie porównania, ponieważ opcje, które mi wcześniej zaproponowała są jedynymi dostępnymi za pośrednictwem Orbisu. Wiedziałam już wszystko, zatem podziękowałam i rozłączyłam się. PODSUMOWUJĄC: Obsługa Klienta w Orbisie jest miła i rzeczowa, jednak oferta tego Biura w zakresie indywidualnych ubezpieczeń dla podróżnych jest dla mnie zbyt uboga jeżeli chodzi o ilość rozwiązań i choć te które mają są dość przystępne, to wolałabym dostać więcej propozycji. Tym razem nie skorzystam zatem usług tego Biura i skieruję się tam, gdzie jest większy wybór. Będę jednak pamiętać, że Orbis ma kompetentną Obsługę, od której dowiem się wszystkiego co będzie mi potrzebne.

ko5tka

05.08.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (25)
Celem wizyty w...
Celem wizyty w biurze podróży było nabycie biletu lotniczego. Pani kasjerka przedstawiła mi różne opcje cenowe i pomogła wybrać najbardziej korzystną zarówno godzinowo jak i cenowo. Widać było, że zna się na branży i potrafi doradzić klientowi. Dzień przed upływem rezerwacji kontaktowała się ze mną, żeby przypomnieć że czas wykupu rezerwacji upływa dnia następnego. Jestem zadowolona z obsługi i gorąco polecam biuro w Gdyni

Agnieszka_1747

13.04.2010

Placówka

Gdynia, 10 lutego

Nie zgadzam się (30)
Było to autentyczne...
Było to autentyczne badanie marketingowe przeprowadzane przez cały ten tydzień przez około 5 godzin dziennie. Badanie miało na ocenieni jakości obsługi klienta poprzez obserwację oraz poprzez badanie ankietowe wśród klientów. Z badań wynikało, że klienci byli zadowoleni z obsługi a najbardziej cenili markę biura, następnie fachowość oraz jakośc obsługi oraz głęboką i szeroką ofertę biura. Moja osobista ocena po tym badaniu: Pracują tam osoby kompetentne, znające swoja branżę i potrafiące sprostać wymaganiom klienta. Faktem jest, że oferują wycieczki droższe od konkurencji, aczkolwiek maja bardzo mało skarg odnośnie ich obsługi. Dodatkowym atutem biura jest możliwość zakupienia w nim biletów PKP. Było to moje pierwsze spotkanie z biurem Orbisu i od tamtego momentu jestem stałą klientką. Polecam

Agnieszka_1747

13.04.2010

Placówka

Gdańsk, ul. Podwale Staromiejskie

Nie zgadzam się (27)
Chciałam nabyć bilety...
Chciałam nabyć bilety na PŚ w Skokach Narciarskich w Zakopanem. Natrafiłam w internecie na informację, że są dostępne w Biurach Podróży Orbisu. Bez problemu znalazłam w internecie nr telefonu do wrocławskiego biura. Zadzwoniłam, nie czekałam długo. Odebrała pani, przedstawiając, gdzie się dodzwoniłam. Wyjaśniłam, z jaką sprawą dzwonię. Pani sprawdziła, czy w ogóle mają bilety na stanie. Okazało się, że nie ma, ale natychmiast padła propozycja ze stony obsługującej, że sprawdzi ich dostepność w innych biurach i ewentualnie zamówi je dla mnie. Przystałam na tą propozycję. Pani wzięła ode mnie nr telefonu i powiedziała, że za 15 min oddzwoni z konkretną informacją. Tak jak zapaowiedziała, oddzwoniła, tylko trochę później. Okazało się, że bilety są do nabycia w innym oddziale i jeżeli chcę, to może je dla mnie zamówić. Stwierdzając, że będzie to dla mnie korzystniejsze, jeśli zamówię je sama, zrezygnowałam z tych usług. Podziękowałam. Rozmowa telefoniczna zakonczyła się w miłej atmosferze. Podsumowując, obsługa na wysokim poziomie, miły i kompetentny personel, a jedyne co było nie tak, to brak dostępności porduktu, który chciałam zakupić.

zarejestrowany-uzytkownik

29.01.2010

Placówka

Wrocław, Rynek 29

Nie zgadzam się (25)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym tj. 08.10.2009 udałem się do Biura Turystycznym „Orbis” przy ul. Aleje Karola Marcinkowskiego 21,61-745 Poznań. Jakość obsługi i udzielenie pomocy przez pracownika były nadezwyczaj kompetentne. Od razu po wejściu zostałem zaproszony do stolika przez Panią w długich blond włosach. Po wybadaniu moich potrzeb, mianowicie wczasów tygodniowych dla dwóch osób w najcieplejszym Kraju starała się wyszukać najlepiej dopasowaną dla mnie ofertę. Wyglądało to w sposób taki iż naprawdę stara się doradzić możliwie najlepiej. Po wyszukaniu w komputerze interesującego mnie terminu wczasów i sprawdzeniu połączeń lotniczych udała się po pierwszy z dwóch przedstawionych podczas całej wizyty katalogów. Z katalogu wyszukała opowiadając szczegółowo 3 oferty wczasów w Egipcie. Z każdej przedstawianej oferty usłyszałem max szczegółów. Cenę, opłatę za wizę ,szczegółowy opis danego Hotelu. Pracownik starał się przekazać możliwie najwięcej szczegółów. Po chwili otrzymałem drugi katalog również wczasów w Egipcie z którego po krótkiej rozmowie wybrałem interesującą mnie ofertę. W tej sytuacji również otrzymałem max szczegółów, które naprawdę jak dla osoby która wybiera się po raz pierwszy za granice wydały mi się wystarczające. Rewelacyjne podejście do klienta.

Mariusz_97

10.10.2009

Placówka

Poznań, Marcinkowskiego 21

Nie zgadzam się (28)
Weszłam tylko na...
Weszłam tylko na chwilę, gdyż odbywają się Targi Turystyki. Od razu zostałam przywitana przez dwie panie, które się mną zajęły. Chciałam wziąć tylko parę katalogów, ale one starały sie mnie przekonać, bym zastanowiła się nad ewentualną wycieczką. Zaczęły pytać o ulubione kierunki, o możliwości finansowe i z tego próbowały sklecić idealną ofertę. Aktualnie nie poszukuję niczego konkretnego, więc podziękowałam. Jednak wiem, że jeśli będe szukała wakacji, to zgłoszę się właśnie do tego biura, gdyż z pewnością dostanę dokładne informacje dostosowane do stanu mojego portfela.

zarejestrowany-uzytkownik

09.05.2009

Placówka

Opole, Krakowska 31

Nie zgadzam się (22)
Szukając ciekawej oferty...
Szukając ciekawej oferty na wczasy byłem w biurze Orbisu w Krakowie. Niestety szybkość obsługi klienta skutecznie mnie zniechęciła do szukania w tym biurze bylem drugim klientem i upłynęło ponad 15 min w których nie zostałem obsłużony mimo, że była wolna jedna pracownica.

Adam_9

24.02.2009

Placówka

Kraków, Rynek Gł.

Nie zgadzam się (23)
byłam bardzo miło...
byłam bardzo miło zaskoczona obsługą w tym biurze podróży. Pracownik słuchał uważnie i zadawał pytania. był bardzo miły i poprosił o numer aby się ze mną skontaktować i zapytać o moją decyzję gdzie chce pojechać. przedstawił mi szeroką ofertę .

zarejestrowany-uzytkownik

08.11.2008

Placówka

Dzierżoniów, rynek 3

Nie zgadzam się (16)

Orbis

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orbis?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.