Opinia użytkownika: Adam_9
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: W krakowskim sklepie firmy W. KRUK zostawiłem 8 grudnia 2008 roku zakupiony w tym sklepie komplet damskiej biżuterji, który kupiłem rok wcześniej, do renowacji i naprawy łancuszka. Usługa ta miała być wykonana do 22 grudnia 2008. Niestety terminu niedotrzymano mimo, że uprzedzałem iż będzie to prezent na wigilię i bardzo zależy mi na terminowym wykonaniu usługi. W dniu 12 stycznia 2009 zatelefonowano do mnie, że mogę odebrać biżurerię. Jakież było moje zdziwienie, kiedy oświadczono mi, że mam zapłacić za tą pracę. Kupując ten zestaw kosztujący ponad 8000 zł. otrzymałem kartę na darmowe usługi do tego zestawu takie jak drobna naprawa, odświeżanie itp. Okazało się, że jeszcze do tego potrzebny jest paragon. Ponieważ go nie miałem kazano mi zapłacić, mimo że naprawiono łańczyszek w taki sposób, że nie dało się go przecisnąć przez wisiorek i pozostawiono go do prawidłowego naprawienia. Tak więc kolejny raz zmuszony jestem tracić czas na dojazdy do firmy.