Super. Doradca wiarygodny, znający produkty swojej firmy. Rzeczowy i komunikatywny. Pomoc przy wdrożeniu bankowości internetowej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Bardzo długi czas oczekiwania na obsługę. Niestety brak wiedzy i kompetencji ze strony doradcy. Zmiana danych właściciela konta i przelew miedzybankowy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Otrzymałam kupon rabatowy do sklepu niestety sprzedawczyni nie była w stanie odpowiedzieć czy mogę bo zrealizować na dowolny zakup. Potrzeba wsparcia innej sprzedawczyni. Ogólnie miło i kulturalnue Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Miałam przyjemność przeprowadzania inwentaryzacji w tym sklepie. Ogólnie miło i przyjemnie. Czysty i schludny sklep. Miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Miałam przyjemność przeprowadzania inwentaryzacji w tym sklepie. Ogólnie miło i przyjemnie. Czysty i schludny sklep. Miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Niestety nic nie kupiłam ale doceniam zaangażowanie sprzedawczyni w sklepie i okazaną cierpliwość. Profesjonalna obsługa, doradztwo i kultura Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
CHCIAŁABYM PODZIECIĆ SIĘ Z PAŃSTWEM OBSERWACJĄ NA TEMAT USŁUG TRANSPORTOWYCH - SZYBKA KOLEJ MIEJSKA.
CODZIENNIE KORZYSTAM Z JEJ USŁUG PONIEWAŻ DOJEŻDZAM NIĄ DO PRACY.
MUSZĘ PRZYZNAĆ, ŻE Z USŁUG JESTEM BARDZO ZADOWOLONA, PONIEWAŻ JEST BARDZO PUNKTUALNA.
JEDNO CO MNIE DZISIAJ URAZIŁO TO FAKT (WRACAŁAM O GODZINIE 17:58 ZE SŁUPSKA W KIERUNKU LĘBORKA) IŻ W POCIĄGU NIE MA ŻADNEJ OCHRONY, NIE WSPOMINAJĄC O KONDUKTORZE CZY KIEROWNIKU POCIĄGU.
WIEM, ŻE ZBLIŻA SIĘ WEEKEND, PIĄTEK WIECZOREM ALE NIE WYPADA, ŻEBY W PRZEDZIALE SIEDZIAŁO KILKU MŁODZIEŃCÓW, KTÓRZY W OGROMNEJ ILOŚCI SPOŻYWAJĄ ALKOHOL, PALĄ PAPIEROSY I ZACHOWUJĄ SIĘ TROCHĘ NIETAKTOWNIE.
PRAGNĘ NADMIENIĆ, ŻE TAKI OBRAZEK MOŻNA ZAOBSERWOWAĆ BARDZO CZĘSTO. NIEBYŁOBY Ż TYM PROBLEMU, GDYBY CI "PODRÓŻNI" ZACHOWYWALI SIĘ PRZYZWOICIE.
KAŻDY MA PRAWO DO SWOBODNEGO PODRÓŻOWANIA, A TO JAKBY NIE BYŁO JEST MIEJCE PUBLICZNE!
ŚWIETNY SKLEP, ALE DZISIAJ TROSZKĘ SIĘ ZAWIODŁAM.
JAK ZWYKLE BOGATA OFERTA, JEST JUŻ NAWET MOZLIWOŚC ZAKUPÓW ŚWIĄTECZNYCH.
DUŻA ILOŚC KLIENTÓW
PERSONEL OPIESZAŁY I CHYBA NIE DOŚĆ ZORIENTOWANY
PO ZROBIENIU ZAKUPÓW I PRZEGLĄDANIU ASORTYMENTU (ZAJEŁO MI OKOŁO 15 MINUT) PODCHODZĘ DO KASY KOLEJKA NA PÓŁ SKLEPU, JEDNA KASJERKA, DRUGA STOI PRZY NIEJ COŚ UKŁADA PRZY KASIE (KASA OBŁOŻONA CIUCHAMI NA WIESZAKACH).
STOJE I BT\RAK MI CIERPLIWOŚCI PONIEWAŻ SPIESZĘ SIĘ NA POCIĄG ALE MYŚLĘ SOBIE PODBIEGNĘ.
GDY JUŻ ZOSTAŁ JEDEN KLIENT, KTORY JEST OBSŁUGIWANY PRZEDE MNĄ MOJA CIERPLIWOŚC ZACZYNA POWOLI BRAĆ GÓRĘ NADE MNĄ.
TO CO ZAUWAŻYŁAM TO CHYBA JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE - KASJERKA SZUKA KODU KRESKOWEGO NA TOWARZE, NIE ZNAJDUJE GO WIĘC ROZPOCZYNAJĄ SIĘ POSZUKIWANIA (PANI KASJERKI) NA KARTELUSZKACH W PUDEŁECZKU OBOK KASY TRWA TO KILKA MINUT. DRUGA Z PAŃ POSTANAWIA PÓJŚĆ NA ZAPLECZE DO KOLEŻANKI Z PROŚBĄ O ODSZUKANIE KODU. NIESTETY KOD NIE ZOSTAŁ ODNALEZIONY. KLIENTKA TRACI CIERPLIWOŚC I ODCHODZI OD KASY Z NICZYM REZYGNUJĄC Z DALSZYCH ZAKUPÓW.
NIE DOŚCYĆ, ŻE NIE KUPIŁA TOWARU BEZ KODU TO JESX\ZCZE ZREZYGNOWAŁA Z RESZTY ZAKUPÓW.
W XXI WIEKU TAK SIĘ DBA O KLIENTA?
DZISIAJ WYBRAŁAM SIĘ NA MAŁE ZAKUPY DO GALERII HANDLOWEJ SŁUPSK, CHCIAŁAM KUPIC PREZENT URODZINOWY DLA MOJEGO MĘŻA. ODWIEDZIŁAM SWÓJ ULUBIONY SKLEP C&A.
JUZ PRZY WEJŚCIU ZAUWAŻYŁAM WIELE PROMOCJI (JAK ZAWSZE Z RESZTĄ) I MIŁY GŁOS W GŁOŚNIKACH, KTÓRY ZACHĘCAŁ DO ZROBIENIA ZAKUPÓW SPODNI JEANS I KURTEK ZE SKÓRY (PROMOCJA - OBNIŻKA DO 11.11)
JAK ZWYKŁE MIŁO I PRZYJEMNIE, CZYSTO, SCHLUBNIE.
MOGĘ MIEĆ TYLKO JEDNO ZASTRZEŻENIE, BRAK OBSŁUGI PRZY KASACH SKLEPOWYCH. WIELU KLIENTÓW A TYLKO JEDNA KASJERKA NA PIĘTRZE, DUŻA KOLEJKA CHOCIAŻ SZYBKO I SPRAWNIE ZOSTAŁAM OBSŁUŻONA.
ZAKUPY SIĘ UDAŁY A MĄŻ MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE ZADOWOLONY Z PREZENTU.
DZIŚ PO PRACY WPADŁAM NA MAŁE ZAKUPY DO SKLEPU KAUFLAND I CO MNIE TAM ZAOBSERWOWAŁAM?
OCZYWIŚCIE WSZYSTKO W NAJLEPSZYM PORZĄDKU JAK PRZYSTAŁO NA SKLEP TEGO TYPU - BARDZO LUBIĘ ROBIĆ TAM ZAKUPY, PONIEWAŻ ZAWSZE MAJĄ DUŻY WYBÓR WARZYW I OWOCÓW.
NIESTETY CHCIAŁAM TAKŻE KUPIĆ ZNICZ (WIEM, ŻE NA TAKIE ZAKUPY DO JUŻ DOŚĆ PÓŹNO ALE MÓJ SYN CHODZI DO PRZEDSZKOLA I W PONIEDZIAŁEK RAZEM Z PANIĄ I CAŁĄ GRUPĄ PRZEDSZKOLAKÓW IDĄ NA CMENTARZ, WIĘC CHCIAŁAM KUPIĆ JAKIŚ MAŁY ZNICZ), NIESTETY ODESZŁAM Z NICZYM A WIECIE DLACZEGO?
A TO DLATEGO, ŻE WYBORU NIE BYŁO ŻADNEGO A JAK JUŻ BYŁ JAKIŚ ZNICZ TO POTŁUCZONY LUB BEZ PRZYKRYWKI.
NIESTETY - CZYŻBYM BYŁA ZA PÓŹNO, WSZYSCY JUŻ SIĘ ZAOPATRZYLI W TEJ ASORTYMENT?
A CO Z KLIENTAMI, KTÓRZY PRZYJADĄ Z DALEKA NA GROBY BLISKICH?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.