Opinie użytkownika (20)

Bardzo dobrze. szyba...
Bardzo dobrze. szyba i sprawna obsługa, duże zatowarowanie

AGNIESZKA_1222

10.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. wysokie prowizję...
Słabo. wysokie prowizję dot sprzedaży towarów

AGNIESZKA_1222

07.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

AGNIESZKA_1222

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

AGNIESZKA_1222

22.12.2017

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

AGNIESZKA_1222

22.12.2017
Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

AGNIESZKA_1222

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

AGNIESZKA_1222

22.12.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

AGNIESZKA_1222

22.12.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

AGNIESZKA_1222

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
miła i profesjonalna...
miła i profesjonalna obsługa,Pani schludnie ubrana, uśmiechnięta, potrafiąca doradzić

AGNIESZKA_1222

23.09.2017

Pekao SA

Placówka

Słupsk, 11 Listopada 2

Nie zgadzam się (0)
Super. Doradca wiarygodny,...
Super. Doradca wiarygodny, znający produkty swojej firmy. Rzeczowy i komunikatywny. Pomoc przy wdrożeniu bankowości internetowej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

AGNIESZKA_1222

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo długi...
OK. Bardzo długi czas oczekiwania na obsługę. Niestety brak wiedzy i kompetencji ze strony doradcy. Zmiana danych właściciela konta i przelew miedzybankowy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

AGNIESZKA_1222

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Otrzymałam...
Bardzo dobrze. Otrzymałam kupon rabatowy do sklepu niestety sprzedawczyni nie była w stanie odpowiedzieć czy mogę bo zrealizować na dowolny zakup. Potrzeba wsparcia innej sprzedawczyni. Ogólnie miło i kulturalnue Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

AGNIESZKA_1222

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miałam ...
Rewelacyjnie. Miałam przyjemność przeprowadzania inwentaryzacji w tym sklepie. Ogólnie miło i przyjemnie. Czysty i schludny sklep. Miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

AGNIESZKA_1222

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miałam...
Bardzo dobrze. Miałam przyjemność przeprowadzania inwentaryzacji w tym sklepie. Ogólnie miło i przyjemnie. Czysty i schludny sklep. Miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

AGNIESZKA_1222

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Niestety nic...
Super. Niestety nic nie kupiłam ale doceniam zaangażowanie sprzedawczyni w sklepie i okazaną cierpliwość. Profesjonalna obsługa, doradztwo i kultura Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

AGNIESZKA_1222

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
CHCIAŁABYM PODZIECIĆ SIĘ...
CHCIAŁABYM PODZIECIĆ SIĘ Z PAŃSTWEM OBSERWACJĄ NA TEMAT USŁUG TRANSPORTOWYCH - SZYBKA KOLEJ MIEJSKA. CODZIENNIE KORZYSTAM Z JEJ USŁUG PONIEWAŻ DOJEŻDZAM NIĄ DO PRACY. MUSZĘ PRZYZNAĆ, ŻE Z USŁUG JESTEM BARDZO ZADOWOLONA, PONIEWAŻ JEST BARDZO PUNKTUALNA. JEDNO CO MNIE DZISIAJ URAZIŁO TO FAKT (WRACAŁAM O GODZINIE 17:58 ZE SŁUPSKA W KIERUNKU LĘBORKA) IŻ W POCIĄGU NIE MA ŻADNEJ OCHRONY, NIE WSPOMINAJĄC O KONDUKTORZE CZY KIEROWNIKU POCIĄGU. WIEM, ŻE ZBLIŻA SIĘ WEEKEND, PIĄTEK WIECZOREM ALE NIE WYPADA, ŻEBY W PRZEDZIALE SIEDZIAŁO KILKU MŁODZIEŃCÓW, KTÓRZY W OGROMNEJ ILOŚCI SPOŻYWAJĄ ALKOHOL, PALĄ PAPIEROSY I ZACHOWUJĄ SIĘ TROCHĘ NIETAKTOWNIE. PRAGNĘ NADMIENIĆ, ŻE TAKI OBRAZEK MOŻNA ZAOBSERWOWAĆ BARDZO CZĘSTO. NIEBYŁOBY Ż TYM PROBLEMU, GDYBY CI "PODRÓŻNI" ZACHOWYWALI SIĘ PRZYZWOICIE. KAŻDY MA PRAWO DO SWOBODNEGO PODRÓŻOWANIA, A TO JAKBY NIE BYŁO JEST MIEJCE PUBLICZNE!

AGNIESZKA_1222

07.11.2009

Szybka Kolej Miejska

Placówka

Słupsk, KOŁŁĄTAJA

Nie zgadzam się (16)
ŚWIETNY SKLEP, ALE...
ŚWIETNY SKLEP, ALE DZISIAJ TROSZKĘ SIĘ ZAWIODŁAM. JAK ZWYKLE BOGATA OFERTA, JEST JUŻ NAWET MOZLIWOŚC ZAKUPÓW ŚWIĄTECZNYCH. DUŻA ILOŚC KLIENTÓW PERSONEL OPIESZAŁY I CHYBA NIE DOŚĆ ZORIENTOWANY PO ZROBIENIU ZAKUPÓW I PRZEGLĄDANIU ASORTYMENTU (ZAJEŁO MI OKOŁO 15 MINUT) PODCHODZĘ DO KASY KOLEJKA NA PÓŁ SKLEPU, JEDNA KASJERKA, DRUGA STOI PRZY NIEJ COŚ UKŁADA PRZY KASIE (KASA OBŁOŻONA CIUCHAMI NA WIESZAKACH). STOJE I BT\RAK MI CIERPLIWOŚCI PONIEWAŻ SPIESZĘ SIĘ NA POCIĄG ALE MYŚLĘ SOBIE PODBIEGNĘ. GDY JUŻ ZOSTAŁ JEDEN KLIENT, KTORY JEST OBSŁUGIWANY PRZEDE MNĄ MOJA CIERPLIWOŚC ZACZYNA POWOLI BRAĆ GÓRĘ NADE MNĄ. TO CO ZAUWAŻYŁAM TO CHYBA JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE - KASJERKA SZUKA KODU KRESKOWEGO NA TOWARZE, NIE ZNAJDUJE GO WIĘC ROZPOCZYNAJĄ SIĘ POSZUKIWANIA (PANI KASJERKI) NA KARTELUSZKACH W PUDEŁECZKU OBOK KASY TRWA TO KILKA MINUT. DRUGA Z PAŃ POSTANAWIA PÓJŚĆ NA ZAPLECZE DO KOLEŻANKI Z PROŚBĄ O ODSZUKANIE KODU. NIESTETY KOD NIE ZOSTAŁ ODNALEZIONY. KLIENTKA TRACI CIERPLIWOŚC I ODCHODZI OD KASY Z NICZYM REZYGNUJĄC Z DALSZYCH ZAKUPÓW. NIE DOŚCYĆ, ŻE NIE KUPIŁA TOWARU BEZ KODU TO JESX\ZCZE ZREZYGNOWAŁA Z RESZTY ZAKUPÓW. W XXI WIEKU TAK SIĘ DBA O KLIENTA?

AGNIESZKA_1222

06.11.2009

PEPCO

Placówka

Słupsk, Tuwima 32

Nie zgadzam się (21)
DZISIAJ WYBRAŁAM SIĘ...
DZISIAJ WYBRAŁAM SIĘ NA MAŁE ZAKUPY DO GALERII HANDLOWEJ SŁUPSK, CHCIAŁAM KUPIC PREZENT URODZINOWY DLA MOJEGO MĘŻA. ODWIEDZIŁAM SWÓJ ULUBIONY SKLEP C&A. JUZ PRZY WEJŚCIU ZAUWAŻYŁAM WIELE PROMOCJI (JAK ZAWSZE Z RESZTĄ) I MIŁY GŁOS W GŁOŚNIKACH, KTÓRY ZACHĘCAŁ DO ZROBIENIA ZAKUPÓW SPODNI JEANS I KURTEK ZE SKÓRY (PROMOCJA - OBNIŻKA DO 11.11) JAK ZWYKŁE MIŁO I PRZYJEMNIE, CZYSTO, SCHLUBNIE. MOGĘ MIEĆ TYLKO JEDNO ZASTRZEŻENIE, BRAK OBSŁUGI PRZY KASACH SKLEPOWYCH. WIELU KLIENTÓW A TYLKO JEDNA KASJERKA NA PIĘTRZE, DUŻA KOLEJKA CHOCIAŻ SZYBKO I SPRAWNIE ZOSTAŁAM OBSŁUŻONA. ZAKUPY SIĘ UDAŁY A MĄŻ MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE ZADOWOLONY Z PREZENTU.

AGNIESZKA_1222

06.11.2009

C&A

Placówka

Słupsk, Tuwima 32-33

Nie zgadzam się (18)
DZIŚ PO PRACY...
DZIŚ PO PRACY WPADŁAM NA MAŁE ZAKUPY DO SKLEPU KAUFLAND I CO MNIE TAM ZAOBSERWOWAŁAM? OCZYWIŚCIE WSZYSTKO W NAJLEPSZYM PORZĄDKU JAK PRZYSTAŁO NA SKLEP TEGO TYPU - BARDZO LUBIĘ ROBIĆ TAM ZAKUPY, PONIEWAŻ ZAWSZE MAJĄ DUŻY WYBÓR WARZYW I OWOCÓW. NIESTETY CHCIAŁAM TAKŻE KUPIĆ ZNICZ (WIEM, ŻE NA TAKIE ZAKUPY DO JUŻ DOŚĆ PÓŹNO ALE MÓJ SYN CHODZI DO PRZEDSZKOLA I W PONIEDZIAŁEK RAZEM Z PANIĄ I CAŁĄ GRUPĄ PRZEDSZKOLAKÓW IDĄ NA CMENTARZ, WIĘC CHCIAŁAM KUPIĆ JAKIŚ MAŁY ZNICZ), NIESTETY ODESZŁAM Z NICZYM A WIECIE DLACZEGO? A TO DLATEGO, ŻE WYBORU NIE BYŁO ŻADNEGO A JAK JUŻ BYŁ JAKIŚ ZNICZ TO POTŁUCZONY LUB BEZ PRZYKRYWKI. NIESTETY - CZYŻBYM BYŁA ZA PÓŹNO, WSZYSCY JUŻ SIĘ ZAOPATRZYLI W TEJ ASORTYMENT? A CO Z KLIENTAMI, KTÓRZY PRZYJADĄ Z DALEKA NA GROBY BLISKICH?

AGNIESZKA_1222

31.10.2009

Kaufland

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Jana Matejki 96

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi