Opinia użytkownika: AGNIESZKA_1222
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: ŚWIETNY SKLEP, ALE DZISIAJ TROSZKĘ SIĘ ZAWIODŁAM. JAK ZWYKLE BOGATA OFERTA, JEST JUŻ NAWET MOZLIWOŚC ZAKUPÓW ŚWIĄTECZNYCH. DUŻA ILOŚC KLIENTÓW PERSONEL OPIESZAŁY I CHYBA NIE DOŚĆ ZORIENTOWANY PO ZROBIENIU ZAKUPÓW I PRZEGLĄDANIU ASORTYMENTU (ZAJEŁO MI OKOŁO 15 MINUT) PODCHODZĘ DO KASY KOLEJKA NA PÓŁ SKLEPU, JEDNA KASJERKA, DRUGA STOI PRZY NIEJ COŚ UKŁADA PRZY KASIE (KASA OBŁOŻONA CIUCHAMI NA WIESZAKACH). STOJE I BT\RAK MI CIERPLIWOŚCI PONIEWAŻ SPIESZĘ SIĘ NA POCIĄG ALE MYŚLĘ SOBIE PODBIEGNĘ. GDY JUŻ ZOSTAŁ JEDEN KLIENT, KTORY JEST OBSŁUGIWANY PRZEDE MNĄ MOJA CIERPLIWOŚC ZACZYNA POWOLI BRAĆ GÓRĘ NADE MNĄ. TO CO ZAUWAŻYŁAM TO CHYBA JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE - KASJERKA SZUKA KODU KRESKOWEGO NA TOWARZE, NIE ZNAJDUJE GO WIĘC ROZPOCZYNAJĄ SIĘ POSZUKIWANIA (PANI KASJERKI) NA KARTELUSZKACH W PUDEŁECZKU OBOK KASY TRWA TO KILKA MINUT. DRUGA Z PAŃ POSTANAWIA PÓJŚĆ NA ZAPLECZE DO KOLEŻANKI Z PROŚBĄ O ODSZUKANIE KODU. NIESTETY KOD NIE ZOSTAŁ ODNALEZIONY. KLIENTKA TRACI CIERPLIWOŚC I ODCHODZI OD KASY Z NICZYM REZYGNUJĄC Z DALSZYCH ZAKUPÓW. NIE DOŚCYĆ, ŻE NIE KUPIŁA TOWARU BEZ KODU TO JESX\ZCZE ZREZYGNOWAŁA Z RESZTY ZAKUPÓW. W XXI WIEKU TAK SIĘ DBA O KLIENTA?