BP Stacje Paliw

( 4.18 )

Opinie (4177)

Super !!! Sochaczew Wójtówka

Chciałbym pogratulować takiej załogi , dotyczy jednej wyjątkowej zmiany - dwóch Pań (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) :-) uśmiech ,żart , takt , zaangażowanie, życzliwość, kompetencja , chęć pomocy .... same plusy . Dla takiej obsługi warto nadrobić kilka kilometrów

Myjnia Automatyczna

Często sprzedawane kody na myjnię automatyczną, gdzie po podjechaniu pod bramę okazuję się że jest awaria dodatkowo dochodzą problemy ze zwrotem pieniędzy. Obsługa brak propozycji dodatkowego produktu, bez uśmiechu na twarzy i miłego powitania klienta.

Bardzo dobra i szybka obsługa

Sprzedawca bardzo szybko podszedł do kasy po wejściu klienta. Grzeczne polecenie dodatkowych produktów, informowanie o promocjach, zapytanie o kartę na punkty, bardzo profesjonalne podejście. Stacja czysta, towary podokładane i równo ułożone. Toaleta czyściutka i przyjemnie pachnąca. Otoczenie stacji bez zarzutu.

obsługa rewelacja

miła, kompetentna, uśmiechnięta obsługa, zawsze chętnie tam wracam.

Szybko i sprawnie

Miła i przyjemna obsługa. Na stacji wszystko poukładane i utrzymane w czystości.

Mega polecam

Jestem stałą klientką stacji paliw BP. Za każdym razem zostaję szybko i bardzo miło obsłużona. Mega polecam.

Przeciętnie

Obsługa jest uprzejma, ale nie wywołuje żadnych emocji. Na stacji jest czysto oraz jest duży wybór produktów.

sprawna obsługa

Na tej stacji można sprawnie zatankować i kupić szybkie przekąski. Obsługa na tej stacji jest miła i sprawna, pracownicy są pomocni.

Dobra i życzliwa obsługa

Tankowanie benzyny na stacji BP to prawdziwa przyjemność. Cała stacja to teren czysty i zadbany. Przy dystrybutorach czytelne oznaczenie cen paliw, zawsze dostępne są rękawice ochronne i ręczniki papierowe. Sklep BP jest bardzo przyjemny i czysty, a obsługa klienta życzliwa i sprawna. Dodatkowo, jako stały klient mogę korzystać z promocji w ramach programu lojalnościowego Payback. Polecam tankowanie na BP.

Obsługa na 5+

Polecam tą stację mają bardzo dobrą myjnie bezdotykową oraz bogaty asortyment w sklepie:)

Świetna załoga!

Bardzo sprawna, szybka i miła obsługa, uśmiech na twarzy, komplementarna sprzedaż - fajne propozycje dodatkowych zakupów, pyszna kawa z kanapką. Sklep przejrzyście zatowarowany. Toalety czyste i schludne. Ekipa na zmianie zgrana i pomocna. Polecam usługi tej stacji!

Czysto, schludnie miło i profesjonalnie.

Na stacji tankuję od kilku lat i śmiało mogę polecić sieć BP. Tankując w wielu miejscach w Polsce na stacjach tej sieci moja opinia zawsze jest pozytywna. Na Korfantego tankuję najczęściej i zawsze czuję się tak jakby sprzedawca czekał właśnie na mnie. Kasjerzy są mili, grzeczni prawie zawsze uśmiechnięci. Sklep czysty bardzo zadbany - produkty równo poukładane gdyż ciągle ktoś coś poprawia i sprząta jednocześnie utrzymując wystarczającą ilość osób obsługujących w kasie. Obsługa często proponuje dodatkowe produkty lub usługi ale w sposób który dla mnie jest godny podziwu czyli miło, konkretnie i nienachalnie. W toalecie bardzo czysto co potwierdza chyba zawsze podpisana regularnie lista obsługi stacji wisząca na drzwiach. W sytuacji kiedy pojawia się jakiś problem przy tankowaniu lub odkurzaniu czy też przy kompresorze zawsze można liczyć na wsparcie i szybką pomoc pracownika. W 100% polecam usługi i produkty tej firmy.

Jakość obsługi Dobra

Czystość na stacji BP bardzo zadowalająca. Pracownicy przywitali się oraz pożegnali, byli mili i pomocni. Zaproponowano mi dodatkowy produkt. Toaleta czysta oraz raport czystości podpisany na bieżąco. W toalecie brakowało jedynie papieru ręcznikowego. Wjazd i wyjazd na stację bezpieczny i niezastawiony. Wszystkie dystrybutory czyste i sprawne. Wszystkie urządzenia na stacji sprawne. Nie zaproponowano mi karty lojalnościowej. Pracownicy posiadali czysty uniform oraz identyfikator. Produkty promocyjne widoczne i dołożone.

Fatalnie

Stacja nie zarabia ale nie ma się co dziwić. Obsługa agresywna na polecenie właściciela z którym miałem okazję rozmawiać przez telefon. Stacja zarabia na płatnej toalecie a obsługa stoi i sprawdza ile osób do niej wchodzi. Rekomenduję trzymanie się od niej z daleka. Może jak ajent zbankrutuje kolejny będzie dzisiejszy.

Nyskie BP dba o czystość i obsługę

Stacja paliw BP znajdującej się na ulicy Jagiellońskiej 10A cieszy się coraz to lepszą opinią zadowolonych klientów, jest na dobrej drodze by na długo zając pierwsze miejsce w Nyskich stacjach paliw. Najważniejsze aspekty to dbanie o dystrybutory które są na miarę możliwości regularnie czyszczone, a foliowe rękawiczki, papierowe reczniki czy na bieżąco wymieniana woda z płynem do mycia szyb to norma której konkurencja nie zawsze się trzyma. Kolejnym istotnym podczas oceny BP w Nysie jest jego personel który z uśmiechem obsługuje klientów zwłaszcza późnymi godzinami dbając również o szybką obsługę tych którzy zgłodnieli po trasie, czy nocnej imprezie :)

Najgorsza obsługa w Warszawie!!!

Personel siedzi albo na zapleczu,albo w telefonie... przeterminowane artykuły w lodówce takie jak śledzik na raz. Gdy zamówisz kanapkę to wrzucają razem z sałatą do pieca i to piszę z pełną odpowiedzialnośćią bo często tam bywam. Moim zdaniem ktoś słabo tam zarządza.

Przeciętna stacja paliw

Zazwyczaj kolejki na stacji, osobiscie nie tankuje już tutaj samochodu. Paliwo diesel czy LPG (nie tankowalem PB) słabej jakości (moim zdaniem) owszem na pelnym baku można zrobić wiecej kilometrów niż tankując paliwo na konkurencyjnych stacjach, ale moje 2 samochody inaczej pracują, silnik chodzi nie równo, przy przyspieszaniu auta maja dziwne drgawki, szarpania itd. Kupując paliwo na stacji konkurencyjnej nie odczuwam wyżej wymienionych problemow.

Odwiedzałeś ostatnio BP Stacje Paliw?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

Jet

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem