Jakość Obsługi

Millennium Bank

( 4.07 )

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Opinie (1724)

Pełna kompetencja

Obsługa miła, pomocna, kompetentna. Czas obsługi bez zastrzeżeń. Lokal czysty, uporządkowany.

Obsługa na niskim poziomie.

Personel lekceważąco podchodził do mnie. Sama musiałam zadawać pytania cały czas. Nie zostało mi wytłumaczona jak zabrać udział w promocji. Osoba się dziwila że przychodzę do banku z chęcią założenia konta, a nic nie wiem o promocji. Zamiast wytłumaczyć jakie kroki mam wykonać, zakładała że już to powinnam wiedzieć. Bardzo niesympatyczna osoba.

Konsulat nie jest przygotowany

Konsulat nie jest przygotowany do udzielania satysfakcjonujących odpowiedzi. Odpowiedzi są niezgodne.

Super obsługa.

Pracownicy banku są gotowi do pomocy. Zawsze wyjaśnią warunki podpisywanych umów. Podpowiadają najlepsze rozwiązanie.

Polecam!

Polecam ,Zawsze moge liczyc na fachową obsługe.Kazdy problem zostaje rozwiazany w sposob satysfakcjonujący .Nigdy nie miałam problemow z doradztwem w sprawie lokat

Profesjonalna obsługa

Korzystam z usług Banku Millennium co najmniej kilka lat. Miałam okazję odwiedzić kilka różnych placówek banku i w każdej z nich byłam zawsze zadowolona z obsługi personelu. Chcę podzielić się jedną z moich ostatnich wizyt w tym banku. Kiedy weszłam do banku spostrzegłam, ze przy każdym stanowisku był dostępny pracownik. Przy stanowiskach kasowych były dwie panie oraz na pozostałych stanowiskach również bylybdwienosoby. Nie czekając w kolejce zostałam zaproszona przez kasjerkę do kasy. W pierwszej kolejności spytała mnie w czym można mi pomóc. Ponieważ chciałam wpłacić pieniądze na konto od razu poproszono mnie o dowód osobisty i przekazałam pieniądze kasjerce. Pani z obsługi przyjęła ode mnie pieniądze, przeliczyła je na maszynie i przystąpiła do drukowania potwierdzenia. Zanim wydrukował się odpowiedni dokument kasjerka potwierdziła, że właśnie za chwileczkę wydrukuje się potwierdzenie. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Na koniec Pani zapytała mnie czy może mi w czymś jeszcze pomóc. Życzyła mi miłego dnia i mogę podsumować, że cały czas była miła i uśmiechnięta. Wychodząc z banku nie tylko kasjerka, która mnie obsługiwała mnie pożegnała, ale też słyszałam słowa "do widzenia" od innych pracowników banku.

Profesjonalna obsługa

Obsługa profesjonalna, wszystkie informacje przekazane w sposób fachowy.

Obsługa klienta przez infolinię

Obsługa klienta banku Millennium przez infolinię jest ba najwyższym poziomie. Na wszystkie pytania dostałam wyczerpujące informacje.

Bardzo zadowolona

Miałam okazję, przeprowaidzić rozmowe z konsultantem na temat nie swojego konta bankowego. Pan dość szybko zorientowal sie ze nie rozmawia z wlascicielem konta i odmowil dalszej rozmowy z czego wynika jak są bardzo czujni. Jak wiadomo pilnuja naszych dorobkow wiec jak nabradziej pozytywnie mnie zaskoczyli. Oczywiscie jak juz zadzwonil wlasciciel, udzieili wszystkich informacji. Rozmowa byla z osoba stasza, wiec trzeba bylo dawac dosc punkycjne i zrozumiale zdania. Konsultant poradzil sobie wspaniale. Polecam wybrac numer infolini w razie jakis problemow, napewno znajda jakies rozwiazanie.

Słabo.

Chłodna i odgórnie wyuczona korporacyjnych regułek

Rewelacyjnie.

W bardzo łatwy i szybki sposób założyłam konto w oddziale i dodatkowo otrzymałam sporo korzyści.

Odwiedzałeś ostatnio Millennium Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.83 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem