BRE Bank

( 2.50 )

Opinie (21)

W godzinach popołudniowych zadzwonił do mnie konsultant Bre

W godzinach popołudniowych zadzwonił do mnie konsultant Bre Banku. W mało zachęcających słowach próbował mnie przekonać do jakiejś wspaniełej inwestycji,jeśli będę aktywnie korzystała z konta w ich banku. Owszem posiadam u nich konto, jednakże nie korzystam z niego od wielu lat,gdyż nie jest mi potrzebne o czym poinformowałam Pana. Dalej natarczywie próbował przekonać mnie do swojej racji,na co parokrotnie powiedziałam uprzejmie NIE. Gy Pan konsultant dalej nie reagował i był zasłuchany we własny głos,lekko poirytowana zapytałam się jak mam sformułować "Nie dziękuję" żeby zrozumiał... Na co Pan obrażonym głosem stwierdził "jak sobie Pani życzy" i się rozłączył.. Nie wydaje mi się to być jak przykład profesjonalnego zachowania, w końcu reprezentuje swoja osobą i zachowaniem poważną firmę...

Wstąpiłam do mKiosku w celu otwarcia dodatkowego rachunku

Wstąpiłam do mKiosku w celu otwarcia dodatkowego rachunku oszczednościowego do rachunku eKONTA. Nie musiałam czekać w kolejkach, po wejściu uśmiechem powitała mnie pani obsługująca i zaprosiła do swojego biurka. Po zorientowaniu się w mojej potrzebie przeszłyśmy do czynów. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie.

Do odziału Bre banku wybrałam się ponieważ chciałam założyc

Do odziału Bre banku wybrałam się ponieważ chciałam założyc dla siebie nowe konto oszczędnościowe. Przed przyjściem do banku nie wiedziałam nic o ofercie kont oszczędnościowych w tym banku. Po wejściu do banku od razu podeszłam do Staowiska. Pani z obsługi fachowo wytłumaczyła mi wszystko co chciałam

mam kredyt hipoteczny w innym banku ale znajoma mi

mam kredyt hipoteczny w innym banku ale znajoma mi pwoiedziała zebym przeniosła kredyt do tego banku bo bank posiada tanie kredyty hipoteczne.poszłam zeby sprawdzic oferte. oferta faktycznie rozbudowana.pan zrobił symulacje ale poprosił o dostarczenie umowy zeby zamienic kredyt i ewentualnie starac sie o dodatkowa gotówke.była bardzo miły

poszłam do banku zobaczyc jakie maja oprocentowanie kont

poszłam do banku zobaczyc jakie maja oprocentowanie kont osobistych.po wejsciu poprosiła mnie brunetka.miała stroj słuzbowy,białą koszule i plakietke.była bardzo sympatyczna.opowiedziała o ofercie banku.jednak zaproponowała wyzej oprocentowane lokaty.wiec po dłuzszym zastanowieniu załozylam lokate.obsluga przebiegła bardzo miło.polecam ten bank.

BARDZO MIŁA OBSŁUGA PRZYJEMNA DLA KLIENTA

BARDZO MIŁA OBSŁUGA PRZYJEMNA DLA KLIENTA, KOMPETENTNA, DĄŻĄCA Z POMOCĄ, W CWILI PRZYJŚCIA ODPOWIEDNIA LICZBA PRACOWNIKÓW, KTÓRZY CZEKALI NA KLIENTA A NIE ODWNOTNIE JAK W NIEKTÓRYCH BANKACH, PRODUKT KTÓRY MI ZAOFEROWALIBYŁ BARDZO KOŻYSTNY DLA MNIE I SPEŁNIAŁ W 100 PROCENTACH MOJE OCZEKIWANIA. BARDZO PODOBAŁ MI SIĘ SPOSÓB ROZMOWY Z PANIĄ KTÓRA MNIE OBSŁUGIWAŁA, BYŁA UŚMIECHNIĘTA MIŁA, PRZEDSTAWIŁA OFERTĘ W SPOSÓB WYCZERPUJĄCY.

W miłym klimatyzowanym pomieszczeniu

W miłym klimatyzowanym pomieszczeniu,w informacji siedziały dwie panie.Ponieważ nikogo więcej nie było obie zainteresowały się moją sprawą,którą była realizacja czeku imiennego,walutowego.Niestety panie stwierdziły,że BRE Bank już od dawna nie realizuje czeków.Jedyną radę jaka otrzymałem to pójście do konkurencyjnego banku i założenie tam konta.W ten sposób BRE stracił klienta,gdyż założę konto w innym banku.

W miłym

W miłym, klimatyzowanym pomieszczeniu w informacji siedziały dwie panie.Obie zainteresowały się moją sprawą,którą była realizacja czeku imiennego,walutowego.Niestety żadna z pań nie mogła mi pomóc twierdząc,że BRE od dawna nie realizuje czeków.Jedyną radę jaka uzyskałem było skierowanie do innego,konkurencyjnego banku i założenie tam konta.W ten sposób bank stracił klienta,ponieważ konto założę w innym banku.

Obsługa była profesjonalna i szybka

Obsługa była profesjonalna i szybka. Otrzymałem odpowiedni formularz, potrzebny mi do odwołania jednego z poleceń zapłaty obsługiwanego przez mBank. jednak musiałem go samodzielnie wypełnić i następnie odesłać do centrali banku w Łodzi. Co znacznie wpłynęł na moja ocenę. Ale to wlaścieiwe jedyny minus. Placówka banku była bardzo czysta i zadbana. Obsługująca mnie Pani była bardzo uprzejma i pomocna. Jej wygląd był nienaganny. Kolejną zaletą była możliwość skorzystania zarówno z bankomatu jak i wpłatomatu mBanku, które znajdowały sie na miejscu, dzięki czemu nie powstawały niepotrzebe kolejki.

Od kilku lat korzystam z usług mbanku

Od kilku lat korzystam z usług mbanku. Posiadam konto debetowe, kartę kredytową. Korzystam także z usług oferowanych przez mbank takich jak ubezpieczenie NNW, ubezpieczenia samochodów. Nigdy nie miałam żadnych problemów z kontaktem infolinii, centralą ani stroną internetową. W ubiegłym roku przez przypadek wpisałam złe hasło do logowania na stronę i potwierdziłam 3 razy (byłam pewna że dobrze pamiętam to hasło), system automatycznie zablokował mi dostęp co jest dużym plusem ze względu na bezpieczeństwo. Zadzwoniłam na infolinię gdzie automatycznie przekierowano mnie do centrali. Po kilku szczegółowych pytaniach dotyczących danych osobistych natychmiast odblokowano mi dostęp do strony. Oprócz szybkiego i sprawnego załatwienia sprawy, pracownik infolinii zadzwonił do mnie i zapytał czy wszystko działa i zaproponował pomoc w razie problemów. Co miesiąc płacę wszystkie rachunki przelewem przez stronę mbanku, i tu również nigdy nie miałam problemów.

Produkty dostosowane do poptrzeb Klienta zamożnego

Produkty dostosowane do poptrzeb Klienta zamożnego, dobra lokalizacja banku w centrum Miasta. Wygląd miejsca przyjemny i gustownie urządzony. Przyjemna obsługa , dobre doradztwo. Materiały reklamowe ciekawe przyciągające uwagę, zawierają najważniejsze informacje. Duży plus za wpłatomat w Banku i bankomat w strefie zamkniętej.

Jestem użytkownikiem elektronicznej formy BRE Banku S

Jestem użytkownikiem elektronicznej formy BRE Banku S.A. - mBanku. Generalnie jestem zadowolony z usług oraz poziomu obsługi. Obsługa jest miła i zawsze pomocna, w lokalach oraz na infolinii można uzyskać zawsze wyczerpujące informacje. Bankomaty są rozmieszczone w wielu miejscach i zawsze są dobrze oznakowane. Serwis internetowy działa bardzo dobrze. Jest jeden mankament, na który natknąłem się przy reklamowaniu usługi wypłaty gotówki z bankomatu. Bank informuje, że wszelkie reklamacje załatwia w ciągu trzydziestu dni. Moja reklamacja była rozpatrywana około półtora miesiąca, o ile dobrze pamiętam, a było to związane z tym, że maszyny należą do firmy kooperującej z BRE. Być może nie doczytałem informacji na temat tego typu spraw, ale moim zdaniem dwa tygodnie na załatwienie procedury reklamacyjnej to aż nadto.

W dniu 29

W dniu 29.10 otrzymałem z mBanku propozycję karty kredytowej, z przyznanym limitem 8.000 zł. Ze względu na sytuację rynku finansowego, wzbudziło to moje zdziwienie, gdyż na chwilę obecną banki zaostrzają warunki otrzymania karty kredytowej, kredytów itp. Metody stosowane przez inne banki, które wysyłają klientom karty, a następnie każą sobie za nie płacić, wzbudziło jeszcze większe zainteresowanie. Konsultując się z bankiem chciałem mieć pewność, co należy robić w przypadku, gdy nie jestem zainteresowany kartą. Konsultantka poinformowała mnie, iż list do mnie wysłany pełni jedynie źródło informacji bankowej, w przypadku gdy nie jestem zainteresowany, nie muszę nic robić, aby nie otrzymać karty, bowiem nie odesłana umowa po upływie 30 dni wygasa. Ze względu na posiadanie telefonu komórkowego, współpracującego z bankiem, spytałem się jakie warunki należy spełniać, by taką kartę otrzymać. Konsultant podał warunki, które należy spełniać by kartę kredytową otrzymać.

Odwiedzałeś ostatnio BRE Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.83 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem