Opinie użytkownika (36)

Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na zamówienie bardzo długi. Ponadto, niestety nie po raz pierwszy, opóźnienie w dostawie dłuższe niż 30-40 minut. Personel nie uważa za stosowne przeprosić, wytłumaczyć. Zdecydowanie nie polecam!

innostrancy

08.11.2015

Planet Pizza

Placówka

Pobiedziska, różana 3

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słaba obsługa...
Bardzo słaba obsługa klienta. Panie przy kasie mało uprzejme i niespecjalnie zainteresowane utrzymaniem klienta. Prosząc o wykonanie duplikatu karty stałego klienta, usłyszałam,że "sama jestem sobie winna, że zgubiłam oryginał...". Odradzam zakupy w tym miejscu!

innostrancy

29.06.2015

Yves Rocher

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (0)
Miła, kompetentna i...
Miła, kompetentna i bardzo uczynna obsługa. Polecam!

innostrancy

16.06.2015

Shell

Placówka

Wągrowiec, Janowiecka 27

Nie zgadzam się (0)
Od dnia wczorajszego...
Od dnia wczorajszego miałam okazję kontaktować się z infolinią Enei 6-krotnie. Od 2 miesięcy nie otrzymałam faktury i bez żadnej zapowiedzi wyłączono mi prąd. Nie otrzymałam żadnego pisma, maila, smsa-nic co przypominałoby o płatności. Osoba obsługująca mnie zachowywała się zupełnie jakby Enea dalej byłą monopolistą jeśli chodzi o dostarczanie energii w Polsce. Kiepska jakość obsługi

innostrancy

06.03.2015

Enea

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm. Miła,...
Pełen profesjonalizm. Miła, sympatyczna i bardzo pomocna obsługa klienta. Sprzedawca poświęcił mi 100% swojej uwagi, aktywnie słuchając wszystkich moich pytań i wątpliwości. Polecam!

innostrancy

03.03.2015

Pandora

Placówka

Gdynia, Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (1)
Bardzo kiepska jakość...
Bardzo kiepska jakość obsługi klienta. Nawet proste czynności przerastają pracujących tam konsultantów. Trzykrotnie zmieniałam dane adresowe na infolinii Plusa, dwa razy w salonie, otrzymałam potwierdzenie w formie pisemnej, iż taka czynność została przeze mnie dokonana. Po roku nadal otrzymuje wszelką korespondencje na adres, pod którym nie mieszkam od 5 lat.

innostrancy

03.03.2015

PLUS

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Po otrzymaniu przesyłki,...
Po otrzymaniu przesyłki, okazuje się,że zawiera ona produkty, których nie zamawiałam, brak natomiast tych z mojego zamówienia. Dodzwonienie się do działu reklamacji graniczy z cudem, a mail, na którego odpowiedź powinnam otrzymać w ciągu 24h, pozostaje bez odpowiedzi już tydzień. NIE POLECAM!

innostrancy

16.12.2014

AVON

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość obsługi. Konsultanci starają się dopasować jak najlepszą ofertę zajęć. Kolejny plus za wygląd siłowni i sal do ćwiczeń. Miejsce godne polecenia

innostrancy

14.09.2014

Atrium

Placówka

Swarzędz, strzelecka

Nie zgadzam się (1)
Miła, szybka obsługa....
Miła, szybka obsługa. Personel bardzo uczynny. Polecam to miejsce.

innostrancy

14.09.2014

ORLEN

Placówka

Kobylnica, Poznańska 48

Nie zgadzam się (1)
Miła obsługa, choć...
Miła obsługa, choć czasem trzeba poczekać na doradcę. Brak problemu przy zwrocie zakupionego towaru.

innostrancy

14.09.2014

DECATHLON

Placówka

Poznań, Szwedzka 8

Nie zgadzam się (0)
Miła, kompetentna obsługa....
Miła, kompetentna obsługa. Polecam to miejsce!

innostrancy

04.09.2014

Shell

Placówka

Poznań, Arcybiskupa Baraniaka

Nie zgadzam się (0)
Miła, ale niezbyt...
Miła, ale niezbyt kompetentna obsługa. Szukając butów, kilkakrotnie usłyszałam "nie wiem", pomimo poszukiwań w komputerze, pracownik nie odpowiedział na moje pytania. Nie zadał sobie też trudno żeby poprosić kogoś innego o pomoc.

innostrancy

05.08.2014

DECATHLON

Placówka

Poznań, Szwedzka 8

Nie zgadzam się (0)
Obsluga na sali...
Obsluga na sali sprzedazy na poczatku wydala mi sie fachowa- doradca poswiecil mi wystarczajaca ilosc czasu. Niestety juz przy kasie okazalo sie, ze wiele z informacji przekazanych przez doradce nie jest prawdziwa-termin dostawy, koszty. Co ciekawe 2 innych klientow mialo dokladnie ten sam problem, ale nie zauwazylam zeby ktos oswiecil doradcow sprzedazowych, iz wprowadzaja klientow w blad. Ponadto zaplacilam 150zl za usluge przywiezienia i podlaczenia pralki przez "fachowcow". Skonczylo sie na tym,ze musialam biec za "fachowcami", ktorzy uwineli sie w 3minuty i odjechali, niestety nie sprawdzajac czy pralka wogole dziala.... Nie polecam tej firmy!

innostrancy

01.08.2014

EURO-NET

Placówka

Swarzędz, Poznańska 6

Nie zgadzam się (0)
Miła, sympatyczna obsługa....
Miła, sympatyczna obsługa. Kolejka szybko rozładowana, doświadczony personel. Polecam!

innostrancy

23.05.2014

KFC

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)
Miła i kompetentna...
Miła i kompetentna obsługa. Każda wizyta na tej stacji przebiega zawsze bardzo szybko i sprawnie. Polecam!

innostrancy

22.05.2014

Shell

Placówka

Poznań, 28 czerwca 1956r 419

Nie zgadzam się (0)
Miła, kompetentna obsługa....
Miła, kompetentna obsługa. Pomimo kolejki, personel poświęcił mi wystarczającą ilość czasu i dobrał ciekawą ofertę. Polecam to miejsce!

innostrancy

20.05.2014

T-Mobile

Placówka

Swarzędz, Poznańska 6

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta na bardzo słabym poziomie. Oczekiwanie na kontakt ze strony pracowników trwa bardzo długo i najczęściej kończy się koniecznością samodzielnego dzwonienia. Na domiar złego każdy z pracowników przekazuje klientowi zupełnie inne informacje. Zdecydowanie nie polecam!

innostrancy

18.04.2014

MX Music

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Sympatyczna obsługa. Personel...
Sympatyczna obsługa. Personel nie narzucał się,ale służył pomocą w każdej chwili, umiejętnie odpowiadając na wszystkie pytania. Duży wybór, ciekawe promocje.

innostrancy

24.03.2014

KappAhl

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)
Miła, uśmiechnięta obsługa....
Miła, uśmiechnięta obsługa. Zdecydowanie polecam to miejsce. Od momentu wejścia do kawiarni, do samego wyjścia czułam się jak gość. Poza bardzo ładnie podanymi posiłkami, wszystko było naprawdę smaczne.

innostrancy

24.03.2014

chilli cafe

Placówka

Poznań, Stary rynek 53/54

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był krótki, połączenie nastąpiło niemal od razu-na tym kończą się moje pozytywne wrażenia. Konsultanci- rozmawiałam z dwoma osobami- nie potrafili odpowiedzieć na bardzo proste pytanie. Za każdym razem czekałam około 4minut-w obu wypadkach byłam proszona o cierpliwość, konsultanci potrzebowali bowiem tego czasu na sprawdzenie(upewnienie się) do kiedy muszę dokonać ostatniego doładowania w ofercie Mix. Podczas oczekiwania w ciągu 50 sekund sprawdziłam tę informację w internecie. Infolinia Plusa przeżywa chyba swój najsłabszy okres, od dłuższego czasu konsultanci są niedoinformowani, obsługa jest na bardzo niskim poziomie.

innostrancy

16.03.2014

PLUS

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi