EURO-NET

(3.68)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (36 z 41)

Formularz zgłoszeniowy na...
Formularz zgłoszeniowy na ich stronie to chyba na ali expres kupili , od paru dni próbuję się z nimi skontaktować cały czas wyskakuje jakiś błąd . To jest serio jakiś żart. Chcę odzyskać obiecane pieniądze za wysyłkę na gwarancję laptopa, który do mnie przyszedł już zepsuty . Nie da się z nimi nawet skontaktować. Nie polecam nikomu. Nie pozdrawiam.

Niezweryfikowany Klient_fsUM

16.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Każdemu kto poszukuje...
Każdemu kto poszukuje sprzętu AGD, ale nie jest znawcą tematu polecam wizytę w sklepie EURO! Doświadczeni doradcy z zaangażowaniem i uśmiechem pomogą w wyborze sprzętu i dopasują parametry do naszych potrzeb i cenę do naszych możliwości. Bez cienia zniecierpliwienia zawsze wyczerpująco odpowiadają na wszystkie moje pytania - ci ludzie naprawdę wiedzą, o czym mówią! Dodatkowym atutem jest wygodny i przyjemny proces kredytowania ratalnego obsługiwany na miejscu, a częste promocje 0% i obniżki cen pozwalają zaoszczędzić sporo pieniędzy.

zarejestrowany-uzytkownik

23.04.2020

Placówka

Słupsk, Szczecińska 58

Nie zgadzam się (0)
W sklepie dokonywałem...
W sklepie dokonywałem zakupu zamrażarki MPM-100-ZS-05H. Zamówienia dokonałem przez internet szukając produktu odpowiadającego moim wymaganiom. Po odbiór osobisty zostałem zaproszony wiadomością sms . Po wejściu do sklepu personel od razu zwraca uwagę na klienta który wchodzi i jako pierwszy mówi dzień dobry. Pracownicy, w moim przypadku 2 mężczyzn zajmowało się układaniem sprzętu na półkach . Jeden z nich podszedł na mnie i zapytał w czym może pomóc ? odpowiedziałem że przyszedłem odebrać zamówioną zamrażarkę. Pracownik zaprosił mnie do stoiska gdzie sprawnie i kulturalnie wykonał czynności związane z wydaniem sprzętu. Pracownik sam zaproponował kontrolę wizualną sprzętu oraz sam zajął się rozpakowaniem urządzenia. Na koniec pracownik spakował zamrażarkę do kartonu i udostępnił mi wózek transportowy do przewiezienia sprzętu do samochodu. W sklepie bardzo dobrze wyeksponowane są towary ,a komunikacja między regałami jest bezproblemowa. Przy wszystkich towarach które oglądałem znajdowały się ceny.

Krzysztof_1915

21.11.2017

Placówka

Świętochłowice, chorzowska 19

Nie zgadzam się (0)
Towar pełnowartościowy z...
Towar pełnowartościowy z pełną gwarancją po obniżonych cenach. Szybka dostawa.

Alina_7

05.02.2017

Placówka

Warszawa, Muszkieterów 15

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo czysty...
Sklep bardzo czysty i zadbany. Asortyment odpowiednio wyeksponowany. Oferty promocyjne bardzo dobrze oznaczone. Pracownicy mili, uśmiechnięci oraz życzliwie nastawieni do klientów.

Wioletta_304

07.10.2016

Placówka

Nowy Sącz, Lwowska 80

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła, konkretna...
Bardzo miła, konkretna obsługa. Pracownik bardzo dobrze zorientowany w ofercie, chętnie udzielił odpowiedzi. Bardzo miłą obsługa przy kasie.

Lucjan_11

17.03.2016

Placówka

Rybnik, Raciborska 16

Nie zgadzam się (0)
Cierpliwa obsługa, ze...
Cierpliwa obsługa, ze sporą wiedzą na temat produktów. Potrafi doradzić, ale nie wymądrzać się. Zrobię tam jeszcze niejedne zakupy.

Marta_2205

16.05.2015

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (0)
Obsluga na sali...
Obsluga na sali sprzedazy na poczatku wydala mi sie fachowa- doradca poswiecil mi wystarczajaca ilosc czasu. Niestety juz przy kasie okazalo sie, ze wiele z informacji przekazanych przez doradce nie jest prawdziwa-termin dostawy, koszty. Co ciekawe 2 innych klientow mialo dokladnie ten sam problem, ale nie zauwazylam zeby ktos oswiecil doradcow sprzedazowych, iz wprowadzaja klientow w blad. Ponadto zaplacilam 150zl za usluge przywiezienia i podlaczenia pralki przez "fachowcow". Skonczylo sie na tym,ze musialam biec za "fachowcami", ktorzy uwineli sie w 3minuty i odjechali, niestety nie sprawdzajac czy pralka wogole dziala.... Nie polecam tej firmy!

innostrancy

01.08.2014

Placówka

Swarzędz, Poznańska 6

Nie zgadzam się (0)
Dokonywałam wraz z...
Dokonywałam wraz z mężem zakupów na raty. Dość długo czekaliśmy na doradce, ale nie to było najgorsze. Przy podpisywaniu umowy kredytowej, wyraźnie zastrzegłam, że nie chcę ubezpieczenia kredytu, a jedynie wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat w przypadku pralki. Natomiast do laptopa dodatkowe ubezpieczenie od zalania i uszkodzeń mechanicznych.W domu, po uważnym przeczytaniu umów kredytowych, zauważyłam, że oboje mamy dodatkowe ubezpieczenia-mąż typu assistance, ja na życie-łącznie na ponad 250 zł. Nie mogliśmy tego sprawdzić w sklepie, gdyż ponaglali nas czekajacy w kolejce klienci (sprzedaż ratalną obsługiwała jedna osoba).Kolejna wizyta w sklepie trwała blisko 3 godziny- tyle czasu trwało anulowanie niechcianych ubezpieczeń, podobno pracownica po raz pierwszy to robiła, musiała czekać na kierownika.Tego rodzaju praktyki z wciskaniem ubezpieczeń bez poinformowania klienta nie powinny mieć miejsca, nie robiłam awantury, gdyż powinnam przeczytać umowę-więc i moja wina w tym jest.

Ewa_1021

09.07.2014

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (0)
Mimo, ze były...
Mimo, ze były godziny poranne i sklep zupełnie pusty oczekiwanie na obsługę było bardzo długie. Kiedy już znalazł się sprzedawca, sprawdził, że żądanego towaru nie ma już na stanie. Postanowiłem wybrać inny. Czekając ponownie na obsługę znalazłem na sklepie poprzedni szukany przeze mnie produkt ale nie było go na stanie więc nie mogli mi go sprzedać. Kolejny, który wybrałem mieli na stanie w małej ilości i musieli sprawdzić czy to nie jest towar uszkodzony. To zajęło kolejne kilka minut. Czas oczekiwania był zbyt długi jak na ilość klientów obecnych w sklepie. Sprzedawca również nie bardzo wiedział czym różni się jeden produkt od drugiego.

weger

25.03.2014

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (0)
Potrzebowałam płyn czyszczący...
Potrzebowałam płyn czyszczący do monitorów lcd dlatego udałam się do sklepu Euro-Net w centrum handlowym Solaris, zresztą było mi po drodze. Miły pracownik od razu wskazał miejsce w sklepie, gdzie znajdują się takie akcesoria, mogłam wybrać spośród kilku dostępnych rodzajów. Krótka, szybka i sprawna obsługa.

MartZ

13.08.2013

Placówka

Opole, Plac Kopernika 16

Nie zgadzam się (0)
Szeroki asortyment, miła...
Szeroki asortyment, miła obsługa klienta, ciekawe propozycje prostownic do włosów, sklep przyjazny dla klienta.

Paula_48

12.08.2013

Placówka

Świdnica, Sikorskiego 22

Nie zgadzam się (0)
Chciałam kupić telewizor...
Chciałam kupić telewizor .Doradca pomógł mi wybrać lepszej jakości telewizor . Doradca był uprzejmy , aczkolwiek sprawiał wrażenie nie do końca poinformowanego odnośnie ceny dostarczenia towaru do domu. Prosił o pomoc kierownika , ale ten go nie usłyszał . Brakowało mi w obsłudze komunikatywności doradcy oraz pewności siebie .

Wioletta_231

03.04.2013

Placówka

Warszawa, Połczyńska 4

Nie zgadzam się (0)
Do tego sklepu...
Do tego sklepu zaszliśmy w poszukiwaniu telewizora. Rozważaliśmy zakup kilku telewizorów, ale chcieliśmy się poradzić jeszcze sprzedawcy. Planowaliśmy zakupić LG 42 cale 3 D. Podeszliśmy do półki i w pewnym momencie nie wiedzieliśmy jak się mamy zachować Cena między jednym a drugim telewizorem o tych samych parametrach różniła się o ponad 300 zł. Poprosiliśmy sprzedawczynie o wytłumaczenie różnicy w cenach. Nie potrafiła nam odpowiedzieć na zadane pytanie. Sprawdziła ceny. Na drugim telewizorze zmieniła cenę na mniejszą, następnie wróciła do rozmowy z koleżanką. Personel w tym sklepie to przede wszystkim młode kobiety, które w ogóle nie znają się na sprzęcie, zajęte rozmową ze sobą i pisaniem sms.

Dorota_988

14.12.2012

Placówka

Koszalin, Jana Pawła II 20

Nie zgadzam się (0)
Sklep Euro Agd...
Sklep Euro Agd zlokalizowany na terenie C.H.Krokus. Obserwacja dotyczy obsługi na I pietrze - dział elektronika. Kilka razy w ostatnich dniach byłam w tym sklepie, szukałam asortymentu do tabletu /opakowanie, rysik/. Nie łatwo zorientować się, gdzie są poszczególne poszukiwane przeze mnie rzeczy, bowiem sklep przyjął taktykę rozmieszczania asortymentu według nazw - czyli dział torby, opakowania na tablety osobno inny mniejszy asortyment osobno. Chodziłam od półki do półki bowiem zależało mi na kupnie jakiejkolwiek torby zabezpieczającej, niestety ciężko trafić na tzw. 7 cali, producenci chyba zapomnieli o takich modelach. Pracownicy przy kasie obecni, obsługują towar, ubrani w koszulki z logo sklepu. Udaje mi się poprosić po jakimś tam czasie pana do pomocy, jednak on idzie na magazyn i nie ma czasu, mówi, by zwrócić się do kogoś innego po pomoc. Szukam dalej na półce nie ma potrzebnej rozmiarówki, półka z torbami to tak na prawdę kilka wieszaków bliżej tzw. części sklepu już z drobnym agd niestety towar poukładany nieskładnie na ścianie, brak cen, pojedyncze modele. Kieruję się w stronę kasy, by poprosić kogoś z obsługi o pomoc i mijam po drodze kolejną półkę z torbami, etui - czyli kolejne miejsce, jednak towaru brak, tego co szukam. Przy kasie udaje mi się poprosić o pomoc Pana. Wskazuje miejsce - stojak obok lady (bliżej pralek) gdzie s,ą tylko zwykłe etui. Nie wiem kto z pracowników tutaj ustawił tą ekspozycję, która nie jest widoczna dla tych co potrzebują, a nie zachęca do zakupu przypadkowych klientów, bowiem jest to etui pod tzw. 7 calowy tablet. Dostępne dwa modele, kilka kolorów, najprostsze wykonanie, cena... 1/4 wartości tabletu a są to nie małe pieniądze. Rysik do tabletu niedostępny, chodziło mi o konkretny model znanej firmy. Trzeba czekać, może będzie dostawa. Jak oceniam obsługę? Za mało pracowników, nikt na sali sprzedaży nie zapytał klienta czy coś potrzebuję, czy w czymś trzeba pomóc, nie ma zainteresowania ze strony pracowników klientem, który zjawia się na tej części sklepu. Obsługa przy stoisku obsługi kieruje klienta do kasy, po zapłacie – przedstawieniu dowodu zakupu towar wydawany, paragon wydawany. Ceny pod towarami na pólkach w większości asortymentu podane, jednak na części z torbami do laptopów brak cen. Asortyment typu rysiki do tabletów, skromne opisy – nazwa firmy i nic poza tym, przydałoby się coś więcej typu do jakich modeli, które są na sklepie dostępne pasują. Reklamki aktualna oferta dostępna – w wyznaczonych miejscach: przy kasie, przy wejściu na parterze, obok bramek.

czystairlandia

07.10.2012

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (1)
Zepsuła nam się...
Zepsuła nam się stara Drukarka a ,że córka często skanuje materiały pilnie potrzebna była nowa. Udaliśmy się więc do Poznania celem zakupu . O dziwo sklep był pusty , szybko nalazłem sprzedawcę , który podszedł do stoiska z drukarkami. Wybór co prawda nie był wielki , za to ceny bardzo atrakcyjne. Wytłumaczył mi ,którą by tak naprawdę polecił i dlaczego. Znał się na rzeczy , nie wciskał nam produktu z górnej półki co bardzo mi się spodobało. Nasza transakcja odnośnie zakupu była sprawan i szybka. Może z racji tego iż nie było klientów . W calutkim sklepie czysto i przyjemnie. Co do obsługi nie zgłaszam jakiś zatrzeżeń. Sprzedawcy ubrani jednakowo co rzuca się w oczy. Polecam

Koziorożec

29.09.2012

Placówka

Poznań, Opieńskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się na terenie centrum handlowego Echo. Przed sklepem spory parking dla klientów. Dobrze oznakowane wejście i dojście do sklepu. Sklep w miare przestronny z dobrze wyeksponowanym oferowanym asortymentem. Jak do tej pory byłem zadowolony z wizyt w tym sklepie to tym razem niestety nie jestem. Obsługi praktycznie brak na sklepie, zero możliwości dowiedzenia się o dostepnośc asortymentu. Większość towaru dostepna wyłacznie z wystawki. Bardzo powolna i mało miła obsługa kasowa. Osoby z obsługi postepowały jakby były pierwszy raz w pracy.

zarejestrowany-uzytkownik

02.09.2012

Placówka

Bełchatów, Kolejowa 4

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się na terenie centrum handlowego Echo. Dobrze oznakowana lokalizacja sklepu. Przed sklepem dość sporo miejsc parkingowych. Sklep niezbyt obszerny ale z dobrze i czytelnie rozmieszczonym asortymentem. Obsługa aktywnie reaguje na obecność klienta. Profesjonalne i rzetelne podejście do klienta, dobre doradztwo. Szybka obsługa kasowa.

zarejestrowany-uzytkownik

23.08.2012

Placówka

Bełchatów, Kolejowa 4

Nie zgadzam się (0)
W sklepie Euro...
W sklepie Euro NET gdzie kupowałam ostatnio pralkę spotkała mnie niesłychanie miła i profesjonalna obsługa. Pan Bartek( z charakterystyczną bródką) udzielił mi wielu cennych rad, był bardzo kompetentny i pomocny,a do tego niewiarygodnie sympatyczny. Wcześniej u tego samego pracownika sklepu kupowałam kuchenkę i sprzęt AGD i mogę śmiało powiedzieć, że dzięki radom i wskazówkom Pana Bartka dokonałam najlepszego wyboru. Bardzo serdecznie polecam zarówno ten sklap jak i tego pracownika.

katekon

06.07.2012

Placówka

Gliwice, Łabęcka 26

Nie zgadzam się (0)
NOWO OTWARTY SKLEP;...
NOWO OTWARTY SKLEP; PEŁNY W MIARĘ ASORTYMENT. PERSONELU DUUUŻO ALE KOMPETENCJE ŻADNE! PANOWIE PIĘKNIE CZYTAJĄ INFORMACJE Z OPAKOWAŃ{TYLE TO I JA POATRFIĘ} PONADTO NIE SĄ SPECJALNIE ZAINTERESOWANI KLIENTAMI ,WOLĄ STAĆ I UDAWAĆ ŻE NIE WIDZA ALBO ŻE SA BARDZO ZAJĘCI NP ROZMOWĄ , STUKANIEM W KLAWIATURĘ KOMPUTERA.WŁAŚCIWIE TO KLIENT TROSZKE PRZESZKADZA.

Beata_866

08.06.2012

Placówka

Wrocław, Tyniecka 4

Nie zgadzam się (0)

EURO-NET

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż EURO-NET?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Formularz zgłoszeniowy na...
Formularz zgłoszeniowy na ich stronie to chyba na ali expres kupili , od paru dni próbuję się z nimi skontaktować cały czas wyskakuje jakiś błąd . To jest serio jakiś żart. Chcę odzyskać obiecane pieniądze za wysyłkę na gwarancję laptopa, który do mnie przyszedł już zepsuty . Nie da się z nimi nawet skontaktować. Nie polecam nikomu. Nie pozdrawiam.