Opinie użytkownika (30)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Itaka to...
Rewelacyjnie. Itaka to godna polecenia firma turystyczna. Kilkakrotnie korzystaliśmy z ich usług i byliśmy zadowoleni pod wszystkimi względami. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Przejazd pociągiem...
Super. Przejazd pociągiem pendolino był prawdziwą przyjemnością. Pociąg czysty, punktualny odjazd i przyjazd, miła obsługa. Jedyny minus to fakt, że sprzedano dwa bilety na to samo miejsce i przy komplecie pasażerów byłby to duży problem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa bardzo...
Super. Obsługa bardzo miła i skupiona na kliencie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

13.06.2017

Calypso Fitness Club

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła obsługa. Bogaty asortyment i liczne akcje promocyjne. Zawsze miła i uczynna obsługa przy kasie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Szybka i...
Rewelacyjnie. Szybka i sprawna realizacja zamówienia. Bezproblemowy odbiór w aptece stacjonarnej.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Uzyskałam nieprawidłowe...
OK. Uzyskałam nieprawidłowe informacje o terminie realizacji mojego zamówienia (zostało dostarczone 2 dni później niż deklarował to pracownik w rozmowie telefonicznej), po złożeniu reklamacji otrzymałam rekompensatę w postaci bezpłatnej dostawy następnego zamówienia.Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Urszula_514

13.06.2017

CEFARM24.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Szeroka oferta...
Rewelacyjnie. Szeroka oferta wizyt u lekarzy różnych specjalizacji, niekiedy dosyć długi czas oczekiwania na wizyty lub badania. Bardzo dobra organizacja rejestracji. Ostatnio wprowadzono ułatwienie w postaci smsowego potwierdzania wizyt.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Niekiedy trudno...
Rewelacyjnie. Niekiedy trudno jest znaleźć pracownika, który może nam pomóc. Jeśli już rozmawiamy z pracownikiem, to zajmuje się nami w sposób nie budzący zastrzeżeń.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Urszula_514

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Świetny asortyment...
Rewelacyjnie. Świetny asortyment i dużo akcji promocyjnych. Personel w sklepie zawsze bardzo miły i skłonny do pomocy. Moja ulubiona drogeria.

Urszula_514

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miły i...
Rewelacyjnie. Miły i pomocny personel. Dobrze oznaczone promocje.

Urszula_514

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Dosyć długie...
Świetnie. Dosyć długie kolejki oczekiwania na wizyty u lekarzy niektórych specjalności. Sprawny kontakt telefoniczny i możliwość rezerwacji wizyt online. Dostęp do wyników online i historii wizyt bardzo cenny. W placówkach miła obsługa.

Urszula_514

12.12.2016

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Czasem trudno...
Świetnie. Czasem trudno znaleźć doradcę w sklepie,a samemu trudno coś znaleźć w tak dużym sklepie. Zakupy online bezproblemowe. Szybka dostawa z odbiorem w sklepie lub do paczkomatu za darmo. Często robię tam zakupy.

Urszula_514

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zakupy u...
Rewelacyjnie. Zakupy u konsultantki. Szybko i profesjonalnie.

Urszula_514

12.12.2016

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Często robię...
Źle. Często robię zakupy online i strona często przy większych akcjach promocyjnych nie działa poprawnie i nie można dokonać zakupu. Procownik infolinii udzielił mi nieprawidłowej informacji o sposobie rozwiązania problemu i nie mogłam przez to skorzystać z promocji. Obsługa w sklepie bardzo szybka i miła. Rekomendacja za dobre ceny i w miarę dobry towar.

Urszula_514

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jest rozczarowana...
OK. Jest rozczarowana sposobem rozwiązywania reklamacji i nie przestałam tam kupować obuwie dla dzieci. W sklepie dosyć trudno znaleźć buty we właściwym rozmiarze - pomieszane pudła.

Urszula_514

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi