CEFARM24.pl

(4.07)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (40 z 40)

Kupiłam kilka rzeczy,...
Kupiłam kilka rzeczy, ale okazało się, że jednej nie było. Kurier przyjechał szybko, terminy ważności długie. Generalnie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

31.01.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_549

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_828

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Moje zamówienie...
Super. Moje zamówienie w Cefarm24 zostało zrealizowane błyskawicznie, w dodatku otrzymałam liczne gratisy. Jestem bardzo zadowolona z ich obsługi - wszystko szybko i sprawnie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Sebhka

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Oktawia_13

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

osti.ata

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2461

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miły, uprzejmy...
Rewelacyjnie. Miły, uprzejmy personel, chętnie doradzają klientowi. Sprowadzają leki na zamówienie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Violetta_49

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5923

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Astra_1

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK. Uzyskałam nieprawidłowe...
OK. Uzyskałam nieprawidłowe informacje o terminie realizacji mojego zamówienia (zostało dostarczone 2 dni później niż deklarował to pracownik w rozmowie telefonicznej), po złożeniu reklamacji otrzymałam rekompensatę w postaci bezpłatnej dostawy następnego zamówienia.Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Urszula_514

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Agnieszka_350

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Możliwe, że...
Słabo. Możliwe, że trafiłam na po prostu zły dzień pracownikaNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Anna_5925

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Iwona_749

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dajana_1

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Dostepne przez...
Rewelacyjnie. Dostepne przez cala dobe.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Roman_132

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Aware

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jokoma

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2383

13.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

CEFARM24.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CEFARM24.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kupiłam kilka rzeczy,...
Kupiłam kilka rzeczy, ale okazało się, że jednej nie było. Kurier przyjechał szybko, terminy ważności długie. Generalnie polecam.