Opinie użytkownika (20)

Niski poziom pomocy...
Niski poziom pomocy ze strony obsługi, pracownik sklepu zapytany przeze mnie o pomoc przy znalezieniu odpowiedniej rurki PCV nie potrafił mi pomóc, mówił bardzo ogólnikowo i ostatecznie w żaden sposób nie pomógł w znalezieniu odpowiedniego produktu. Poza tym był nieuprzejmy i sprawiał wrażenie, że przeszkadzam mu w pracy.

Subramaryan Chandrasekhar

05.04.2023

Leroy Merlin

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wysoka jakość produktów...
Wysoka jakość produktów w porównaniu z konkurencją

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

Gatta

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kompetentna obsługa
Bardzo kompetentna obsługa

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór świetnych...
Duży wybór świetnych produktów

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

TK Maxx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sklepie jest...
W sklepie jest mnóstwo produktów, których nie znajdę nigdzie indziej

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

Dealz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry stosunek jakości...
Dobry stosunek jakości do ceny

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, produkty bardzo wysokiej jakości

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

Czas na herbatę

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nieprzyjemna obsługa sklepu,...
Nieprzyjemna obsługa sklepu, mały wybór produktów

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Prosty, intuicyjny portal
Prosty, intuicyjny portal

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Znakomity stosunek jakości...
Znakomity stosunek jakości do ceny

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

player.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza oferta spośród...
Najlepsza oferta spośród platform streamingowych

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023
Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra platforma,...
Bardzo dobra platforma, szeroka oferta filmów i seriali

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna strona, można...
Świetna strona, można znaleźć dobry samochód w uczciwej cenie

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

otomoto.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z przedstawicielami...
Kontakt z przedstawicielami firmy dość dobry, aczkolwiek ich marketing telefoniczny jest bardzo nachalny i niekulturalny

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Znakomity bank, szybki...
Znakomity bank, szybki kontakt, świetna, intuicyjna aplikacja mobilna

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kompetentni eksperci, aczkolwiek...
Kompetentni eksperci, aczkolwiek przekazywali podczas spotkań zbyt mało materiałów i konkretnych informacji. O dużo kwestii trzeba się ich dopytywać.

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank z, którym...
Bank z, którym trudno się skontaktować, długi czas oczekiwania na odebranie telefonu na infolinii, mało sympatyczni konsultanci

Subramaryan Chandrasekhar

03.01.2023

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miałem okazję kilka...
Miałem okazję kilka razy korzystać z usług firmy Uber, w większości przypadków doświadczenia były pozytywne - sympatyczni kierowcy, którzy bezpieczenie przewieźli mnie z punktu A do punktu B. Niestety zdarzył się jeden mało przyjemny wyjątek. W Warszawie korzystałem z usług Ubera, którego poprosiłem o zostawienie kolegi, który ze mną jechał, koło stacji metra. Niestety kierowca chyba słabo znał Warszawę, w której mieszkam od urodzenia i której topografię znam całkiem nieźle. Jechał trasą zupełnie absurdalną, w kierunku przeciwnym, który oddalał nas od metra. Po zwróceniu mu uwagi, że jedzie złą trasą, kierowca odpowiedział, że wie co robi i żebym mu nie przeszkadzał w prowadzeniu pojazdu. Zdenerwowałem się i poprosiłem, żeby się zatrzymał, ponieważ nie czuje się bezpiecznie w samochodzie z nim. Nie zatrzymał się, powtórzył tylko pewny siebie, że jedzie prawidłową trasą. Była to bzdura, trasa kierowała nas w całkowicie przeciwnym kierunku. W końcu z około 10 - minutowym opóźnieniem w stosunku do normalnej trasy do stacji metra, dojechaliśmy do celu mojego kolegi. Wtedy również podziękowałem za dalszą podróż, na co kierowca się zdenerwował, że nie rozumie mojej postawy i obaw. Nie wchodziłem już w niepotrzebną dyskusję z kierowcą. Podróż ta zniszczyła jakiekolwiek moje zaufanie do firmy Uber i od tamtej pory unikam korzystania z ich usług.

Subramaryan Chandrasekhar

23.04.2022

Uber

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem sklep Castorama...
Odwiedziłem sklep Castorama w celu zakupu rurek PCV. Nie mogłem niestety znaleźć działu w sklepie, w którym mógłbym odszukać takie rurki. Po spytaniu się pracownika działu z oświetleniem udało mi się dzięki informacjom uzyskanym od niego znaleźć stanowisko z rurkami PCV w dziale hydraulicznym. Niestety nie byłem w stanie odszukać rurki o konkretnych, poszukiwanych przeze mnie wymiarach w związku z czym spytałem się pracownika działu hydraulicznego czy posiadają konkretny rodzaj rurek PCV. Pracownik wyraził zdziwienie, że nie jestem w stanie ich odnaleźć. Powiedział, że są przecież w danym miejscu (wskazał dokładnie, w którym) i że jest dziwne, że nie byłem w stanie ich znaleźć. Nie chciałem już komentować tego zachowania w związku z czym poszedłem do miejsca wskazanego przez doradcę klienta. Udało mi się znaleźć poszukiwane rurki. Niestety nie byłem pewien czy zawierają one metalowe elementy, a było dla mnie bardzo istotne, aby takich elementów w rurce nie było. Podszedłem ponownie do doradcy klienta. Zapytałem się go czy rurka posiada elementy metalowe. Powiedział, że nie wie i mogę sam to sprawdzić, co zrobiłem. Nie byłem jednak pewien na 100% czy rurki nie mają takich elementów, więc poprosiłem go ponownie o sprawdzenie jego "fachowym" okiem czy na pewno rurki nie są wzmacniane metalem. Doradca klienta nie chciał tego zrobić mówiąc, że skoro sprawdziłem, że nie ma to znaczy, że nie ma. Nie chcąc już tracić czasu na jałową dyskusję odszedłem i dokonałem w kasie zakupu rurek, chociaż nadal miałem wątpliwości czy nie posiadają w sobie metalu. Na szczęście nie były wzmocnione metalem jak się później okazało, ale bardziej profesjonalne zachowanie niesympatycznego doradcy klienta oszczędziłoby mi sporo stresu.

Subramaryan Chandrasekhar

23.04.2022

Castorama

Placówka

Warszawa, ul. Popularna 71

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłem do przedstawiciela...
Dzwoniłem do przedstawiciela tej firmy w celu złożenia zapytania czemu mój rachunek za korzystanie z telefonu komórkowego został dodatkowo obciążony opłatą w wysokości 4 PLN. Nie mogłem znaleźć informacji o tym w aplikacji T - Mobile na telefonie z tego względu, że jej obsługa jest mało intuicyjna. Po długim czasie oczekiwania (około 6 - 7 minut) zostałem w końcu połączony z konsultantką. Jej ton głosu od początku rozmowy nie był zbyt przyjemny i nie sprawiała ona osoby chętnej do pomocy. Po wytłumaczeniu w jakiej sprawie dzwonię, konsultantka w pierwszej kolejności skrytykowała mnie, że dzwonię w akurat z takim pytaniem. Powiedziała, że mogłem sprawdzić źródło dodatkowego obciążenia mojego rachunku w aplikacji. Dopiero po skrytykowaniu mnie zdecydowała się sprawdzić co jest przyczyną obciążenia rachunku. Okazało się, że było to spowodowane wysłaniem sms - a na telefon stacjonarny co zgodnie z cennikiem operatora jest usługą dodatkowo płatną. Po uzyskaniu takiej informacji jeszcze raz konsultantka wytłumaczyła mi, że ten telefon był niepotrzebny wyłącznie zajmując mój czas. Nie widziałem potrzeby kontynuowania tego tematu w związku z czym grzecznie podziękowałem za rozmowę i się rozłączyłem. Nie stanowiło dla mnie problemu dodatkowe, drobne obciążenie rachunku, ale wyraźnie nieprzyjemny ton głosu konsultantki telefonicznej był czymś niedopuszczalnym, ponieważ jest ona w pracy i powinna klienta traktować z szacunkiem. Co więcej nie prosiłem konsultantki o wyrażanie opinii na temat mojej umięjętności obsługi aplikacji sieci T - Mobile, a jedynie o konkretną informację, którą uzyskałem mniej więcej po 2 minutach słuchania o tym, że wykonany telefon jest niepotrzebny. Nie polecam nikomu współpracy z takimi osobami.

Subramaryan Chandrasekhar

23.04.2022

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi