Opinia użytkownika: Subramaryan Chandrasekhar
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Odwiedziłem sklep Castorama w celu zakupu rurek PCV. Nie mogłem niestety znaleźć działu w sklepie, w którym mógłbym odszukać takie rurki. Po spytaniu się pracownika działu z oświetleniem udało mi się dzięki informacjom uzyskanym od niego znaleźć stanowisko z rurkami PCV w dziale hydraulicznym. Niestety nie byłem w stanie odszukać rurki o konkretnych, poszukiwanych przeze mnie wymiarach w związku z czym spytałem się pracownika działu hydraulicznego czy posiadają konkretny rodzaj rurek PCV. Pracownik wyraził zdziwienie, że nie jestem w stanie ich odnaleźć. Powiedział, że są przecież w danym miejscu (wskazał dokładnie, w którym) i że jest dziwne, że nie byłem w stanie ich znaleźć. Nie chciałem już komentować tego zachowania w związku z czym poszedłem do miejsca wskazanego przez doradcę klienta. Udało mi się znaleźć poszukiwane rurki. Niestety nie byłem pewien czy zawierają one metalowe elementy, a było dla mnie bardzo istotne, aby takich elementów w rurce nie było. Podszedłem ponownie do doradcy klienta. Zapytałem się go czy rurka posiada elementy metalowe. Powiedział, że nie wie i mogę sam to sprawdzić, co zrobiłem. Nie byłem jednak pewien na 100% czy rurki nie mają takich elementów, więc poprosiłem go ponownie o sprawdzenie jego "fachowym" okiem czy na pewno rurki nie są wzmacniane metalem. Doradca klienta nie chciał tego zrobić mówiąc, że skoro sprawdziłem, że nie ma to znaczy, że nie ma. Nie chcąc już tracić czasu na jałową dyskusję odszedłem i dokonałem w kasie zakupu rurek, chociaż nadal miałem wątpliwości czy nie posiadają w sobie metalu. Na szczęście nie były wzmocnione metalem jak się później okazało, ale bardziej profesjonalne zachowanie niesympatycznego doradcy klienta oszczędziłoby mi sporo stresu.