Opinia użytkownika: Subramaryan Chandrasekhar
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dzwoniłem do przedstawiciela tej firmy w celu złożenia zapytania czemu mój rachunek za korzystanie z telefonu komórkowego został dodatkowo obciążony opłatą w wysokości 4 PLN. Nie mogłem znaleźć informacji o tym w aplikacji T - Mobile na telefonie z tego względu, że jej obsługa jest mało intuicyjna. Po długim czasie oczekiwania (około 6 - 7 minut) zostałem w końcu połączony z konsultantką. Jej ton głosu od początku rozmowy nie był zbyt przyjemny i nie sprawiała ona osoby chętnej do pomocy. Po wytłumaczeniu w jakiej sprawie dzwonię, konsultantka w pierwszej kolejności skrytykowała mnie, że dzwonię w akurat z takim pytaniem. Powiedziała, że mogłem sprawdzić źródło dodatkowego obciążenia mojego rachunku w aplikacji. Dopiero po skrytykowaniu mnie zdecydowała się sprawdzić co jest przyczyną obciążenia rachunku. Okazało się, że było to spowodowane wysłaniem sms - a na telefon stacjonarny co zgodnie z cennikiem operatora jest usługą dodatkowo płatną. Po uzyskaniu takiej informacji jeszcze raz konsultantka wytłumaczyła mi, że ten telefon był niepotrzebny wyłącznie zajmując mój czas. Nie widziałem potrzeby kontynuowania tego tematu w związku z czym grzecznie podziękowałem za rozmowę i się rozłączyłem. Nie stanowiło dla mnie problemu dodatkowe, drobne obciążenie rachunku, ale wyraźnie nieprzyjemny ton głosu konsultantki telefonicznej był czymś niedopuszczalnym, ponieważ jest ona w pracy i powinna klienta traktować z szacunkiem. Co więcej nie prosiłem konsultantki o wyrażanie opinii na temat mojej umięjętności obsługi aplikacji sieci T - Mobile, a jedynie o konkretną informację, którą uzyskałem mniej więcej po 2 minutach słuchania o tym, że wykonany telefon jest niepotrzebny. Nie polecam nikomu współpracy z takimi osobami.