Uber

(3.37)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (44 z 181)

Niskie ceny
Niskie ceny

Klient_oWf3

17.12.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Masakra!! Kierowca kilkukrotnie...
Masakra!! Kierowca kilkukrotnie odrzucał kurs dodatkowo kierowca nie komunikatywny oraz nie uprzejmy. Nie polecam

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Taksówka dojechała na...
Taksówka dojechała na czas miły kierowana czysto nie śmierdziało.

maciek_lesiew1

14.11.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jedna z najgorszych...
Jedna z najgorszych firm. Jakość obsługi online jest żenująca. Nie odpisują wyczerpująco na pytania. Bezprawnie przetwarzają dane osobowe pomimo zaznaczenia opcji że nie chce się otrzymywać powiadomień reklamowych i z pozycji aplikacji są te powiadomienia wyłączone. Utrudniają zamknięcie kont nie odpisują długo. Doliczają opłaty dodatkowe ze przejazdy i za każdym razem trzeba pisać reklamację. W Bolcie takich problemów w ogóle nie ma. Zamawiając z kolei w Uber Eats posiłek, nie realizują zgłoszeń i zamrażają pieniądze i trzeba długo czekać na zwrot. W pyszne.pl zwrot środków jest w ciągu kilku minut.

Klient_WHeR

13.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze działająca...
Bardzo dobrze działająca aplikacja, poszerzenie przewoźnika o wybór większych samochodów lub podróży z kobietą jako kierowcą. Zamawianie podjazdu działa bardzo dobrze, opiniowanie kierowców również.

Klient_nT3N9

01.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
O wiele lepszy...
O wiele lepszy i tańszy wybór niż taxi. Możliwość podpięcia lokalizacji też jest tutaj wielkim plusem.

agata.swietek96

12.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Często korzystam jeśli...
Często korzystam jeśli mam dzień bez samochodu

MartaRz

18.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjni kierowcy i...
Rewelacyjni kierowcy i ceny

HD_OLHi

17.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bywało lepiej
Bywało lepiej

Pyjter

11.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Serwis pozwalający zarówno...
Serwis pozwalający zarówno zarabiać jako kierowca jak i również korzystać z usług oferujących przejazd. Do plusów zaliczyć można z pewnością łatwość obsługi aplikacji. Minusem pozostają zmieniające się w zależności od zapotrzebowania stawki oraz mała dostępność poza większymi miastami

Klient_6JZOc

31.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Miałem okazję kilka...
Miałem okazję kilka razy korzystać z usług firmy Uber, w większości przypadków doświadczenia były pozytywne - sympatyczni kierowcy, którzy bezpieczenie przewieźli mnie z punktu A do punktu B. Niestety zdarzył się jeden mało przyjemny wyjątek. W Warszawie korzystałem z usług Ubera, którego poprosiłem o zostawienie kolegi, który ze mną jechał, koło stacji metra. Niestety kierowca chyba słabo znał Warszawę, w której mieszkam od urodzenia i której topografię znam całkiem nieźle. Jechał trasą zupełnie absurdalną, w kierunku przeciwnym, który oddalał nas od metra. Po zwróceniu mu uwagi, że jedzie złą trasą, kierowca odpowiedział, że wie co robi i żebym mu nie przeszkadzał w prowadzeniu pojazdu. Zdenerwowałem się i poprosiłem, żeby się zatrzymał, ponieważ nie czuje się bezpiecznie w samochodzie z nim. Nie zatrzymał się, powtórzył tylko pewny siebie, że jedzie prawidłową trasą. Była to bzdura, trasa kierowała nas w całkowicie przeciwnym kierunku. W końcu z około 10 - minutowym opóźnieniem w stosunku do normalnej trasy do stacji metra, dojechaliśmy do celu mojego kolegi. Wtedy również podziękowałem za dalszą podróż, na co kierowca się zdenerwował, że nie rozumie mojej postawy i obaw. Nie wchodziłem już w niepotrzebną dyskusję z kierowcą. Podróż ta zniszczyła jakiekolwiek moje zaufanie do firmy Uber i od tamtej pory unikam korzystania z ich usług.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kontakt szybki i...
Kontakt szybki i bardzo precyzyjny.

Szymon_400

16.10.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Otrzymaliśmy informację zwrotną...
Otrzymaliśmy informację zwrotną szybko. Była ona również kompletna.

Szymon_400

12.10.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Koszty przejazdów są...
Koszty przejazdów są niskie, a do tego można obserwować jak szybko dojedzie kierowca. Zazwyczaj trwa to dosłownie kilka minut.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

16.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo korzystne ceny...
Bardzo korzystne ceny przejazdów ! Aplikacja bardzo łatwa w obsłudze. Nie trzeba dzwonić i mieć gotówki przy sobie, pobiera pieniądze od razu z konta. z przypisanej karty. Jedyny minus, że często kierowcami są ukraińcy, którzy nic nie rozumieją po polsku.

Niezweryfikowany Klient_pRaW

16.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Byłam wieloletnią klientką...
Byłam wieloletnią klientką tego przewoźnika. O ile na początku nie mogłam powiedzieć złego słowa, o tyle w ciągu ostatnich miesięcy jakość obsługi drastycznie spadła. Niewykwalifikowani kierowcy, z którymi nie da się porozumieć ani w języku polskim, ani w angielskim to już norma w Uberze. Ostatnio jednak przytrafiła mi się tak nieprzyjemna sytuacja, że postanowiłam zrezygnować z przejazdów Uberem raz na zawsze! Zamówiłam przejazd na konkretną godzinę. Śpieszyłam się na lotnisko. Kierowca przyjechał spóźniony ok 15 minut. Wybrałam płatność gotówkę, wcześniej zaznaczając informację, że nie będę miała odliczonej kwoty, aby kierowca przygotował się i mógł wydać mi resztę. Kiedy kierowca w końcu przyjechał poinformowałam, że bardzo śpieszę się na samolot. Niestety, ale Pan kierowca mnie nie zrozumiał, zaczęłam więc mu tłumaczyć na migi, aby jechał trochę szybciej. Zaczął pod nosem komentować coś w swoim języku i jechał o wiele wolniej, niż mógł - jakby specjalnie. Po dojechaniu na lotnisko okazało się, że nie przygotował się na wydanie mi reszty, nie zrozumiał wiadomości, którą wysłałam. Wymusił na mnie wysoki napiwek, ponieważ nie miałam czasu rozmieniać pieniędzy. I tak cudem zdążyłam na samolot. To karygodne, poniżej jakichkolwiek standardów obsługi i zwyczajnie bezczelne zachowanie! Zatrudniać kierowców, którzy nie są w stanie komunikować się z pasażerami? Wstyd! Wolę zamówić tradycyjną taksówkę - przynajmniej będę miała pewność, że zostanę należycie obsłużona. Koniec z Uberem. Odradzam każdemu.

Niezweryfikowany Klient_OZ3x

09.03.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Coraz więcej kierowców...
Coraz więcej kierowców jest nieprofesjonalnych, bezczelnych i roszczeniowych...

Klient_xFJR

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak moziwści romzowy...
Brak moziwści romzowy z kierowcą.

Niezweryfikowany Klient_x00n

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszsytko ok, szybko...
Wszsytko ok, szybko sprawnie. Czasem problem z komunikacją z kierowcą.

Mateusz_41

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czas dojazdu zostawia...
Czas dojazdu zostawia wiele do rzucenia

Piotr_1813

28.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Uber

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Uber?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

OK.
OK.
Zgadzasz się?