Opinie użytkownika (23)

Pracownik Santander Consumer...
Pracownik Santander Consumer Banku usiłował podnieść prowizję od przyznania kredytu dla siebie usiłując klientowi "wcisnać" dodatkowe ubezpieczenie medyczne. Oczywiście nie informując go otym. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie.

Robert_690

07.08.2019

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy wstąpiłem do salonu bukmacherskiego. Nie bardzo wiedziałem, jak się po nim poruszać, obstawiać zakłady sportowe. Dzięki pomocy pracownika salonu wyszedłem stamtąd bogatszy o 100 zł.

Robert_690

05.08.2019
Nie zgadzam się (0)
Do salonu przyszedłem...
Do salonu przyszedłem z zapytaniem o możliwość przedłużenia kończącego się abonamentu dla mnie.Bez telefonu. Sprzedawca w trakcie rozmowy starał się przekonać mnie do podpisania umowy na sprzedaż usług dla 3 osób /całej rodziny/. Argumentował niższym abonamentem dla 3 osób. Prawie wyszedłszy z salonu z nowym telefonem. Dobry sprzedawca.

Robert_690

05.08.2019

Play

Placówka

Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 7

Nie zgadzam się (0)
05.05.2014 w godzinach...
05.05.2014 w godzinach porannych w "Biedronce" w Nowym Sączu, przy ul. Batalionów Chłopskich, panował bardzo duży ruch. Mnóstwo osób robiło zakupy. Tymczasem "wąskim gardłem" okazały się kasy. Do jedynej otwartej ustawiło się ponad dziesięć osób. Dopiero na interwencję klientów sklepu została otwarta druga kasa.

Robert_690

08.05.2014

Biedronka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
05.05. 2014 w...
05.05. 2014 w godzinach dopołudniowych dokonywałem zakupów w "Biedronce" przy ul. Batalionów Chłopskich w Nowym Sączu. Był bardzo duży ruch, a poruszanie się po sklepie utrudniali pracownicy, którzy w tym czasie wykładali towar. Usiłowałem kupić kosmetyki ale dwukrotnie utrudniła mi to sprzedawczyni, która, jeżdżąc wózkiem paletowym z towarem, dosłownie przestawiała mnie z miejsca na miejsce. Na dodatek gdy podszedłem do kas były czynne tylko dwie. Do każdej stało ponad 10 osób w kolejce. Dopiero po kilkakrotnym dzwonku kasjerka otworzyła trzecią kasę.

Robert_690

06.05.2014

Biedronka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
04.05.2014 dokonywałem zakupów...
04.05.2014 dokonywałem zakupów w Intrermarche w Nowym Sączu, przy ul. Nawojowskiej 1. Kupowałem chleb. Wybrałem cztery promocyjne bochenki, w cenie 0,99 zł. W koszyku z pieczywem były one wyraźnie oddzielone, ułożone osobno, od pieczywa w cenie 1,39 zł za bochenek. Były także inaczej zapakowane. Pierwsze w papierową torbę bez nadruków, drugie w takąż torbę z nadrukami. Pomimo tego kasjerka policzyła mi za wybrane pieczywo 1,39 zł za bochenek. Na moją uwagę, że chyba się pomyliła i kasuje inny gatunek pieczywa odparła, że nie i to widocznie dostawca, układający pieczywo, się pomylił!

Robert_690

06.05.2014

Intermarche

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w "Biedronce"...
Zakupy w "Biedronce" w dniu 29.04.2014 r. , w godzinach dopołudniowych,były utrudnione przez personel, który zablokował jedną z alejek, rozkładając się tam z towarem, do wyłożenia na półki. Jedna ze sprzedawczyń siedziała na podłodze sklepu, układając jednorazowe zupki w pudelku, drugi, pracownik, mężczyzna, rozmawiał z nią i kolejną sprzedawczynią o chorobie jej dziecka. A tymczasem klienci, chcąc się dostać do tej alejki, musieli wjeżdżać do niej od drugiej strony.

Robert_690

30.04.2014

Biedronka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
28.04.2014 roku kupowałem...
28.04.2014 roku kupowałem w Media Markt film animowany dla dzieci. Na półce z filmami znajdowały się dwa tytuły tego filmu z dwoma różnymi cenami; jedna wynosiła 24,99, druga 29,99 zł. Włożyłem tańszy film do koszyka i udałem się do kasy. W kasie kasjer sprawdził cenę, wybranego przeze mnie produktu i zadzwonił, aby zmieniono mu cenę tego filmu w komputerze, gdzie miał wpisaną cenę 29,99 zł. Dopiero wtedy sprzedał mi film za 24,99 złotych.Identyczna sytuacja miała miejsce z klientką, która dokonywała zakupów przede mną. Zaobserwowałem, że jej nie zgadzały się ceny książeczek dla dzieci i kasjer dokonał identycznej operacji, jak w moim przypadku.

Robert_690

30.04.2014

Media Markt

Placówka

Nowy Sącz, ul. Tarnowska 33

Nie zgadzam się (0)
17.04.2014 robiłem zakupy...
17.04.2014 robiłem zakupy w dyskoncie "Biedronka" w Nowym Sączu , przy Placu Dąbrowskiego 23. Na zakończenie zakupów chciałem jeszcze kupić tygodnik "KropkaTV". Niestety, nie było go w sprzedaży. Spytałem sprzedawczynię dlaczego nie ma w sprzedaży aktualnego programu telewizyjnego. W odpowiedzi usłyszałem, że nie ma go już od niedzieli. A to dlatego, że to centrala decyduje ile egzemplarzy tygodnika wysłać do danego sklepu, a nie kierownik tegoż. I tak wróciliśmy do centralnego planowania!

Robert_690

24.04.2014

Biedronka

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
22.04.2014 w punkcie...
22.04.2014 w punkcie "Plus" w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu przy ul. Lwowskiej 80 kupowałem doładowanie do telefonu komórkowego. Pomimo, ze byłem jedynym klientem musiałem czekać, aż sprzedawczyni skończy prywatną rozmowę telefoniczną i obsłuży mnie. Prywatną rozmowę skończyła z wyraźną niechęcią i z równą niechęcią (niemiłe spojrzenie, wolno cedzone słowa) zostałem obsłużony. Wyraźnie dała mi do zrozumienia, że przerwałem jej bardzo ważną czynność i jestem tutaj niemile widziany.

Robert_690

24.04.2014

PLUS

Placówka

Nowy Sącz, Lwowska 80

Nie zgadzam się (0)
23.04.2014 byłem na...
23.04.2014 byłem na zakupach w Carrefour w Nowym Sączu. Kupowałem pierogi z serem. Włożyłem je do koszyka i udałem się do kasy. Dopiero tutaj, zobaczyłem, że jedno opakowanie ma naklejone dwie ceny: 1,95 zł i 2,79 zł ! Bardzo zdziwiony spytałem kasjerki dlaczego jeden produkt ma dwa oznaczenia cenowe. W odpowiedzi usłyszałem, że widocznie klienci musieli prze kleić etykiety cenowe. Jako, że ekspedientka nie przekonała mnie dopytałem czy zamierza sprzedać mi ten produkt i za jaką cenę. W odpowiedzi usłyszałem, że oczywiście za droższą!

Robert_690

24.04.2014

Carrefour

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
03.04.2014 w sklepie...
03.04.2014 w sklepie Intermarche w Nowym Sączu kupienie płatków śniadaniowych było niemożliwe z powodu dokładnego zastawienia paletami z towarem do rozładunku półek ze wspomnianymi płatkami. Dodatkowo palety były rozstawione po całym sklepie tak, że nawet poruszenie się z koszykiem na zakupy, nie mówiąc o wózku na zakupy, było bardzo utrudnione. Taka sytuacja zdarza się w tym sklepie nie po raz pierwszy.

Robert_690

03.04.2014

Intermarche

Placówka

Nowy Sącz, Sucharskiego 17

Nie zgadzam się (1)
02.04.2014 robiłem zakupy...
02.04.2014 robiłem zakupy w sklepie Intermarche w Nowym Sączu, mieszczącym się w centrum handlowym Europa II. Podczas skanowania towarów przez kasjerkę nie zgodziła mi się cena mrożonej fasolki z półki w sklepie z ceną, która pojawiła się na wyświetlaczu na kasie. Na moje uwagę, dotyczącą niezgodności cen kasjerka zareagowała w ten sposób, że odeszła od kasy z feralną mrożonką w ręce, nic nie mówiąc. Wróciła po kilku minutach, wprowadziła nową cenę, zgodną z tą na półce w sklepie. I tym razem się nie odezwała. Dokończyła skanowanie produktów i podała mi ostateczną cenę zakupu. Podczas jej nieobecności uformowała się duża kolejka.

Robert_690

03.04.2014

Intermarche

Placówka

Nowy Sącz, Nowojowska 1

Nie zgadzam się (0)
28.04.2014 czekałem ponad...
28.04.2014 czekałem ponad dziesięć minut na obsługę w PZU w Nowym Sączu na Alejach Wolności 16. Będąc, w tym momencie, jedynym klientem oczekującym na obsługę. Wynikało to z tego, że, po pierwsze wszystkie stanowiska do obsługi klienta były zajęte, a jedno z nich nieczynne. A po drugie, z tego że przy jednym z stanowisk do obsługi klienta indywidualizowanego pracownica działu obsługi klienta zajmowała się plotkowaniem z koleżanką spoza PZU. Gdy pracownica działu obsługi klienta biznesowego, (ta, która pracowała przy chwilowo nieczynnym stanowisku), skończyła wprowadzać dane do komputera poprosiła mnie do stanowiska. Niestety, nie mogła mnie obsłużyć, gdyż nie potrafiła wymienić papieru w drukarce. Za to wyżaliła mi się, że tak wadliwym sprzęcie musi pracować, a kierownictwo nie chce zakupić drukarek laserowych. Poprosiła więc zajętą plotkami koleżankę żeby mnie obsłużyła. Ta dopiero wtedy zakończyła prywatną rozmowę w miejscu pracy i obsłużyła mnie.

Robert_690

30.03.2014

PZU

Placówka

Nowy Sącz, Aleje Wolności 16

Nie zgadzam się (0)
Od dwóch tygodni...
Od dwóch tygodni zakup, zapakowanego firmowo, 2,5 kg worka ziemniaków w sklepie Intermarche na ul. Nawojowskiej 1 w Nowym Sączu nieodmiennie powoduje zatrzymanie kolejki. Nie zdarzyło się jeszcze aby kasjer wiedział ile ma kosztować wspomniane opakowanie ziemniaków. Zawsze musi dopytać osobę , nadzorującą kasy. Regułą jest też nieznajomość kodu tego towaru, przez kasjerów. Jeśli akurat ziemniaki są w promocji to kasa wybija na paragonie inną cenę niż na sklepie, przy stoisku z ziemniakami.

Robert_690

22.03.2014

Intermarche

Placówka

Nowy Sącz, Nowojowska 1

Nie zgadzam się (1)
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w dniu dzisiejszym w dyskoncie "Biedronka", przy Placu Dąbrowskiego 1 w Nowym Sączu bylem siódmym klientem w kolejce. W tym czasie nie została otwarta anie jedna kasa. Gdy podszedłem do kasjerki to, po zeskanowaniu przez nią moich zakupów, poprosiłem ją o podanie tygodnika "KropkaTV", gdyż wcześniej nie zauważyłem go wystawionego przed kasami /kasjerki w tym sklepie często mają ten tygodnik obok siebie, przy kasie/. W odpowiedzi usłyszałem: "Nie ma". Spytałem: "Kiedy będzie?" Padła odpowiedź: "Mówię Panu, że nie wiem". Podziękowałem, zapłaciłem, wyszedłem z niesmakiem z tego sklepu.

Robert_690

20.03.2014

Biedronka

Placówka

Radzymin, Al. Jana Pawła II 66

Nie zgadzam się (0)
07.02.2014 złożyłem w...
07.02.2014 złożyłem w oddziale Poczty Polskiej na ul. Kolejowej 17 w Nowym Sączu deklarację, w której wyraziłem zgodę na otrzymywaniu w domowej skrzynce pocztowej listów poleconych. Od tego momentu dwukrotnie wspomniane listy polecone musiałem odbierać osobiście w tymże oddziale pocztowym. Jakby tego było mało listonosz nie fatyguje się już do mnie, pomimo, że jestem w domu tylko zostawia awiza na listy polecone w skrzynce pocztowej. Po zaistnieniu pierwszej takiej sytuacji interweniowałem w tymże oddziale pocztowym. Skutek interwencji był taki, że listonosz zostawił powtórne awizo zamiast listu poleconego.

Robert_690

17.03.2014

Poczta Polska

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
22.11.2013 udałem się...
22.11.2013 udałem się na zakupy do Supermarketu Intermarche w Nowym Sączu, na ul. Lwowskiej 101. Chciałem, zrobić zakupy spożywcze. Zacząłem cod zakupu warzyw. Chciałem kupić kiszoną kapustę z beczki.Na stoisku z warzywami/owocami nie było reklamówek foliowych ani pojemników plastikowych do opakowania. Zapytałem, więc kobietę, zmieniającą ceny, w co mogę zapakować kiszoną kapustę, skoro na wspomnianym stoisku nie ma niczego do pakowania. W odpowiedzi usłyszałem: -"Włóż ją se pan do kieszeni".!W ten sposób odpowiedziała mi pracownica Intermache w Nowym Sączu. Była to blondynka /krótko, po męsku ścięte, nieświeże włosy/, ubrana w czerwoną kamizelkę polarową na burą koszulkę. Wiek, 30 lat. Brak cech charakterystycznych.

Robert_690

23.11.2013

Intermarche

Placówka

Nowy Sącz, Lwowska 101

Nie zgadzam się (1)
09.11.2103 udałem się...
09.11.2103 udałem się do nowo otwartego hipermarketu E-Leclerc /znajdującego się w galerii "Trzy Korony"/, w celu zakupienia zabawki dla dziecka, w promocyjnej cenie. Po wejściu do sklepu kolejno pięciu, pytanych przeze mnie, pracowników nie potrafiło mi wskazać działu z zabawkami! Wreszcie, gdy sam trafiłem na ten dział, poprosiłem jednego z nich o znalezienie pracownika działu zabawek. Czekałem na jego przyjście 10 minut. Pracownica ta, pytana przeze zemnie, o tę zabawkę, stwierdziła, że ona nic nie wie na ten ten temat, bo towar często nie przychodzi do sklepu i -poszła sobie! Skierowałem się więc do punktu obsługi klienta.Tu, po 15 minutach czekania, dowiedziałem się, że zabawka nie pojawiła się w sprzedaży, pomimo umieszczenia jej w gazetce sklepu! Pracownica punktu informacji nie wiedziała, dlaczego tak się stało. Żeby uzyskać informację, na temat nieobecności promowanego towaru w sprzedaży potrzebowałem 40 minut.

Robert_690

12.11.2013

E.Leclerc

Placówka

Szczecin, Rostocka 15

Nie zgadzam się (0)
25.09.2013 roku dokonywałem...
25.09.2013 roku dokonywałem zakupów z dyskoncie spożywczym "Biedronka" w Nowym Sączu, plac Dąbrowskiego 1A. Skuszony jednodniową promocją postanowiłem zakupić deser Monte. Informacja na tablicy reklamowej, przed wejściem do sklepu głosiła: "Deser Mone, trzy kubki, czekolada gratis". Włożywszy do koszyka ów produkt udałem się do kasy. Tu spytałem, czy do deseru jest dołączona czekolada, tak, jak wynikało z informacji reklamowej. Pani kasjerka nie wiedział tego ale poszła to sprawdzić. Z otrzymanej od niej informacji wynikało, że określenie "czekolada gratis" dotyczy czekolady, zawartej w deserze!Tym, którzy sformowali tę reklamę wypada tylko pogratulować wprowadzania klientów w błąd.Sprzedawczyni: tleniona blondynka, 35 lat, 165 cm wzrostu, nieco przy tuszy. Brak znaków szczególnych. Ubrana w strój służbowy.

Robert_690

26.09.2013

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi