Opinia użytkownika: Robert_690
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: 09.11.2103 udałem się do nowo otwartego hipermarketu E-Leclerc /znajdującego się w galerii "Trzy Korony"/, w celu zakupienia zabawki dla dziecka, w promocyjnej cenie. Po wejściu do sklepu kolejno pięciu, pytanych przeze mnie, pracowników nie potrafiło mi wskazać działu z zabawkami! Wreszcie, gdy sam trafiłem na ten dział, poprosiłem jednego z nich o znalezienie pracownika działu zabawek. Czekałem na jego przyjście 10 minut. Pracownica ta, pytana przeze zemnie, o tę zabawkę, stwierdziła, że ona nic nie wie na ten ten temat, bo towar często nie przychodzi do sklepu i -poszła sobie! Skierowałem się więc do punktu obsługi klienta.Tu, po 15 minutach czekania, dowiedziałem się, że zabawka nie pojawiła się w sprzedaży, pomimo umieszczenia jej w gazetce sklepu! Pracownica punktu informacji nie wiedziała, dlaczego tak się stało. Żeby uzyskać informację, na temat nieobecności promowanego towaru w sprzedaży potrzebowałem 40 minut.