Opinia użytkownika: Robert_690
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: 28.04.2014 czekałem ponad dziesięć minut na obsługę w PZU w Nowym Sączu na Alejach Wolności 16. Będąc, w tym momencie, jedynym klientem oczekującym na obsługę. Wynikało to z tego, że, po pierwsze wszystkie stanowiska do obsługi klienta były zajęte, a jedno z nich nieczynne. A po drugie, z tego że przy jednym z stanowisk do obsługi klienta indywidualizowanego pracownica działu obsługi klienta zajmowała się plotkowaniem z koleżanką spoza PZU. Gdy pracownica działu obsługi klienta biznesowego, (ta, która pracowała przy chwilowo nieczynnym stanowisku), skończyła wprowadzać dane do komputera poprosiła mnie do stanowiska. Niestety, nie mogła mnie obsłużyć, gdyż nie potrafiła wymienić papieru w drukarce. Za to wyżaliła mi się, że tak wadliwym sprzęcie musi pracować, a kierownictwo nie chce zakupić drukarek laserowych. Poprosiła więc zajętą plotkami koleżankę żeby mnie obsłużyła. Ta dopiero wtedy zakończyła prywatną rozmowę w miejscu pracy i obsłużyła mnie.