Opinie użytkownika (19)

Do tej pory...
Do tej pory byłem zadowolony z usług, jednak po przeniesieniu mojej paczki do innego paczkomatu i nie poinformowaniu mnie o tym wcześniej co spowodowało, że musiałem jechać na drugą stronę miasta i wymuszonych przeprosinach na fb coraz bardziej mam ich fość

Reinevan

13.12.2018

InPost

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Reinevan

12.12.2016

Topaz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Reinevan

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Reinevan

12.12.2016

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Reinevan

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Reinevan

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Reinevan

09.12.2016

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Reinevan

09.12.2016

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Reinevan

09.12.2016

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Reinevan

09.12.2016

Costa Coffee

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Reinevan

09.12.2016

X-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Reinevan

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Reinevan

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wybrałem się kupić...
Wybrałem się kupić tam laptopa. Pracownik dość szybko zaczepił mnie, pytając czy nie potrzebuję pomocy. Jako, że miałem wybrany konkretny sprzęt, nie miałem okazji sprawdzić jego wiedzy, ale z tego co miałem okazję podsłuchać, inny pracownik firmy dość kompetentnie wypowiadał się na temat innego komputera, doradzając klientce sprzęt, który będzie jej potrzebny. Obsługa szybka, jednak pan wprowadził nas na minę, bowiem nie uprzedził nas, że "przygotowanie komputera do działania" jest usługą płatną. Pewnie i tak bym za to zapłacił, jednak wypadałoby uprzedzić. Oprócz tego próbował wcisnąć nam ubezpieczenie dodatkowe, jednak nie robił tego zbyt nachalnie. Ogólnie jestem zadowolony z obsługi.

Reinevan

19.03.2011

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, CH Warszawa Wileńska, ul. Targowa 72

Nie zgadzam się (5)
Wybrałem się tam,...
Wybrałem się tam, ze względu na najmniejszą kolejkę do kas. Stojąc w kolejce pomyślałem, że to może być głupi pomysł - skoro jest mało ludzi, znaczy fajnie nie jest. Ale trudno - raz kozie śmierć. Pani za kasą troszeczkę "zmęczona życiem", jednak obsługiwała klientów dość szybko i sprawnie. Lokal oferuje dość duży wybór produktów. Za niecałe 20 złotych można zjeść tam kawałek dobrej rybki, a do tego wybieramy sobie dowolne dodatki w ilościach takich, jakie chcemy. Można zatem skomponować sobie całkiem sporą, lub jak kto woli mniejszą porcję. Jeśli chodzi o dodatki pt. sałatki etc to spodobał mi się pomysł, żeby dokładnie wymienić składniki - nie trzeba pytać nikogo i można spokojnie wybrać sobie, to co się lubi, albo to na co nie jest się uczulonym. Jedzenie ogółem smaczne - panierowana ryba ma tendencje do "wyskakiwania z panierki" ale nie jest to jakiś ogromny minus. Podsumowując ciekawe miejsce i pewnie wybiorę się tam jeszcze kiedyś na obiad.

Reinevan

16.02.2011

Nord Fish

Placówka

Warszawa, Al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (2)
Miejsce wręcz kultowe...
Miejsce wręcz kultowe dla studentów Akademii. Lokal jest niestety malutki.Większość jednak klientów wybiera obsługę na wynos. Obsługa bardzo sympatyczna - pomimo, że w kebabie wydaje się, że nie ma za wiele możliwości wyboru, sympatyczny pan potrafi powiedzieć co, jak i doradzić wybór. Jednak podstawową zaletą tego miejsca jest smak potraw. Duży dobór surówek, wyśmienite chrupiące mięso, smakowita bułeczka do tego czas na czekanie przyzwoity - nawet przy większej ilości klientów czekanie nie trwa godzinami. Ceny akceptowalne. Muzyka w lokalu nie przeszkadza. Ogółem fajne miejsce, które warto wybrać jeśli ktoś lubi taką kuchnię.

Reinevan

02.02.2011

Kebab ORAN

Placówka

Warszawa, Chruściela

Nie zgadzam się (4)
Apteka nowoczesna, ładny...
Apteka nowoczesna, ładny wygląd, wnętrze czyste. Kolejki bywają jednak czas obsługi jest akceptowalny. Personel kompetentny, potrafi udzielić informacji na temat zamienników, pomóc w wyborze leku, jeżeli nie bardzo wie się jaki lek wybrać. Otrzymałem informacje na temat zamienników. Obsługa trwała szybko. Apteka posiada dość duży asortyment, czasami jednak na konkretne leki trzeba czekać - konieczność umówienia się na konkretny termin.

Reinevan

02.02.2011

Aralia

Placówka

Wołomin, Kobyłkowska 15

Nie zgadzam się (4)
Parking przed sklepem...
Parking przed sklepem odśnieżony. Wózki są i co najważniejsze nie potrzeba monety do ich odblokowania. Ceny produktów nie występujących w gazetce wyższe niż w innych marketach. ciężko znaleźć wybrane produkty ze względu na słabe oznaczenia regałów. Całkiem niezłą piekarnia - smaczne pieczywo. Ale najważniejsze są kolejki przy kasach. Ogromne. Nie pomagają nawet kasy samoobsługowe. Jedyny plus to dział gorący oddzielony od reszty hali sprzedaży dzięki czemu nie trzeba się przeciskać między osobami jedzącymi. Ogółem sklep oceniam na lekki minus.

Reinevan

19.12.2010

Tesco

Placówka

Warszawa, Stalowa 60/64

Nie zgadzam się (3)
Mam w tym...
Mam w tym banku konto od prawie dwóch lat. Nie mam na co narzekać. Bank jest tani - bezpłatne prowadzenie konta karta gratis i w praktyce nie poniosłem żadnych kosztów prowadzenia konta. Czytelny serwis transakcyjny - łatwo znaleźć potrzebne informacje. Nie próbują na siłę sprzedać mi swoich produktów (telefony z ofertą sprzedaży dostałem chyba dwa razy - konsultanci sympatyczni). Jedyny minus to czasy sesji przelewów - przelew zrobiony po czternastej wychodzi z banku następnego dnia - ale nie jest to jakiś ogromny problem. Z infolinii nie korzystałem zbyt często, ale po zalogowaniu się jako klient czas oczekiwania był w akceptowalnych granicach, a sprawa z którą dzwoniłem została załatwiona szybko. Podsumowując mBank proponuje dobre darmowe konto.

Reinevan

18.12.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (5)
18.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam, bardzo dziękuję Panu za opinię na temat funkcjonalności konta internetowego w mBanku. Każdego dnia czynimy starania, aby nasi Klienci byli zadowoleni z usług mBanku. W odpowiedzi na sugestie ze strony Klientów, mBank wprowadził innowacyjną usługę przelewu ekspresowego. Teraz dzięki pominięciu sesji rozliczeniowych, zlecony przelew trafi z rachunku w mBanku na rachunek odbiorcy w innym banku nawet w 15 minut. Dzięki za wszystko i temu wszelkie transakcje internetowe będą mogły być wykonywane w tym samym dniu, co data zlecenia. Samodzielne wykonanie przelewu ekspresowego wynosi jedynie 5 PLN, natomiast wykonanie go za pośrednictwem mLinii - 10 PLN. Mam nadzieję, że dalsze kontakty z mBankiem pozwolą Panu czerpać zadowolenie, zarówno z korzyści finansowych, jak i z jakości obsługi. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji w punktach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Kinga Dzierżanowska, mBank.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi