Do tej pory byłem zadowolony z usług, jednak po przeniesieniu mojej paczki do innego paczkomatu i nie poinformowaniu mnie o tym wcześniej co spowodowało, że musiałem jechać na drugą stronę miasta i wymuszonych przeprosinach na fb coraz bardziej mam ich fość
Wybrałem się kupić tam laptopa. Pracownik dość szybko zaczepił mnie, pytając czy nie potrzebuję pomocy. Jako, że miałem wybrany konkretny sprzęt, nie miałem okazji sprawdzić jego wiedzy, ale z tego co miałem okazję podsłuchać, inny pracownik firmy dość kompetentnie wypowiadał się na temat innego komputera, doradzając klientce sprzęt, który będzie jej potrzebny. Obsługa szybka, jednak pan wprowadził nas na minę, bowiem nie uprzedził nas, że "przygotowanie komputera do działania" jest usługą płatną. Pewnie i tak bym za to zapłacił, jednak wypadałoby uprzedzić. Oprócz tego próbował wcisnąć nam ubezpieczenie dodatkowe, jednak nie robił tego zbyt nachalnie. Ogólnie jestem zadowolony z obsługi.
Wybrałem się tam, ze względu na najmniejszą kolejkę do kas. Stojąc w kolejce pomyślałem, że to może być głupi pomysł - skoro jest mało ludzi, znaczy fajnie nie jest. Ale trudno - raz kozie śmierć. Pani za kasą troszeczkę "zmęczona życiem", jednak obsługiwała klientów dość szybko i sprawnie.
Lokal oferuje dość duży wybór produktów. Za niecałe 20 złotych można zjeść tam kawałek dobrej rybki, a do tego wybieramy sobie dowolne dodatki w ilościach takich, jakie chcemy. Można zatem skomponować sobie całkiem sporą, lub jak kto woli mniejszą porcję. Jeśli chodzi o dodatki pt. sałatki etc to spodobał mi się pomysł, żeby dokładnie wymienić składniki - nie trzeba pytać nikogo i można spokojnie wybrać sobie, to co się lubi, albo to na co nie jest się uczulonym. Jedzenie ogółem smaczne - panierowana ryba ma tendencje do "wyskakiwania z panierki" ale nie jest to jakiś ogromny minus. Podsumowując ciekawe miejsce i pewnie wybiorę się tam jeszcze kiedyś na obiad.
Miejsce wręcz kultowe dla studentów Akademii. Lokal jest niestety malutki.Większość jednak klientów wybiera obsługę na wynos. Obsługa bardzo sympatyczna - pomimo, że w kebabie wydaje się, że nie ma za wiele możliwości wyboru, sympatyczny pan potrafi powiedzieć co, jak i doradzić wybór. Jednak podstawową zaletą tego miejsca jest smak potraw. Duży dobór surówek, wyśmienite chrupiące mięso, smakowita bułeczka do tego czas na czekanie przyzwoity - nawet przy większej ilości klientów czekanie nie trwa godzinami. Ceny akceptowalne. Muzyka w lokalu nie przeszkadza. Ogółem fajne miejsce, które warto wybrać jeśli ktoś lubi taką kuchnię.
Apteka nowoczesna, ładny wygląd, wnętrze czyste. Kolejki bywają jednak czas obsługi jest akceptowalny. Personel kompetentny, potrafi udzielić informacji na temat zamienników, pomóc w wyborze leku, jeżeli nie bardzo wie się jaki lek wybrać. Otrzymałem informacje na temat zamienników. Obsługa trwała szybko. Apteka posiada dość duży asortyment, czasami jednak na konkretne leki trzeba czekać - konieczność umówienia się na konkretny termin.
Parking przed sklepem odśnieżony. Wózki są i co najważniejsze nie potrzeba monety do ich odblokowania. Ceny produktów nie występujących w gazetce wyższe niż w innych marketach. ciężko znaleźć wybrane produkty ze względu na słabe oznaczenia regałów. Całkiem niezłą piekarnia - smaczne pieczywo. Ale najważniejsze są kolejki przy kasach. Ogromne. Nie pomagają nawet kasy samoobsługowe. Jedyny plus to dział gorący oddzielony od reszty hali sprzedaży dzięki czemu nie trzeba się przeciskać między osobami jedzącymi. Ogółem sklep oceniam na lekki minus.
Mam w tym banku konto od prawie dwóch lat. Nie mam na co narzekać. Bank jest tani - bezpłatne prowadzenie konta karta gratis i w praktyce nie poniosłem żadnych kosztów prowadzenia konta. Czytelny serwis transakcyjny - łatwo znaleźć potrzebne informacje. Nie próbują na siłę sprzedać mi swoich produktów (telefony z ofertą sprzedaży dostałem chyba dwa razy - konsultanci sympatyczni). Jedyny minus to czasy sesji przelewów - przelew zrobiony po czternastej wychodzi z banku następnego dnia - ale nie jest to jakiś ogromny problem. Z infolinii nie korzystałem zbyt często, ale po zalogowaniu się jako klient czas oczekiwania był w akceptowalnych granicach, a sprawa z którą dzwoniłem została załatwiona szybko. Podsumowując mBank proponuje dobre darmowe konto.
Witam, bardzo dziękuję Panu za opinię na temat funkcjonalności konta internetowego w mBanku. Każdego dnia czynimy starania, aby nasi Klienci byli zadowoleni z usług mBanku. W odpowiedzi na sugestie ze strony Klientów, mBank wprowadził innowacyjną usługę przelewu ekspresowego. Teraz dzięki pominięciu sesji rozliczeniowych, zlecony przelew trafi z rachunku w mBanku na rachunek odbiorcy w innym banku nawet w 15 minut. Dzięki za wszystko i temu wszelkie transakcje internetowe będą mogły być wykonywane w tym samym dniu, co data zlecenia. Samodzielne wykonanie przelewu ekspresowego wynosi jedynie 5 PLN, natomiast wykonanie go za pośrednictwem mLinii - 10 PLN. Mam nadzieję, że dalsze kontakty z mBankiem pozwolą Panu czerpać zadowolenie, zarówno z korzyści finansowych, jak i z jakości obsługi. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji w punktach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Kinga Dzierżanowska, mBank.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.