Opinie użytkownika (73)

Ze wszystkich trzech...
Ze wszystkich trzech banków, z którymi mam do czynienia (PKO, Millennium, Citi Handlowy) najmilej współpracuje mi się z Citi. Mają bardzo przyjazną infolinię. Wszystko się da u nich załatwić telefonicznie. Jedyna rzecz, która mi nieco przeszkadza, to telefony w imieniu Citi Handlowego z ofertą kredytu, którego nie potrzebuję. Mam ich kartę kredytową i to mi w zupełności wystarcza.

Regina_9

17.06.2014

Citi Handlowy

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani, Serdecznie dziękujemy za to, że zechciała Pani poświęcić swój czas na wyrażenie tak pozytywnej opinii o pracy naszego Banku. Jest nam niezwykle miło, że troska o Klienta oraz zaangażowanie naszych pracowników w świadczenie usług najwyższej jakości zostały przez Panią docenione. Pragniemy dodać, że może Pani odwołać zgodę na otrzymywanie ofert marketingowych Banku i firm współpracujących. Dyspozycję taką może Pani złożyć pisemnie, telefonicznie za pośrednictwem CitiPhone, w oddziale Banku lub za pośrednictwem serwisu bankowości internetowej Citibank Online. Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie nadal przebiegać zgodnie z Pani oczekiwaniami. Biuro ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów, Citi Handlowy
Basen sportowy bardzo...
Basen sportowy bardzo dobrze zorganizowany. Jedynym minusem jest pracownica obsługująca kasę. Pani siedzi tam jakby za karę. Naburmuszona. Nie uśmiecha się do klientów. Nie używa żadnych zwrotów grzecznościowych. Żadnych, nawet nie odpowiada klientom. Dzisiaj moja rodzina nie usłyszała odpowiedzi na nasze pożegnanie. Taka postawa pasuje bardziej do czasów PRL-u. Jestem oburzona, że nawet minimalny standard nie został spełniony. Dzień dobry i do widzenia . To jest minimum. Przyjazny wyraz twarzy to już wyższy poziom. Uśmiech - najwyższy poziom. Chciałabym kiedyś zobaczyć tam przyjazną obsługę. Lubię to miejsce.

Regina_9

05.05.2014

Aquapark Wrocław

Placówka

Wrocław, ul. Borowska 99

Nie zgadzam się (1)
Nigdy wcześniej nie...
Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak miłą obsługą przy kasie. Pani kasjerka była niezwykle uprzejma. Po skasowaniu produktów z uśmiechem życzyła mi miłego wieczoru i zaprosiła na ponowne zakupy. Powiem tak, myślałam, że w tym miejscu niczym mnie już nie zaskoczą. A jednak... Jestem zadowolona, że to jest pozytywne zaskoczenie.

Regina_9

09.04.2014

E.Leclerc

Placówka

Wrocław, Zakładowa 2

Nie zgadzam się (0)
Kosmetyki AVON to...
Kosmetyki AVON to jedne z niewielu kosmetyków, które mnie nie uczulają.A to dla mojej wrażliwej skóry jest bardzo ważne. Moja konsultantka bardzo zaangażowana, pomocna i co najważniejsze słowna. Zdarzyła się jej ostatnio mała wpadka z zamówionym przeze mnie gadżetem do ćwiczeń, który jechał, jechał i nie dojechał, ale ogólnie jakość produktów i obsługi jest bez zastrzeżeń. Polecam tę markę. Od wielu lat dbają o jakość w każdym aspekcie.

Regina_9

28.03.2014

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z infolinią...
Kontakt z infolinią oceniam bardzo wysoko. Nie jestem biegła w sprawach technicznych, ale pomoc pracowników przy kłopotach sprzętowych jest nieoceniona. Potrafią w jasny i przystępny sposób wytłumaczyć co taki laik, jak ja powinien zrobić ze swojej strony zanim uda się po pomoc do serwisu. Absolutna rewelacja!

Regina_9

17.02.2014

Samsung

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Miałam problem z...
Miałam problem z opłaceniem biletu lotniczego kartą kredytową. Nie wiedziałam czy problem wystąpił na stronie linii lotniczych, czy raczej z powodu źle działającej mojej karty. Skontaktowałam się z infolinią banku. Miła pracownica nie dość, że przeanalizowała wszystkie dane, które musiałam podać do rezerwacji biletu, to w celu ustalenia, jak fizycznie opisywane są karty Visa (jest ich kilka rodzajów, a ja nie byłam pewna, jaki rodzaj posiadam - bo ich po prostu nie rozróżniam) sprawdziła jeszcze na wszelki wypadek swoje osobiste karty. Z tak miłą obsługą nie spotkałam się w żadnym innym banku.

Regina_9

16.12.2013

Citi Handlowy

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Super. Na minus:...
Super. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Regina_9

30.08.2013

NEONET

Placówka

Wrocław, Zakładowa 2

Nie zgadzam się (1)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, personel, sprawność obsługi.

Regina_9

30.08.2013

Rossmann

Placówka

Wrocław, Paprotna 7

Nie zgadzam się (0)
Super. Na minus:...
Super. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Regina_9

30.08.2013

Kasa Stefczyka

Placówka

Wrocław, Zawalna 5B

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Regina_9

29.08.2013

BSH

Placówka

Zabrze, szkubacza

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miła...
Rewelacyjnie. Bardzo miła obsługa, pomagają zatankować samochód i odkręcić kurek wlewu paliwa :). Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Regina_9

08.08.2013

Shell

Placówka

Wrocław, Obornicka 64

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wygląd miejsca obsługi, personel, sprawność obsługi.

Regina_9

07.08.2013

Simple

Placówka

Wrocław, Graniczna 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena, personel, sprawność obsługi.

Regina_9

07.08.2013

Domowe Smaki

Placówka

Wrocław, Graniczna 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze działająca...
Bardzo dobrze działająca aplikacja mobilna do konta. Funkcjonalna, przyjazna użytkownikowi. Wystarczająca ilość informacji. Wszystkie ważne kontakty są w aplikacji, numery telefonów wybiera się automatycznie. Super rozwiązanie jeśli trzeba pilnie skontaktować się z bankiem w przypadku np. zagubienia karty.

Regina_9

29.07.2013
Nie zgadzam się (0)
Zepsuła mi się...
Zepsuła mi się pralka. Skorzystałam z porady pracownika infolinii, w celu ustalenia możliwego kosztu naprawy. Pracownik udzielił mi rzeczowej informacji odnośnie kosztu przyjazdu technika (niemałego ) i możliwego kosztu naprawy usterki: od kilkudziesięciu złotych (gdyby się okazało, że wystarczy wymienić tylko mocowanie) do kilkuset złotych, gdyby okazało się, że do wymiany jest cały moduł. Same ceny usługi są wysokie w stosunku do ceny sprzętu, który się zepsuł, ale jakość obsługi infolinii oceniam bardzo wysoko. Krótki czas oczekiwania na połączenie, sprawne doradztwo, wiedza na temat kosztu części zamiennych. Takich informacji nie uzyskałam w serwisie niefabrycznym.

Regina_9

13.05.2013

BSH

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Internetowa apteka warta...
Internetowa apteka warta polecenia. Firma stosuje bardzo przyjazne procedury obsługi klienta. Ujęła mnie tym, że podczas procesu reklamacji zastosowano najwygodniejszą dla mnie formę rozwiązania problemu. Bez stresu, szybko i przez cały proces reklamacji błyskawicznie otrzymywałam odpowiedzi na wysyłane maile. Kurier został wysłany natychmiast po ustaleniu błędu. Aptekę poleciła mi koleżanka, teraz ja z polecam tę firmę innym.

Regina_9

19.04.2013

apteka-melissa.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Restauracja z tradycyjnym...
Restauracja z tradycyjnym indyjskim jedzeniem. Z jednej strony lokalu widoczna kuchnia, w której przygotowywane są potrawy. Nie wiem czy wszystkie, na pewno wypiekane są tam chlebki naan. Obsługa bardzo sprawna. Szybko podano nam karty i zamówione danie. Ceny bardzo wysokie, jak na standard lokalu. Stoły bez obrusów, tandetne podkładki pod talerze, papierowe serwetki. Ale jedzenie bardzo smaczne. Naczynia pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ są poobijane. Kiedy płaci się 50 zł za proste danie, to takie naczynia trochę drażnią. Dodatkowym minusem dzisiejszego wieczoru był gryzący dym, który roznosił się po restauracji i szczypał w oczy. I z tego właśnie powodu wyszliśmy stamtąd szybciej. Bardzo ciekawą propozycją są oferty specjalne od poniedziałku do piątku do godz. 15. W tym czasie oferowane są zestawy obiadowe za 25 zł. Jak zapewniają w karcie dań na taki obiad czeka się 15 minut. Jeśli ktoś szuka ciekawych indyjskich smaków, to jest to dobry adres, ale niektóre ceny (np. herbata 10 zł) powalają. Ale generalnie miłe miejsce, z dobrym serwisem i warte polecenia

Regina_9

13.03.2013

Masala

Placówka

Wrocław, Kuźnicza 3

Nie zgadzam się (0)
Fajny sklep, tylko...
Fajny sklep, tylko mają problem przy kasach z powodu jakiegoś archaicznego systemu wprowadzania towarów do komputera. Drogo. Na plus zapisuję długie godziny pracy tego sklepu.

Regina_9

07.03.2013

Dobry wybór

Placówka

Wrocław, Chorwacka 2 b

Nie zgadzam się (0)
Polecam to miejsce...
Polecam to miejsce absolutnie każdemu, kto lubi grecką kuchnię. Jakość obsługi na mistrzowskim poziomie. Byłam tam ostatnio przy okazji miłej uroczystości rodzinnej i jak zwykle nie pożałowałam decyzji, choć ceny w tym miejscu są dość wysokie. Jedynym minusem był fakt, że nie działał terminal, ale o tym klienci byli tego dnia informowani już na wejściu.

Regina_9

06.03.2013

Akropolis

Placówka

Wrocław, Rynek

Nie zgadzam się (0)
Mam w pakiecie...
Mam w pakiecie wykupiony dostęp do Internetu. Wczoraj musiałam bardzo długo czekać na załadowanie się stron. Często korzystam z Internetu w telefonie, ale nigdy nie zdarzyło się, żeby strony ładowały się tak wolno. Nie mogłam wykonać bardzo ważnego przelewu, bo strona się zawieszała. Po co mi Internet w telefonie, kiedy w momencie, kiedy naprawdę go potrzebuje nie mogę z niego korzystać?Za takie niedogodności muszę dać duży minus dla Playa.

Regina_9

15.02.2013

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi