Ze wszystkich trzech banków, z którymi mam do czynienia (PKO, Millennium, Citi Handlowy) najmilej współpracuje mi się z Citi. Mają bardzo przyjazną infolinię. Wszystko się da u nich załatwić telefonicznie. Jedyna rzecz, która mi nieco przeszkadza, to telefony w imieniu Citi Handlowego z ofertą kredytu, którego nie potrzebuję. Mam ich kartę kredytową i to mi w zupełności wystarcza.
Szanowna Pani,
Serdecznie dziękujemy za to, że zechciała Pani poświęcić swój czas na wyrażenie tak pozytywnej opinii o pracy naszego Banku. Jest nam niezwykle miło, że troska o Klienta oraz zaangażowanie naszych pracowników w świadczenie usług najwyższej jakości zostały przez Panią docenione. Pragniemy dodać, że może Pani odwołać zgodę na otrzymywanie ofert marketingowych Banku i firm współpracujących. Dyspozycję taką może Pani złożyć pisemnie, telefonicznie za pośrednictwem CitiPhone, w oddziale Banku lub za pośrednictwem serwisu bankowości internetowej Citibank Online.
Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie nadal przebiegać zgodnie z Pani oczekiwaniami. Biuro ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów, Citi Handlowy
Basen sportowy bardzo...
Basen sportowy bardzo dobrze zorganizowany. Jedynym minusem jest pracownica obsługująca kasę. Pani siedzi tam jakby za karę. Naburmuszona. Nie uśmiecha się do klientów. Nie używa żadnych zwrotów grzecznościowych. Żadnych, nawet nie odpowiada klientom. Dzisiaj moja rodzina nie usłyszała odpowiedzi na nasze pożegnanie. Taka postawa pasuje bardziej do czasów PRL-u. Jestem oburzona, że nawet minimalny standard nie został spełniony. Dzień dobry i do widzenia . To jest minimum. Przyjazny wyraz twarzy to już wyższy poziom. Uśmiech - najwyższy poziom. Chciałabym kiedyś zobaczyć tam przyjazną obsługę. Lubię to miejsce.
Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak miłą obsługą przy kasie. Pani kasjerka była niezwykle uprzejma. Po skasowaniu produktów z uśmiechem życzyła mi miłego wieczoru i zaprosiła na ponowne zakupy. Powiem tak, myślałam, że w tym miejscu niczym mnie już nie zaskoczą. A jednak... Jestem zadowolona, że to jest pozytywne zaskoczenie.
Kosmetyki AVON to jedne z niewielu kosmetyków, które mnie nie uczulają.A to dla mojej wrażliwej skóry jest bardzo ważne. Moja konsultantka bardzo zaangażowana, pomocna i co najważniejsze słowna. Zdarzyła się jej ostatnio mała wpadka z zamówionym przeze mnie gadżetem do ćwiczeń, który jechał, jechał i nie dojechał, ale ogólnie jakość produktów i obsługi jest bez zastrzeżeń. Polecam tę markę. Od wielu lat dbają o jakość w każdym aspekcie.
Kontakt z infolinią oceniam bardzo wysoko. Nie jestem biegła w sprawach technicznych, ale pomoc pracowników przy kłopotach sprzętowych jest nieoceniona. Potrafią w jasny i przystępny sposób wytłumaczyć co taki laik, jak ja powinien zrobić ze swojej strony zanim uda się po pomoc do serwisu. Absolutna rewelacja!
Miałam problem z opłaceniem biletu lotniczego kartą kredytową. Nie wiedziałam czy problem wystąpił na stronie linii lotniczych, czy raczej z powodu źle działającej mojej karty. Skontaktowałam się z infolinią banku. Miła pracownica nie dość, że przeanalizowała wszystkie dane, które musiałam podać do rezerwacji biletu, to w celu ustalenia, jak fizycznie opisywane są karty Visa (jest ich kilka rodzajów, a ja nie byłam pewna, jaki rodzaj posiadam - bo ich po prostu nie rozróżniam) sprawdziła jeszcze na wszelki wypadek swoje osobiste karty. Z tak miłą obsługą nie spotkałam się w żadnym innym banku.
Rewelacyjnie. Bardzo miła obsługa, pomagają zatankować samochód i odkręcić kurek wlewu paliwa :). Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze działająca aplikacja mobilna do konta. Funkcjonalna, przyjazna użytkownikowi. Wystarczająca ilość informacji. Wszystkie ważne kontakty są w aplikacji, numery telefonów wybiera się automatycznie. Super rozwiązanie jeśli trzeba pilnie skontaktować się z bankiem w przypadku np. zagubienia karty.
Zepsuła mi się pralka. Skorzystałam z porady pracownika infolinii, w celu ustalenia możliwego kosztu naprawy. Pracownik udzielił mi rzeczowej informacji odnośnie kosztu przyjazdu technika (niemałego ) i możliwego kosztu naprawy usterki: od kilkudziesięciu złotych (gdyby się okazało, że wystarczy wymienić tylko mocowanie) do kilkuset złotych, gdyby okazało się, że do wymiany jest cały moduł. Same ceny usługi są wysokie w stosunku do ceny sprzętu, który się zepsuł, ale jakość obsługi infolinii oceniam bardzo wysoko. Krótki czas oczekiwania na połączenie, sprawne doradztwo, wiedza na temat kosztu części zamiennych. Takich informacji nie uzyskałam w serwisie niefabrycznym.
Internetowa apteka warta polecenia. Firma stosuje bardzo przyjazne procedury obsługi klienta. Ujęła mnie tym, że podczas procesu reklamacji zastosowano najwygodniejszą dla mnie formę rozwiązania problemu. Bez stresu, szybko i przez cały proces reklamacji błyskawicznie otrzymywałam odpowiedzi na wysyłane maile. Kurier został wysłany natychmiast po ustaleniu błędu. Aptekę poleciła mi koleżanka, teraz ja z polecam tę firmę innym.
Restauracja z tradycyjnym indyjskim jedzeniem. Z jednej strony lokalu widoczna kuchnia, w której przygotowywane są potrawy. Nie wiem czy wszystkie, na pewno wypiekane są tam chlebki naan. Obsługa bardzo sprawna. Szybko podano nam karty i zamówione danie. Ceny bardzo wysokie, jak na standard lokalu. Stoły bez obrusów, tandetne podkładki pod talerze, papierowe serwetki. Ale jedzenie bardzo smaczne. Naczynia pozostawiają wiele do życzenia, ponieważ są poobijane. Kiedy płaci się 50 zł za proste danie, to takie naczynia trochę drażnią. Dodatkowym minusem dzisiejszego wieczoru był gryzący dym, który roznosił się po restauracji i szczypał w oczy. I z tego właśnie powodu wyszliśmy stamtąd szybciej. Bardzo ciekawą propozycją są oferty specjalne od poniedziałku do piątku do godz. 15. W tym czasie oferowane są zestawy obiadowe za 25 zł. Jak zapewniają w karcie dań na taki obiad czeka się 15 minut. Jeśli ktoś szuka ciekawych indyjskich smaków, to jest to dobry adres, ale niektóre ceny (np. herbata 10 zł) powalają. Ale generalnie miłe miejsce, z dobrym serwisem i warte polecenia
Fajny sklep, tylko mają problem przy kasach z powodu jakiegoś archaicznego systemu wprowadzania towarów do komputera. Drogo. Na plus zapisuję długie godziny pracy tego sklepu.
Polecam to miejsce absolutnie każdemu, kto lubi grecką kuchnię. Jakość obsługi na mistrzowskim poziomie. Byłam tam ostatnio przy okazji miłej uroczystości rodzinnej i jak zwykle nie pożałowałam decyzji, choć ceny w tym miejscu są dość wysokie. Jedynym minusem był fakt, że nie działał terminal, ale o tym klienci byli tego dnia informowani już na wejściu.
Mam w pakiecie wykupiony dostęp do Internetu. Wczoraj musiałam bardzo długo czekać na załadowanie się stron. Często korzystam z Internetu w telefonie, ale nigdy nie zdarzyło się, żeby strony ładowały się tak wolno. Nie mogłam wykonać bardzo ważnego przelewu, bo strona się zawieszała. Po co mi Internet w telefonie, kiedy w momencie, kiedy naprawdę go potrzebuje nie mogę z niego korzystać?Za takie niedogodności muszę dać duży minus dla Playa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.