Super. Rozmowa z konsultantem przebiegła prawidłowo, uzyskałem szukaną informację. Jedynie dłuższy czas oczekiwania mógł być denerwujący. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną przez Pana opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Przykro mi z powodu dłuższego czasu oczekiwania na rozmowę. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Super. W ostatnich...
Super. W ostatnich tygodniach zamykałem konto bankowe w tym banku. Poziom obsługi na wysokim poziomie. Pracownicy bardzo kompetentni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Sklep schludny, obsługa wita każdego klienta wchodzącego do sklepu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Obsługa dość dobra, jednak serwis pozakupowy na bardzo kiepskim poziomie. Proces gwarancyjny dość długi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Kontakt z pracownikami bardzo dobry, zakup paliwa przebiegł bez problemów. Stacja czysta i zadbana. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.