Opinie użytkownika (119)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Niestety uważam,...
Fatalnie. Niestety uważam, że jest to najgorsza firma kurierska. Ponieważ gdy zamówiłam produkt dostałam wiadomość dokładnie którego dnia i o której godzinie bedzie u mnie kurier. Mimo tego kuriera nie było. Z czystej ciekawości poszłam do skrzynki na listu, a w niej leżało awizo. Niestety kurierowi nie chciało się wejść na 1 piętro, wolał zostawić awizo. Gdy zadzwoniłam na infolinie i przekazałam pani problem, zapewniałem mnie, że zadzwoni do kuriera i zjawi sie u mnie najpóźniej do 22. Niestety kobieta mnie okłamała. Jak nie było kuriera tak nie było go. Moja paczka nagle zaginęła. Dopiero po 3 dniach dostałam wiadomość gdzie mogę odebrac przesyłkę. Moze jakby to była jednorazowa sprawa puściłabym to w zapomnienie taka historia zdążyłam mi się 3 razy, od tamtej pory nie zamawiam już produktów jak widzę, że maja byc dostarczone przez tą firmę.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Mimo tego,...
Rewelacyjnie. Mimo tego, że vobis już nie istnieje, ponieważ zmienił nazwę. W internecie nadal występuje pod tą nazwą. Uważam, że obsługa jest na bardzo wysokim poziomo, wykfalifikowani ludzie na właściwych miejscach, z miła chęcią pomogą i udziela porad. Nie ma problemów z reklamacjami, czy zwrotami. Ceny są idealnie dobrane do dobrego sprzętu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

28.10.2016

Vobis

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Miło, szkoda...
OK. Miło, szkoda że dość drogo Na plus: Wiedza i kompetencje personelu.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Szybko,...
Tak sobie. Szybko, sprawnie, miło Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,organizacja i czas obsługi.

Paulina_1631

28.10.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu,

Paulina_1631

15.07.2016

Freshmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

15.07.2016

Groszek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi