Opinie użytkownika (236)

Piękne biura nie...
Piękne biura nie wystarczą, aby przyciągnąć klientów należy być rzetelnym.

Nina_43

05.03.2020

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wiele lat bo...
Wiele lat bo z 20 byłam ich klientką ale się niestety zepsuli.

Nina_43

05.03.2020

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Nina_43

01.08.2017

vivus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

wonga.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

PROVIDENT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017
Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

Idea Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Nina_43

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Nina_43

01.08.2017

Deutsche Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Manipulują klientem,...
Źle. Manipulują klientem, a jeśli ktoś nie jest odporny to kupi wepchany produkt, a nie ten którego szukał. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Nina_43

01.08.2017

Home Broker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Szukają...
Bardzo źle. Szukają naiwniaków, a nie skupiają na fachowej obsłudze klienta. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Nina_43

01.08.2017

METROHOUSE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

Notus

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na początku...
Słabo. Na początku rozmowy obiecują gwiazdkę z nieba, która później okazuje się niewykonalna. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

01.08.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Prawie idealnie....
Super. Prawie idealnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

25.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bałagan...
Bardzo dobrze. Bałagan i brud. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Nina_43

25.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi