METROHOUSE

(2.98)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (75 z 77)

Dobrze. Kontakt z...
Dobrze. Kontakt z pracownikiem średni samemu trzeba się przypominać.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marzena_695

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

zalogowany_użytkownik

07.05.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

ilona_385

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Świetnie.
Świetnie.

Sławomir_111

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Agata_375

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_1247

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Marcin_1738

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Barbara_826

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Henryk_41

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Radosław_388

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Bardzo...
Bardzo źle. Bardzo nie miłe wspomnienia z tą firmą. Niegdyś salon w Głogowie, naciąganie klientów na podpisywanie umów, od razu ustalanie procentów, a klient tylko spytał czy są w okolicy jakieś mieszkania do 1 piętra o określonym metrażu.

Wojciech_815

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Duże...
Bardzo dobrze. Duże zainteresowanie klientem- duży zakres obowiązków wykonanych przez biuro.

Sandra_237

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

zalogowany_użytkownik

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Teresa_132

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Jasio_1

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Radosław_485

01.08.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dariusz_818

01.08.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

01.08.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

01.08.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

METROHOUSE

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż METROHOUSE?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.