Opinie użytkownika (26)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

27.03.2017

Philips

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_92

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_92

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Michał_92

12.12.2016

TOP Market

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_92

12.12.2016

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_92

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_92

09.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_92

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_92

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_92

09.12.2016

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_92

09.12.2016

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_92

09.12.2016

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi