Opinie użytkownika (36)

Szeroki asortyment.
Szeroki asortyment.

Michał_2142

25.01.2020

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mały asortyment, duża...
Mały asortyment, duża znajomość produktów przez obsługę.

Michał_2142

25.01.2020

ZIAJA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
braki w personelu,...
braki w personelu, długi czas oczekiwania

Michał_2142

12.09.2017

Santander Bank Polska

Placówka

Rumia, ul.Dąbrowskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. wąski...
Bardzo dobrze. wąski asortyment, niskie ceny, promocje. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. wysokie ceny,...
Super. wysokie ceny, miła obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. duża ilość...
Dobrze. duża ilość punktów, promocje, długi czas oczekiwania na zamówienie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. miła obsługa,...
Rewelacyjnie. miła obsługa, niskie ceny, Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. wspólna baza...
Rewelacyjnie. wspólna baza danych, punkty, niskie ceny, duża ilość stacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. samoobsługa, zacinające...
Super. samoobsługa, zacinające się automaty, niskie ceny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. duży wybór,...
Super. duży wybór, wysokie ceny Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. niskie ceny,...
Rewelacyjnie. niskie ceny, promocje. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Szeroki...
Bardzo dobrze. Szeroki asortyment, dużo promocji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Michał_2142

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

04.07.2017

Wezyr

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Michał_2142

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_2142

12.12.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Michał_2142

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi