Udałam się w celu zakupienia stołu z oferty BRW. Odwiedziłam ten sklep kilkakrotnie wcześniej aby dokładnie zapoznać się z ofertą. Dojazd do sklepu jest łatwy,parkin duży i przestronne otoczenie. Sprzedawcy wogole nie byli zainteresowani obsługa klienta czy też pomocą bo ważniejsze dla tych młodych Pań były ploteczki. Wyszłam oburzona z tego sklepu.Wnętrze jednak duże przestronne i czyste.
Wnętrze sklepu bardzo czyste i zadbane. Szeroki asortyment Personel schludnie ubrany. Brak kolejek i krótki czas obsługi,Jeśli chodzi o pomoc personelu to oceniam najniżej.Remontując mieszkanie wybrałam się z mężem po kafelki. BRAK ZAINTERESOWANIA W POMOCY,PROSZĄC O POMOC CZEKAŁAM CHYBA Z 10 MINUT AŻ KTOŚ PODEJDZIE ABY ODPOWIEDZIEĆ NA MOJE PYTANIE W DORADZTWIE TOWARU.
Wnętrze sklepu czyste i zadbany,jedynym minusem jest mała powierzania sklepu. Asortyment wydaje się świeży. Nie stwierdzono produktów przeterminowanych ani wadliwych. Personel schludnie ubrany i uśmiechnięty, chętnie służący pomocą i radą. Brak kolejek i krótki czas obsługi, w razie potrzeby otwierane są dodatkowe kasy. Ceny na półkach zgodne z rzeczywistymi.
Fajna atmosfera i profesjonalny personel, szeroki asortyment i niskie ceny- tak w skrócie oceniam sklep CCC. Ogólnie bardzo miło robi sie tam zakupy - oczywiście gdy nie ma tłumów, co w zasadzie rzadko jest możliwe gdyż sklep znajduje się w pasażu AUCHAN. Na plus duża ilość obniżek. Ponadto szybka i sprawna obsługa, a wygląd sklepu nie budzi większych zastrzeżeń(poza powierzchnią, ale to chyba standard).
Ogólnie nie przepadam za robieniem zakupów w hipermarketach ze względu na panujący w nich tłok. Ludzi jak na hipermarket było stosunkowo niedużo. Na obsługę sklepu w sumie można liczyć, pod warunkiem,że się kogoś znajdzie. Ceny dosyć niskie. Czasem można znaleźć jakąś fajną promocję.Kolejki i mało otwartych kas.
W dniu 4 maja br. poszłam na małe codzienne zakupy do supermarketu INTERMARCHE , ale niestety nie wyszłąm stamtąd do końca zadowolona. O ile nie maa zastrzeżeń do personelu, to do czasu obsługi już tak. Pomimo że było po godzinie 18 i było w tym momencie dużo klientów, były czynne tylko 3 kasy. Poza tym nie podobało mi się, że po raz kolejny zmienił się sposób lokalizacji towaru i tak naprawdę trzeba od nowa uczyć się, gdzie co leży. Jest to minus dla tych klientów, którzy znają sklep i mogą w ten sposób szybko zrobić potrzebne zakupy. Częste zmiany lokalizacji towarów są dla mnie denerwujące, ponieważ wydłużają czas, który trzeba spędzić w markecie na zakupach, jak dla mnie jest to minus a nie plus dla sklepu. Ogólnie szeroki wybór asortymentu.
Bardzo miła obsługa,Pan zaproponował zatankowanie samochodu, sklep czysty, ekspozycja na sklepie przejrzyście poukładana, braków nie widać było, obsługa miła proponująca promocję i kartę Vitay, miłe powitanie i na koniec miłe pożegnanie, identyfikator posiadali wszyscy których dostrzegłam będąc na stacji .
Bardzo miła obsługa, pan podszedł do mnie i zapytał czy ma nalać benzyny, pan w kasie bardzo sprawnie i miło obsłużył, zaproponował kit keta z promocji. Jedynym minusem są ceny, nawet jak na stacje benzynową. Na stacji panował porządek. Mimo iż na stacji byli klienci czas oczekiwania w kolejce był bardzo krótki.
Moje obserwacje podczas pobytu w banku millenium są bardzo pozytywne. Poszłam do banku aby założyć konto,nie musiałam czekać w kolejce tylko od razu przeszłam do okienka gdzie od razu miła pani mnie obsłużyła.Wygląd pani był odpowiedni do miejsca pracy, pani była elegancka.Pani mnie obsłużyła mnie szybko i odpowiedziała na moje pytania, odnośnie kąta.Jestem zadowolona z wizyty ponieważ pani była miła i uśmiechnięta.
w sobotę wybrałam się z jednym członkiem rodziny po zakupy -nowe buty.trafiłam na bardzo sympatyczną obsługę --od razu zauważają klientów- zajęła się nami sympatyczna Pani poprowadziła do półki z butami,które nas interesowały -doradziła -powiedziała o plusach-zaletach i pokazała różne rodzaje.minusem nie było rozm. o który nam chodziło .Sympatycznie będzie tam wrócić raz jeszcze po kolejne zakupy.Polecam
Bardzo miła obsługa,szczególnie przez Panie , które obsługują punkty kasowe,zawsze są uśmiechnięte i służą poradą.Zachowanie personelu w stosunku do klientów indywidualnych jest bardzo poprawne.Bardzo czysto i przestrzennie.Fachowe doradztwo.Godziny urzędowania banku są wystarczające na załatwienie spraw.
Sklep raczej dobrze wyposażony i jak to hipermarket ze znalezieniem czegoś konkretnego bywają problemy pomimo oznakowania alejek i pomocy osób tam pracujących, które mimo szczerych chęci nie zawsze orientują się gdzie i co można znaleźć choć bywają wyjątki. Najsłabszym punktem moim zdaniem są stoiska mięsne tzn. ze "świeżym" mięsem gdzie jakość pozostawia wiele do życzenia co nie rzadko czuć i widać stojąc w kolejce. Kolejki do kas zwłaszcza w weekendy są bardzo długie pewnie dlatego, że połowa z tych kas jest nieczynna.
Odwiedziłem dzisiaj tą restaurację ze znajomym, a żeby nie siedzieć o "suchym pysku" zamówiłem Mc Wrapa (jeszcze do niedawno zwanego po prostu tortillą). Nie musiałem czekać długo na zamówienie, ale jak już dostałem tego ich Mc Wrapa to stwierdziłem że tortilla pasowała mi dużo bardziej. Już nie chodzi mi tylko o nazwę- była po prostu większa i smaczniejsza. Była jedynym "daniem" w McDonalds które zawsze jadłem ze smakiem, teraz już tam chyba nie bede zaglądał w ogóle. Kolejki na 30 minut stania. Obsługa nie miła.
Sklep raczej dobrze wyposażony i jak to hipermarket ze znalezieniem czegoś konkretnego bywają problemy pomimo oznakowania alejek i pomocy osób tam pracujących, które mimo szczerych chęci nie zawsze orientują się gdzie i co można znaleźć choć bywają wyjątki. Najsłabszym punktem moim zdaniem są stoiska mięsne tzn. ze "świeżym" mięsem gdzie jakość pozostawia wiele do życzenia co nie rzadko czuć i widać stojąc w kolejce. Kolejki do kas zwłaszcza w weekendy są bardzo długie pewnie dlatego, że połowa z tych kas jest nieczynna.
W dniu wczorajszym, tj. 6 kwietnia br. poszłam na małe codzienne zakupy do supermarketu INTERMARCHE , ale niestety nie wyszłąm stamtąd do końca zadowolona. O ile nie maa zastrzeżeń do personelu, to do czasu obsługi już tak. Pomimo że było po godzinie 10 i było w tym momencie dużo klientów, były czynne tylko 3 kasy. Poza tym nie podobało mi się, że po raz kolejny zmienił się sposób lokalizacji towaru i tak naprawdę trzeba od nowa uczyc sie, gdzie co leży. Jest to minus dla tych klientów, którzy znają sklep i mogą w ten sposób szybko zrobic potrzebne zakupy. Częste zmiany lokalizacji towarów sa dla mnie denerwujace, ponieważ wydłużają czas, który trzeba spędzic w markecie na zakupach, jak dla mnie jest to minus a nie plus dla sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.