Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa. Jeśli klient pyta o jakiś produkt, pracownik zaprowadzasz go nawet do danego regału, gdzie ów produkt się znajduje :)
Świetnie. Pepco to sklep, w którym za niewielkie pieniądze można kupić wiele fajnych rzeczy. Ja kupuję głównie ubrania dla dzieci. Obsługa jest miła, uprzejma, zawsze służy pomocą.
Fatalnie. Z firmą ENERGA kontaktowałam się w celu zmiany adresu do korespondencji. Niestety po rozmowie tel., a następnie kilku mailach wymaganych przez pracownika, zażądano niewiadomo jakich dokumentów urzędowych w celu udokumentowania tej zmiany. Chora sytuacja, bo w każdej innej firmie, żeby zmienić adres do korespondencji wystarczy zwykły telefon i podanie podstawowych danych. Ale nie w Enerdze - tam jeszcze mamy średniowiecze ;)
Świetnie. Czasem ciężko znaleźć na sklepie osobę kompetentną, żeby o coś zapytać. Jest ich albo mało, albo są zajęci. Ale jak już się to uda, to służą pomocą..
Bardzo dobrze. Jakiś czas temu potrzebowałam zaciągnąć nieduży kredyt. Udałam się do banku Santander. Nie do końca byłam zadowolona z jakości obsługi - dosyć długo czekałam w kolejce, gdyż na 3 miejsca obsługi czynne było tylko jedno. Oferta również nie do końca spełniła moje oczekiwania - kredyt wychodził dosyć drogo.. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.