Opinie użytkownika (37)

Super.
Super.

Marcin_1357

10.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Marcin_1357

10.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Marcin_1357

10.09.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Marcin_1357

07.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super.
Super.

Marcin_1357

07.09.2018

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
03.04.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marcin_1357

07.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. profesjonalnie, szybko,...
Dobrze. profesjonalnie, szybko, ale bez miłych uprzejmości

Marcin_1357

27.12.2017

Inmedio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. sprawna, szybka,...
Świetnie. sprawna, szybka, kulturalna i kompetentna obsługa, może jedna rzecz do poprawy - czytający klienci chcą mieć święty spokój i nie oczekują pytań: "czy w czymś pomóc", ale niestety takie są teraz standardy obsługi klienta, że sprzedawca ma zaczepiać klienta

Marcin_1357

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. sklep, jak...
OK. sklep, jak sklep :-)

Marcin_1357

22.12.2017

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. pracownik pojawia...
Rewelacyjnie. pracownik pojawia się zawsze wtedy, gdy jest potrzebny i tylko wtedy - najlepiej wyczuwająca te potrzeby sieć paliw, nie wiem, jak oni to robią :-)

Marcin_1357

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. dostępność (agentka...
Świetnie. dostępność (agentka pod telefonem nawet w weekendy, krótki czas oczekiwania na infolinii)

Marcin_1357

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. nic...
Tak sobie. nic szczególnego

Marcin_1357

22.12.2017

POLOmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. częste pomyłki...
Słabo. częste pomyłki w obsłudze, klient musi się pilnować na każdym kroku i sprawdzać, czy nie został oszukany (na sumowaniu zapłaty za uslugi), pracownicy nie informują jasno, jakie druki wypełnić przy wysyłce paczki, więc okazuje się to dopiero przy ważeniu paczki

Marcin_1357

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. konsultanci...
Tak sobie. konsultanci z infolinii kontaktują się kilka razy w tej samej sprawie (nie notują, czy sprawa została załatwiona), nie przedstawiają innych rozwiązań niż te oferowane w punktach stacjonarnych; pełna szczerość wobec klienta dopiero po podpisaniu umowy (ale to akurat standard u operatorów - nikt nie poinformuje o "haczykach", jeśli nie musi)

Marcin_1357

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. większa tolerancja,...
Dobrze. większa tolerancja, elastyczność wobec klienta niż przed rokiem, więcej biletomatów, dzięki czemu obsługa jest szybsza, ale ciągle problemem jest niedostatek informacji w przypadku awarii i długi czas oczekiwania na nie

Marcin_1357

22.12.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. dostępność niezła,...
Dobrze. dostępność niezła, choć nie idealna, zbyt dużo funkcji zastrzeżonych dla banku (zmiana PIN do karty, zmiana formy zestawień do karty)

Marcin_1357

22.12.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Konsultantka...
Tak sobie. Konsultantka z lokalnego BOK nie podaje nr tel. do siebie, odsyła na infolinię, firma szybko odpowiada na zawarcie umowy, na wypowiedzenie - znacznie dłużej i oczywiście przeciąga rozwiązanie umowy, mała elastyczność wobec klienta

Marcin_1357

22.12.2017

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. kompetentna i...
Dobrze. kompetentna i sprawna obługa, ale czasem trzeba się o nią upomnieć

Marcin_1357

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. różnie bywa,...
OK. różnie bywa, zależy na jaką kasjerkę się trafi

Marcin_1357

21.12.2017

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Marcin_1357

21.12.2017

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi