Opinie użytkownika (332)

Udałem się do...
Udałem się do kolektury lotto w deliatesach Bajda aby dopomóc szczęściu i zmienić swoje życie po wygraniu kumulacji w dużym lotku. W kolejce oczekiwałem może ze 2 minuty, po czym zostałem obsłużony przez kasjęrkę, która się przywitała, zainkasowała należność i pożegnała. Obsługa bez entuzjazmu, ale jakie emocje związane z potencjalną wygraną... Lokal był czysty, aczkolwiek wskazane jest aby odświeżyć wnętrze sklepu i jest w jego wnętrzu trochę zimno. A z losowania nic nie wyszło poza tym że muszę sie pogodzić z uiszczeniem podatku od marzeń.

Marcin_1182

21.02.2011

Bajda

Placówka

Szubin, Nakielska 13

Nie zgadzam się (3)
Udałem się do...
Udałem się do Polo po ser żółty. Przy wejściu jak zawsze brakowało koszyków podręcznych co jest chyba już normą w tym sklepie, zatem wszedłem bez koszyka i udałem się do stoiska z serem. Lodówka z serem była wyłączona a sam ser miał temperaturę otoczenia. Mając nadzieję że ten stan rzeczy trwa od krótkiego czasu i ser nie zdążył się popsuć. Udałem się do kasy a tam praiw nie było kolejki. Oczekiwałem może ze 2 minuty i zostałem obsłużony przez kasjerkę, która robiła co do niej należało w sposób prawidłowy. Niepełna ocena za brak koszyków podręcznych i wyłączonę chłodziarkę serów.

Marcin_1182

21.02.2011

POLOmarket

Placówka

Szubin, Ogrodowa 3

Nie zgadzam się (3)
Podczas podróży służbowej...
Podczas podróży służbowej zatrzymałem się na stacji shell za Częstochową w stronę Katowic aby skorzystać z toalety oraz wypić ciepłą herbatę. Po wejściu do lokalu stanąłem przy kasie gdzie kolejki nie było i oczekiwałem aż ktoś się zainteresuje klientem. Tymczasem obsługa stacji bawiła sie w najlepsze opowiadając sobie zabawne historie z życia prywatnego praktycznie za ladą na moich oczach. Postanowiłem im nie przeszkadzać i cierpliwie czekałem aż skończą. Gdy kasjerka zorientowała się że klient czeka przed kasą odwróciła się w moją stronę i zajęła klientem stacji. Poprosiłem o herbatę za którą zapłaciłem 3,99 zł. Dość drogo, u konkurencji cena za herbatę wynosi 2,99. Następnie zapytałem się o lokalizację toalety na stacji i się dowiedziałem że wejście jest od zewnątrz. Udałem się do toalety a tam miła starsza Pani, która inkasowała od każdego petenta 1,5 zł. Nie sądziłem że tak renomowana stacja stosuje jeszcze takie praktyki. Oczywiście zapłaciłem, skorzystałem z toalety i odjechałem. Domyślam się że za dopompowanie powietrza w kołach też musiałbym zapłacić... Już nigdy więcej nie zatrzymam się na tej stacji, ocenę na -5 uzasadniam nagannym zachowaniem pracowników stacji oraz praktykami niegodnymi tak poważanego koncernu.

Marcin_1182

20.02.2011

Shell

Placówka

Poczesna, Warszawska 3

Nie zgadzam się (3)
Podczas podróży słubowej...
Podczas podróży słubowej potrzeba była zatankować pojazd. A że po zaświeceniu się rezerwy najbliżej był orlen w Skulsku od razu podjechałem pod dystrybutor. Stacja jest albo nowa albo po generalnym remoncie ponieważ dystrybutory były z najwyższej półki, nawet informowały automatycznym głosem kiedy tankowanie się rozpoczyna itd. Po zataknowaniu udałem sie do wnetrza lokalu sprzedażowego uiścić należność za paliwo. A tu dwóch pracowników. Kasjerka nie była udbrana w firmową odzież koncernu, była miła i uprzejma, ale odniosłem wrażenie jakby nie znała standardów marki, ponieważ często tankuje na orlenie i wysławiała się inaczej, tak jakby była nowym pracownikiem. Drugi pracownik był ubrany w firmową odzież, nie miałem z nim bezpośredniego kontaku. W trakcie obsługi okazało się że stacja nie ma połączenia z centarlnym serwerem, ponieważ system podczas generowania faktury nie odnalazł firmy w której pracuję i samochodu którym się poruszałem. Zatem potrzena była wprowadzenia danych do tego komputera, co zajęło dużo czasu. Ocena -1 za brak komunikacji z centralą oraz za brak sosu meksykańskiego do hot-doga. Poza tym wszystko w porządku.

Marcin_1182

20.02.2011

ORLEN

Placówka

Skulsk, Konińska 45

Nie zgadzam się (6)
Restauracja położona przy...
Restauracja położona przy trasie Konin-Bydgoszcz w miejscowości Ślesin. Budynek restauracji okazały wnętrze bardzo przestronne, utrzymane w stylistyce wczesnych lat 90-tych. Trochę chłodno było we wnetrzu, może ok 17 st C. Obsługa była, po prostu była, podejście do klienta bez entuzjamu, uśmiechu i zaangażowania. Zamówiłem zupę pomidorową w cenie 5 zł a kolega z pracy flaczki w cenie 7 zł. Zupa pomidorowa była bardzo dobra, smakowała bardzo pomidorowo i łagodnie zarazem. Flaczki z relacji kolegi były smaczne. Ze względu na brak czasu trzeba było odpuścić sobie z drugiego daniam. Drugie danie można było skonfigurować za ok 20 zł. Podsumowując posiłek był bardzo smaczny, ale chłodna atmosfera pomieszczenia oraz obsługi wpłynęła na obniżenie oceny.

Marcin_1182

19.02.2011

Restauracja OCHWEŚNICKA

Placówka

Ślesin, Lubomyśle 4c

Nie zgadzam się (16)
Sklep Zara jak...
Sklep Zara jak przystało na ekskluzywny sklep powinien świadczyć wysoką jakość obsługi. Po wejściu do bardzo przestronnego wnętrza w którym odzież była bardzo starannie poukładana lub rozwieszona od razo dało się odczuć atmosferę wyjątkowego miejsca. Praktycznie od razu znalazłem marynarki, których wcale nie było zbyt wiele do wyboru. Poprosiłem sprzedawcę o pomoc aby wskazała jeszcze inne marynarki, które są dostępne w sklepie. Zawiodłem sie ponieważ było tylko kilka sztuk w małych rozmiarach, a wyglądały nawet ciekawie. Sprzedawca była uprzejma i nawet gdyby chciała to nie miała możliwości realnej pomocy w dokonaniu zakupów.

Marcin_1182

17.02.2011

Zara

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Szukałem marynarki sportowej...
Szukałem marynarki sportowej do chodzenia w pracy. W sklepie reseved znalazłem taką, która leżała jak by była uszyta na mnie. Odzież była ładnie poukładana, w lokalu było czysto, ale światło było kiepskiej jakości. Nawet bardzo kiepskiej. Obsługi praktycznie nie widziałem aż podszedłem z marynarkami do kasy aby za nie zapłacić. Nagle pojawiła się kasjerka i skasowała należność opłaconą kartą. Wszystko niby dobrze, ale personel absolutnie nie zainteresował się klientem i gdybym był sam to bym po prostu wyszedł zamiast szukać kogoś z obsługi aby ocenił czy marynarka dobrze leży. Sama marynarka była w promocji i tak na dobrą sprawę cena regularna wynosiła niby 300 zł, ale z pewnością marynarka nie była warta tych pieniędzy. Ocena na małym minusie za brak zainteresowania klientem ze strony personelu.

Marcin_1182

16.02.2011

Reserved

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Bardzo zaskoczyła mnie...
Bardzo zaskoczyła mnie pizza hut. Byłem w lokalu, który mieści sie w ramach galerii handlowej. Na wydzielonym obszarze było czysto i estetycznie. Po wejściu od razu zainteresowała sie nami kelnerka, która wręczyła nam menu i zaprosiła do stolika. Po 5 minutach podeszła do nas inna kelnerka aby przyjąć zamówienie. Kelnerka była miła i bardzo komunikatywna. Od razu uprzedziła nas że pizza, którą wybraliśmy jest na cieńkim cieście. Bardzo sympatyczne wrażenie sprawiała ta kelnerka. Po 15 minutach mieliśmy już gotową pizzę na stole. Była smaczna, ale za 21 zł to było jej w sam raz dla dwóch osób. Po skonsumowaniu poprosiłem o rachunek tą samą kelnerkę i od razu uregulowałem należność. Jakość obsługi była wyśmienita, a pizza szkoda że nie była tak dobra jak obsługa...

Marcin_1182

16.02.2011

Pizza Hut

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Z czystym sumieniem...
Z czystym sumieniem POLECAM. Bardzo wysoko oceniam ten sklep. Doskonale słuchają potrzeb kupującego i pracują bardzo szybko. Wysyłany sprzęt jest dobrze zapakowany i chroniony przed warunkami na jakie może być narażony w trakcie transportu. Ceny są korzystne jak na sklep internetowy. Polecam wszystkim.

Marcin_1182

15.02.2011
Nie zgadzam się (1)
Naprawdę świetna obsługa....
Naprawdę świetna obsługa. Pełen profesjonalizm. Zakup był przeze mnie właściewie bezobsługowy. Po zakupie w niedzielę dostałem natychmiast maila kiedy będzie dostawa. w poniedziałek dostałem maila z numerem przesyłki. we wtorek rano kurier dostarczył gasnicę wprost do mojego bagażnika. Polecam serdecznie.

Marcin_1182

15.02.2011

motoabc.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolony z...
Jestem zadowolony z kupionych butów snowboardowych w sklepie. Kupowałem je pierwszy raz i mogłem liczyć na pomoc obsługi sklepu. Doradzili mi odpowiednie buty dla mnie i mam teraz rabat na kolejne zakupy. Wysyłka była gratis i czekałem niecałe trzy dni. Jestem zadowolony, dziękuję i pozdrawiam a rabat na pewno wykorzystam.

Marcin_1182

15.02.2011

nartyrowery.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep internetowy godny...
Sklep internetowy godny polecenia. Duże zainteresowanie problemem klienta na każdym poziomie realizacji. Inne sklepy twierdziły, że moja opona jest niedostępna. Gdy w trakcie realizacji zamówienia znależli identyczną ale jeszcze tańszą - zadzwonili i zapytali czy chcę. W szczególnoci godnym polecenia jest zaangażowanie personelu w sprzedaż.

Marcin_1182

15.02.2011

sklepopon.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo intuicyjne zakupy...
Bardzo intuicyjne zakupy szybkie i wygodne nawet dla poczatkujacych. Ceny zblizone do hipermarketow choc mogły by być odrobine niższe. Maja duzy asortyment jednak czekam na dalszy rozwoj i poszerzanie dostepnych marek/rodzajow produktow. Widać że firma stawia na jakość obsługi i to procentuje. Polecam!

Marcin_1182

15.02.2011
Nie zgadzam się (1)
Transakcja przeprowadzona szybko...
Transakcja przeprowadzona szybko i sprawnie. Podany nr listu przewozowego przesłany na maila ułatwia śledzenie przesyłki. Wcześniejsza korespondencja mailowa na temat zamówionego towaru również szybka i rzeczowa. Transakcja zakończona bardzo pozytywnie. Cena byla bardzo konkurencyjna a sprzedawcy chętnie doradzają w zakupach.

Marcin_1182

15.02.2011

boxcars.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
klep polecam jak...
klep polecam jak najbardziej. Kupowałem tutaj pierwszy raz, ale jestem bardzo zadowolony. Co prawda był brak opon, które chciałem ale zaproponowano mi bardziej markowe opony w podobnej a co najważniejsze przystępnej cenie. Realizacja nastąpiła bardzo szybko, praktycznie 3 dni od momentu zamówienia. Polecam

Marcin_1182

15.02.2011

alejaopon.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprawnie, solidnie, bezproblemowo....
Sprawnie, solidnie, bezproblemowo. Same superlatywy, pełen profesjonalizm. Sklep o bardzo szerokim asortymencie oferowanych towarów. Ceny przystępne a ceny są konkyrencyjne w wielu przypadkach. Kontak drogą mailową wręcz wzorowy. Doradca w sposób rzetelny doradził wybór produktu nad którym się zastanawiałem.

Marcin_1182

15.02.2011
Nie zgadzam się (0)
Sklep internetowy godny...
Sklep internetowy godny polecenia. Duże zainteresowanie problemem klienta na każdym poziomie realizacji. Inne sklepy twierdziły, że moja opona jest niedostępna. Gdy w trakcie realizacji zamówienia znależli identyczną ale jeszcze tańszą - zadzwonili i zapytali czy chcę. W szczególnoci godnym polecenia jest zaangażowanie personelu w sprzedaż.

Marcin_1182

15.02.2011

sklepopon.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po prostu pełen...
Po prostu pełen profesjonalizm i najlepsza jakość obsługi klienta. Zamówiłem 3 małe naklejki a przypuszczam, że nie zostałem potraktowany gorzej, niż gdybym zamawiał ich 3 tysiące. Szybka wysyłka, szybka dostawa, mail z projektem i wysoka jakość produktu przyczynila się do wysokiego poziomu mojej satysfakcji. Firma zdecydowanie godna polecenia.

Marcin_1182

15.02.2011

naklejki-online.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szybka reakcja obsługi...
Szybka reakcja obsługi sklepu połączona z profesjonalizmem sprawiła, że następnego dnia przed południem przesyłkę miałem w domu. Polecam sklep jak najserdeczniej, za fachową poradę oraz szybką realizację zamówienia. Profesjonalne podejście do klienta świadczy o jakości obsługi w danym przedsiębiorstwie.

Marcin_1182

15.02.2011
Nie zgadzam się (1)
Tylko życzyć sobie...
Tylko życzyć sobie takich sprzedających. Klient płaci i wie, że jest poważnie potraktowany. Naprawdę fantastyczna jakość obsługi klienta, miły kontakt, towar wolny od wad a przesyłka dotarła z w przeciągu kilku dni roboczych. Polecam wszystkim ten sklep i tego sprzedającego. Jakość obsługi nie budzi moich zastrzeżeń.

Marcin_1182

15.02.2011

motostrada.pl

Placówka

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi